Advertentie | |
|
![]() |
|
De limited edition is een soort routekaarty of iets dergelijks.
Bij www.cd-wow.nl is ie 15 euro(limited edition) Rectangular wallet with fold-out map (Similar to fold-out road map) |
![]() |
|
k heb hem bij de beste CD WINKEL van Nederland gekocht. De Waterput. En dan wel in Bergen op Zoom. De Special Edition kost 19.99 euro. Maar ik ben iig. verzekerd van een exemplaar. Je weet maar nooit, bij Queens of the Stone Age had ik ook de laatste QOTSA met DVD. Dus, het is zeker wel zaak er snel bij te zijn. De oplage is beperkt.
Maar goed, als ik hem binnen heb, dan zal ik laten weten hoe het ceedeetje is. De mp3'tjes op internet zijn iig. wel vet. There, There, The Gloaming, (prachtig nummer!!) En al die andere ook. Thom York uber rulez!
|
Bij Plato is de limited 18,50.
Daar heb ik hem besteld, want als je daar er snel bij was kreeg je de There There Radio Promo er gratis bij. en ik heb alleen maar goede ervaringen met de plato
||
Citaat:
|
Sorry maar kan er mij nu eens iemand duidelijk uitleggen wat het verschil is tussen een normale en een limited version?
![]() En kan je in de winkel (niet online) ook gewoon kiezen welke versie je koopt? En waarom bestellen? Het leukste aan een cd kopen is hem eigenhandig gaan halen in de winkel! (dat vind ik toch). Dan voel ik me een 'echte', als ik de winkel binnenstorm, de rekken afscheur, enz ![]()
|
ik heb vandaag de limited edition besteld bij de waterput. waarom bestel ik die ? omdat die limited is.
![]() ik krijg er trouwens gratuit de single van there there bij t.w.v. 6.99. dat is dus inclusief twee extra tracks die niet op het album zijn te vinden. en het verschil tussen de limited en de normale versie is dat het artwork van de limited mooier is. de normale versie zit in een gewone jewelcase, de limited is een uit te vouwen ding. erg mooi. en dat alles voor maar 20.99, dus dat is de l.e. + de single. vrijdag is ie binnen.
||
Citaat:
||
Als het goed is (volgens Loempia) is Radiohead vrijdag al binnen bij de Waterput in Bergen op Zoom. Ik dacht dat hij dinsdag pas zou komen, dus ik loop vanavond wel ff langs de Wasserput.
Ik heb de nummers nu ook allemaal gedownload (ja, sorry, ben fout) maar ik kon niet echt wachten na al die verhalen. Heb me tijden voorgehouden de ceedee niet te downloaden. Maar, nu toch gedaan, en hij is echt goed. The Gloaming en There There, had ik al gehoord, en gisteren kwamen er een boel nummers op StuBru voorbij. Het is geweldig! Hopelijk ligt hij dus vanavond klaar. I hope so!!! Citaat:
||
ik heb m binnen. ik kan niet anders zeggen, wat een geweldig prachtig album. ik heb er nog geen woorden voor.
Citaat:
|
ik heb hem ook binnen, om 20:05 uur gekocht bij Wasserput, Gilly was er...jaja...prachtige ceedee. Single rulez ook, en dat boekje is kwijl kwijl mooi. Ik heb die van Amnesiac ook zo....(die special edition!!) prachtig!!!!!!
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat ik er bij was is de Radio Promo. Dat is een cdtje die niet verkocht mag worden en naar Radio stations wordt gestuurd zodat zij There There kunnen draaien. Vandaar ook de edited versie van There There erop. De originele single heb ik overigens ook.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
voor wie hem allemaal al heeft.
wat vinden jullie ervan ? wat zijn volgens jullie de beste nummers van het album ? en is het jullie nieuwe favoriete radioheadalbum of blijft die plaats toch gereserveerd voor ok computer of kid a ?
|
![]() |
|
|