Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 10:47
Verwijderd
zo nieuwe
Advertentie
Oud 04-10-2005, 10:58
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Haligh schreef op 04-10-2005 @ 11:43:
was al om 10 uur thuis en heb een pisnijdige kutbui .
Oud 04-10-2005, 10:58
Verwijderd
ts begint suftkut

mijn dag is redelijk, groepsgenootjes op school doen vervelend en moeten een interview opnieuw gaan filmen omdat ze vergeten waren het geluid op te nemen ik heb net 4 uur gymles gehad en doe nu net of ik video aan het monteren ben

vanavond repetitie en gilmore girls \m/
Oud 04-10-2005, 11:06
Neith
Neith is offline
Straks college, daarna een aantal dingen regelen op de studentenvereniging. Rustig dagje dus
Oud 04-10-2005, 11:08
ZerO
ZerO is offline
Ik ben ongesteld dat zegt genoeg
Oud 04-10-2005, 11:32
Verwijderd
Ik ben net wakker en ik voel me nog steeds ziek. Vanavond ga ik misschien naar Zeeland om een dokter op te zoeken en verder weet ik nog niet hoe ik vandaag mijn dag door ga komen
Oud 04-10-2005, 11:54
June bug
June bug is offline
Ben vanochtend naar school geweest, alleen toen ik (optijd) bij de bushalte stond kwam ik erachter dat m'n ov nog in m'n andere jas zat, dus toen werd ik boos en ben ik naar huis gefietst en toen nam ik de eerstvolgende bus weer en toen reed m'n trein net voor m'n neus weg
dus een halfuur op t station gewacht en toen had ik school en mocht ik een uur eerder weg dus nu heb ik lekker de hele middag vrij..
straks denk ik een flim kijken
Oud 04-10-2005, 12:14
Verwijderd
ik zou naar rotjeknor gaan maar toch niet meer en bluh en ga zo naar eindhovendegekste
Oud 04-10-2005, 12:58
Jolene
Jolene is offline
Ik wou vandaag eigenlijk in mn eentje naar Amsterdam gaan maar er was gedoe met mn moeder en mn vader is niet thuis dus ik kan geen kleedgeld bietsen .Ik had ook al beloofd om met een vriendin naar de kapper te gaan.En ik wil een piercing laten zetten en ook mn anti eyebrow terug maar ik mag die piercing niet
Oud 04-10-2005, 12:59
Verwijderd
Ik wilde vanochtend hardlopen maar de wekker ging veel te vroeg dus heb ik nog een halfuurtje doorgeslapen. Vn 9-11 college, daarna romantisch boodschapjes gedaan met mn loverrrr en zometeen ga ik stroopwafels eten en heb ik weer college en vanavond moet ik werken.
Oud 04-10-2005, 13:07
vixen
vixen is offline
Ik werd wakker, toen ging ik douchen en maakte ik mn vriendje wakker. Nu ben ik thuis en straks ga ik maar een opdracht voor school maken en dan naar mn ouders en dan weer naar Utrecht.
Oud 04-10-2005, 13:37
Verwijderd
Ik had sportdag, en wij waren echt heel goed. Totdat er een stel sloeries uit 4 vmbo kwamen, die oneerlijk gingen spelen. Dus we zijn 2e geworden.
Daarna ging ik naar huis, me misselijk voelen, de dokter bellen, de pc aanzetten en forummen.
Oud 04-10-2005, 13:50
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ik ging naar school, heb me stierlijk verveeld, ben naar huis gefietst, heb boodschappen gedaan, aardappels geschild en ik ga straks naar t Sportcitadel en vanavond alvast beginnen met leren voor de toetsweek
Oud 04-10-2005, 13:52
Wammus
Wammus is offline
Ik ben ongeveer 2 uur geleden wakker geworden en op en neer gelopen naar de Deka om peuken te halen. Ondertussen heb ik koffie gezet en die is nu net op. Zometeen maar wat aan m'n scriptie tikken (of niet ) en vanavond naar m'n ma. Daarna nog een beetje gamen en dan weer pitten . Dinsdag vrij ruleert .
Oud 04-10-2005, 14:00
Verwijderd
om iets voor half 10 mn nes uit en daarna naar college. dat was wel leuk. toen ff wat aan project gedaan en ik kwam Vinz nog tegen dat was dope. eenmaal thuis het balkon opgeruimd en wat geinternet. zometeen een laatste gesprek opm mijn stageplek officieel te maken en daarna werken. wat heb ik toch een productieve dagen de laatste tijd
Oud 04-10-2005, 14:20
merels
merels is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 04-10-2005 @ 15:00 :
wat heeft hij een productieve dagen de laatste tijd
dat kwam ook bij mij op toen ik dit las haha
Oud 04-10-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Fake schreef op 04-10-2005 @ 11:58 :
ts begint suftkut

mijn dag is redelijk, groepsgenootjes op school doen vervelend en moeten een interview opnieuw gaan filmen omdat ze vergeten waren het geluid op te nemen ik heb net 4 uur gymles gehad en doe nu net of ik video aan het monteren ben

vanavond repetitie en gilmore girls \m/
ik heb verliefd zitten wezen op school en toen had ik een afspraak met mijn ex ofzo, maar die kwam niet opdagen en toen bleek dat dat een week later is
Oud 04-10-2005, 15:02
Metal
Metal is offline
Ik ben ziek want ik voel me niet lekker bah bah, en ik heb veel geslapen. En straks ga ik met mijn moeder uiteten in een spaans/italiaans restaurant\m/

OJA vannacht droomde ik dat freek dus jarig was en dat we naar een trance cafe gingen, en dat toen iemand converge - concubine speciaal voor freek aanvroeg(?). En toen was er opeens een pit in dat cafe en bij de breakdown gingen evisu gouden kettinkjes sjonnies floorpunches doen, \m/
Oud 04-10-2005, 15:05
ZerO
ZerO is offline
ik ben klaar met school voor vandaag eeh en nu ga ik naar de stad en ik moet me inhouden want ik heb geen geld dus zal ik eerder uitzendbureau's binnelopen dan winkels !!
grrr
Oud 04-10-2005, 15:11
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Metal schreef op 04-10-2005 @ 16:02 :
OJA vannacht droomde ik dat freek dus jarig was en dat we naar een trance cafe gingen, en dat toen iemand converge - concubine speciaal voor freek aanvroeg(?). En toen was er opeens een pit in dat cafe en bij de breakdown gingen evisu gouden kettinkjes sjonnies floorpunches doen, \m/
CONCUBINE<#!!!
Oud 04-10-2005, 15:47
merels
merels is offline
ik heb vandaag niet zoveel gedaan maar ik ga zo naar de dierenwinkel alleen kijken naar hamstertjes maar niet meer.
Oud 04-10-2005, 17:09
biep
biep is offline
voor het eerst college gehad op de UvA en al was dat iets statistiekerig, het was nog altijd leuker dan de NHTV dus ik ben wel blij met mijn overstapkeuze.
zometeen ga ik met mijn lover boodschappen doen en koken, daarna Sex and the City en de Gillmore Girls kijken, want het is dinsdag
Oud 04-10-2005, 17:15
reine claude
reine claude is offline
Citaat:
biep schreef op 04-10-2005 @ 18:09 :
voor het eerst college gehad op de UvA en al was dat iets statistiekerig, het was nog altijd leuker dan de NHTV dus ik ben wel blij met mijn overstapkeuze.
Je hebt nog maar 1 college gehad
Oud 04-10-2005, 17:35
tuttebel
tuttebel is offline
oh ja het is dinsdag!

vanmorgen heel vroeg naar school waar mn overactieve en oversekste geschiedenisleraar over zn metalbandjesoptreden ging vertellen.
daarna had ik saaie lessen.
toen ging ik naar de stad (waar in de bus een leuke jongen met mij praten ging.), naar een toneelvoorstellinkje wat mn toneellerares deed voor vmbo4, om hun kennis te laten maken met kunst en blablabla. die vmbo'ers waren kutluidruchtig en brutaal en ik wou ze schoppen want ik kon t niet horen.
daarna nog even de stad waar ik mezelf verzadigd heb met onnuttige dingen.
en vanavond ga ik dan meidenseries kijken met mn bruder
Oud 04-10-2005, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 04-10-2005 @ 16:02 :
Ik ben ziek want ik voel me niet lekker bah bah, en ik heb veel geslapen. En straks ga ik met mijn moeder uiteten in een spaans/italiaans restaurant\m/

haha

ik had liever Homewrecker gehoord though \m/
Advertentie
Oud 04-10-2005, 18:05
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 04-10-2005 @ 18:09 :
zometeen ga ik met mijn lover boodschappen doen en koken, daarna Sex and the City en de Gillmore Girls kijken, want het is dinsdag
wat ga je studeren?
Oud 04-10-2005, 18:08
Verwijderd
ik dacht vanmiddag even dat ik 15000 euro gewonnen had totdat ik 'geluksbode' googlde http://forum.trosradar.nl/?url=forum...ic.php?t=32547
Oud 04-10-2005, 18:14
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ik heb vandaag stoned een film gekeken tijdens college. Het college was de film dus dat kwam goed uit
Oud 04-10-2005, 18:31
nietzijweer
nietzijweer is offline
HIJ smst niet!!
Oud 04-10-2005, 18:47
pinkkashmir
pinkkashmir is offline
de hele ochtend aupairsites zitten scouten en spaanse woorden opgezocht.
toen kwam ik erachter dat sinterklaas papa al weer 100 euro had overgemaakt, en ik had nog 40 over van de vorige keer dus was het tijd om te gaan shoppen en toen kwam ik in de stad allemaal mensen tegen die verbaasd waren dat ik terug was en dat was best leuk. toen met een vriendinnetje naar huis te gaan om m'n haar te verven en euh dat was het weer. nu ga ik op tijd naar bed.
Oud 04-10-2005, 18:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
de hele dag stage gelopen met kinderen en het was superleuk maar doodvermoeiend.
daarna met een leuke jongen een biertje gedronken in stairway
zometeen lekker koken en meidenseries kijken en vroeggg naar bed.
Oud 04-10-2005, 19:33
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik was vrij en ging opeens naar de efteling daar was het relaxt omdat het rustig was.
Oud 04-10-2005, 21:36
Verwijderd
Ik heb gewerk in de KIOSK en ik had een klootzaak aan de kassa.
Hij zei na het afrekenen: Ni Hoa, he! Ni Hoa!
(spreek uit: Nie Hauw = hallo/dag in chinees)

Dus ik vroeg hem of hij dat grappig vond. Hij zegt: Weet je wel wat dat betekent? Ik zeg: Ja, en jij? Hij: Ja, dag. Ik: zeg je dat altijd tegen mensen die er aziatisch uitzien? Hij: Ja hoor, ik werk al jaren met chinezen en ze maken er nooit een probleem van! Ik: Ik ben geen chinees. Hij: nou, mensen met een chinese achtergrond dan. Ik: Ik heb geen chinese achtergrond, ik ben nederlands. Hij: ehh... Ik: Je kan dat toch niet zomaar zeggen tegen mensen die er zo uit zien, je kent ze niet en het is irritant. Hij: godver, bekijk het lekker! Ik: ja hoor, daaag.

Godver Irritante kutmensen. Denk na ofzo, dat je blij kan worden van het zeggen van ni hoa tegen mensen die er zo uit zien, je kent ze toch gvd niet. Maar jaaaaaaaa, hoor het al jaren dus whatverrrr. Maar ik moest er gewoon wat van zeggen, ik dacht ech van wtf? waar slaat dit op...

haha. oke. Dat was et, voor de rest was mn dag wel oke.
Oud 04-10-2005, 21:40
Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
nietzijweer schreef op 04-10-2005 @ 19:31 :
HIJ smst niet!!
Hier heen
Oud 04-10-2005, 21:47
Verwijderd
ik heb gewerkt en dat was leuk en nu ga ik toch maar geen huiswerk maken.
Oud 04-10-2005, 21:50
suikerprinses
suikerprinses is offline
uitgeslapen, de krant gelezen en weer in bed gaan liggen. geluncht met een vriendinnetje&flink bijgeluld. koffie gedronken met mn zusje&kleren gekocht. vanavond autorijles gehad en binnenkort examen aanvragen
Oud 04-10-2005, 22:02
Broeder
Broeder is offline
ik ben aan het huhuhu'en want over een uur word ik oud en dat is maar naar
Oud 04-10-2005, 22:37
Verwijderd
hele dag gewerkt en het was best gezellig
Oud 04-10-2005, 22:39
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga oprah kijken en slapen
ik moet morgen al om 7 uur op omg
Oud 05-10-2005, 07:44
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moet nu snel mn beoordelingsopdracht beeldanalyse uittypen enzo en me voorbereiden op mn proeftentamen en ik word helemaal gek en zometeen naar school
en vanavond komt mn zus dr vakantiefoto's showen.
Oud 05-10-2005, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 04-10-2005 @ 22:36 :
Ik heb gewerk in de KIOSK en ik had een klootzaak aan de kassa.
Hij zei na het afrekenen: Ni Hoa, he! Ni Hoa!
(spreek uit: Nie Hauw = hallo/dag in chinees)

Dus ik vroeg hem of hij dat grappig vond. Hij zegt: Weet je wel wat dat betekent? Ik zeg: Ja, en jij? Hij: Ja, dag. Ik: zeg je dat altijd tegen mensen die er aziatisch uitzien? Hij: Ja hoor, ik werk al jaren met chinezen en ze maken er nooit een probleem van! Ik: Ik ben geen chinees. Hij: nou, mensen met een chinese achtergrond dan. Ik: Ik heb geen chinese achtergrond, ik ben nederlands. Hij: ehh... Ik: Je kan dat toch niet zomaar zeggen tegen mensen die er zo uit zien, je kent ze niet en het is irritant. Hij: godver, bekijk het lekker! Ik: ja hoor, daaag.

Godver Irritante kutmensen. Denk na ofzo, dat je blij kan worden van het zeggen van ni hoa tegen mensen die er zo uit zien, je kent ze toch gvd niet. Maar jaaaaaaaa, hoor het al jaren dus whatverrrr. Maar ik moest er gewoon wat van zeggen, ik dacht ech van wtf? waar slaat dit op...

haha. oke. Dat was et, voor de rest was mn dag wel oke.
haha
Oud 05-10-2005, 08:47
Verwijderd
Ik heb vandaag geen college, maar ik was gvd wel om half 8 wakker omdat onze nieuwe overbuurman het nodig vond om met z'n nieuwe Harley Davidson te pimpen in de straat Toen ben ik m'n Powerpoint presentatie voor dinsdag maar af gaan maken, heb ik gedoucht en dadelijk ga ik met mijn moeder naar de stad.
Oud 05-10-2005, 08:51
Neith
Neith is offline
Lange dag op de uni (moet zo weg) en vannavond laat tot diep in de nacht tappen op de studentenvereniging.
Oud 05-10-2005, 11:00
wizkid
wizkid is offline
Ruzie gemaakt met de informatica docent totdat hij bijna rood aanliep en toen ben ik weggelopen met de mededeling dat hij erg dom bezig is. Toen ben ik naar de conrector gegaan en heb hem alles verteld en nu heb ik een afspraak morgen met hem zodat we het probleem kunnen oplossen.
Oud 05-10-2005, 11:04
655321
655321 is offline
Uitgeslapen en mn slaaptekort ingehaald, hoe multifunctioneel. Straks naar school, college volgen, koffie drinken met mn joch, nog meer college en dan uit eten met een vriendin.
En eigenlijk moet ik leren en mn kamer opruimen. Maarrja. Prioriteiten he.
Oud 05-10-2005, 12:56
cha0s
cha0s is offline
Vanochtend hoorcollege over samenlevingsopbouw en daarna aan de presentatie gewerkt die volgende week af moet zijn.
Nu ga ik even roken en dan zometeen twee uur vergaderen met 'n projectgroepje over 'n verslag. meh...
Oud 05-10-2005, 13:08
Haligh
Haligh is offline
korte school dag gehad en momenteel gooi ik de mp3 speler van mijn ex vol met lekkere muziek.
want dat had ik gister voorgesteld aardig dat ik ben.
Oud 05-10-2005, 14:01
pipimädchen
pipimädchen is offline
ik heb gezucht... zucht... zucht... en toen... ging... ik... aardappelkroketjes bakken................ ......... .. . .. . . ............oh oh oh
Oud 05-10-2005, 14:11
Verwijderd
Ik ben ziek en nu ga ik Coldrex drinken en Morrowind spelen.
Oud 05-10-2005, 14:14
Verwijderd
Citaat:
terror koe schreef op 05-10-2005 @ 15:01 :
ik heb gezucht... zucht... zucht... en toen... ging... ik... aardappelkroketjes bakken................ ......... .. . .. . . ............oh oh oh
GIMME!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten