Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet dat nog goed
was 14 en ging met een vriendinnetje, haar zus en wat oudere vrienden van die zus de stad in. En toen gingen wij dus ook mee doen. Ik voelde me heel erg van de wereld, hoorde allemaal stemmen maar was te wazig om er op te reageren, had echt het gevoel dat ik iedereen zag maar niemand mij, erg vaag. maar vond het een leuke ervaring 2e keer had ik een enorme lachkick dat was gewoon ziek.
||
Citaat:
ik heb ze gelukkig niet meer ![]() en heb er ook geen spijt van dat ze weg zijn |
![]() |
||
Citaat:
wij allemaal zo kijken en zo van hmmm shit en nu, en iedereen kreeg wazige ideeën, mijn idee was: met een rietje stukje kouwgom erop en dan zo dat kaartje eruit te trekken mjah dat lukte natuurlijk niet en dat was gewoon zo komisch dat iedereen dubbel lag en naar een uur te hebben geprutst bukte ik om iets van de grond te pakken en wat bleek zat er een laadje in het tafeltje waar dus dat kaartje gewoon ingevallen was, nou toen kwamen we voor 2 uren niet meer bij
|
![]() |
den eersten keer voelde ek er ni veel van , gewoon een paar teugkes zetn
volgende keer nen sticky alleen , kbegont al wa te voelen na een paar keer voelde ik het al wel goed en ik dacht dus dak ertegen kon tot op nen bewusten dag in bobbejaanland , wij daarboven in dieen klimtoren zitn ketn , ik ga naar beneej langs trapke mo kwor ineens kei bleek , da ging na een paar minuten weg , dan mor iet gaan eten mo kwerd weer bleek ![]() daarna een paar keer moetn kotsen en twas weer over ![]() later nog veel mee gelachen ![]()
|
![]() |
zoals eztah idd al zei; gewoon alles op je af laten komen. je moet niet proberen te verzetten tegen het gevoel want je gaat heus geen rare dingen doen ofzo.
daar was ik bang voor de eerste keer ![]() verder, als je denkt dat je wle genoeg hebt gewoon niet meer gaan blowen en gewoon lekker dr van genieten. dan kan er naar mijn idee niks mis gaan. ![]() o, en mocht je je toch niet goed gaan voelen dan moet je een energie drankje gaan drinken of suikerwater want dat gaat de werking van de thc tegen. veel plezier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en het is volgens mij nogal een dom zicht als ik in de les of in een cafe met een lachkick zit |
![]() |
||
Citaat:
Zolang je niet meer als 5 gram opzak hebt en je bent in Nederland is er echt niets aan de hand (het maakt niet uit of 14 of 20 bent)
|
![]() |
|
Mannnn mijn 1e blow was echt cool
![]() Kweenie nam een paar goede hijsen en ik dus hoesten als een motherfucker ![]() Dus na een tijdje gingen we weer richting huis. Dus we kwamen op centraal station aan. Dus ik denk ik ga ff pissen. Dus ik zo tegen die vrouw van het toilet. "Hoe duur is het?" dus zij zei zo: 50 cent. En ik weer maar hoe duur is het nou? En ik had echt niet door dat ze elke keer gewoon antwoord gaf (het leek of ze iets zei van "3 uur 's middags" ![]() ![]()
|
![]() |
Mijn eerste keer was niet speciaal, je hoort wel vaker van mensen die voelen er de eerste keer helemaal niks van! Maar de tweede keer was echt geweldig: ging naar een vaag eet tentje en ik had een lach kick, er zaten een paar engelse vrouwen die werden bang en gingen weg! Daarna moest ik vreselijk lachen omdat als ik mn jas open deed het een raar geluidje maakte!! En je staat versteld van hoe snel je kan eten!!
|
![]() |
Wel, ik ben geen expert op blowen. Maar ik heb het vaak gedaan en doe het nog steeds. Er zijn verschillende soorten weed en ieder is eght well anders, je hebt je uppers, downers, laughers, and ook waar je gewoon chill voelt. Ik vindt niet dat je iets nodig hebt maar gewoon let it flow, dus waneer je het voelt niet bang of overstuur worden, laat het gewoon gebueren en dan merk je vanzelf well wat je wilt en hoe het moet.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||