Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik denk dat meiden meer voorzichtiger zijn dan jongens en ze laten het ook niet zo zien denk ik hoorz ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
waarom de rolleyes?
het viel me gewoon op en ik dacht, er zijn vast evenveel damesgebruikers maar die zijn vast wat verstandiger(in de zin van, ze gebruiken wel maar weten hun leven op de rails te houden enzo)
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat meisjes minder snel aan iets beginnen, omdat ze in de opvoeding ook meestal minder vrij worden gelaten dan jongens. Voorbeelden: Als je niet laat weg mag blijven, samen met anderen naar huis moet fietsen, niet snel ergens anders mag slapen, dan houden je ouders je meer in de gaten. Omdat ze meer aandacht aan "het meisje" besteden kwa opvoeding (omdat een meisje kwetsbaarder is). Dus als een meisje bijvoorbeeld na school een keer stoned thuis zou komen zal ze denk ik banger zijn dat haar ouders (als ze het niet weten) erachter komen als een jongen. Ook zie je op party's meer jongens harddrugs gebruiken als meisjes (misschien dat het wel bij harddrugs zo is). Teminste, dat is wat ik altijd zie. Verslaafden op straat zie je idd veel meer mannen, het zou kunnen dat mannen eerder verslaafd maar het kan er ook aan liggen dat vrouwen eerder kunnen/willen afkicken, dus niet op straat rond hoeven zwerven. Meer jongens in de sjop merk ik niet zoveel van eerlijk gezegd. Wel zie je meer jongens die alleen in de sjop zitten als meisjes. Dat van de opvoeding is maar een theorie, ik zeg dus niet dat het daardoor komt, maar ik denk dat het er wel mee te maken heeft.
Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 10:51. |
![]() |
|
ik denk ook dat het door de opvoeding komt, omdat meisjes zo opgevoed worden dat ze netjes moeten zijn, manieren moeten hebben en goed op zichzelf moeten letten. Jongens blowen misschien meer omdat ze stoer willen doen dus meedoen met vriendjes. Als de vriendjes blowen, waarom zij dan niet. Meisjes hebben dat meelopen misschien meer in onschuldigere dingen, bijvoorbeeld met kleding, muziekkeuze of sieraden.
||
Citaat:
denk het niet.. mja wie ben ik ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
interessante topic
![]() Maaruh ja, ik denk dat het in de aard van de jongens en meisjes ligt. Zoals andere al zeiden meisjes zijn wat voorzichtiger enz. Ik weet niet of opvoeding er mee te maken heeft. Bedoel omdat een meisje niet snachts in haar eentje over straat mag en een jongen wel, betekent niet dat de jongen eerder gaat blowen. Hier ken ik net zoveel meisjes als jongens die blowen en idd de meeste meisjes zitten niet graag in de shop. Verslaafde op straat over het algemeen meer mannen, al zie ik de laatste tijd ook steeds meer vrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
zou het kunnen dat jongens meer stoer willen overkomen soms,terwijl meisjes het braaf zijn willen behouwe?niet dat ik heilig ben ofzo(a) maar ik ken toch meer jongens die smoren dan meisjes
![]() smoke 2 joints in the morning smoke 2 joints at night smoke 2 joints in the afternoon it will make you feel all right ....(nog niet geprobeerd)
||
Citaat:
|
Het valt mij ook altijd op dat ik op housefeesten altijd meer gozers helemaal zwaar van de kaart zie zijn dan meisjes. Gelukkig maar want een meisje met een strakke speedbek en supergrote doppen vindt ik meestal niet zo'n prettig gezicht.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Kleine/Grote Jongens/Meisjes Black-X | 69 | 01-08-2012 16:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoeveel jongens/meisjes gezoend? Elsepels | 214 | 09-09-2010 20:19 | |
Liefde & Relatie |
waarom doen jongens zo ?? tropical | 6 | 26-09-2006 14:27 | |
Liefde & Relatie |
Met hoeveel jongens/meisjes heb jij gezoend? DikkeBanaan | 307 | 25-02-2005 08:20 | |
Lifestyle |
Vooroordelen jongens/meisjes Retinite | 13 | 03-04-2003 13:16 | |
Seksualiteit |
Meisjes en jongens ---> schaamhaar? Robin19 | 79 | 23-03-2003 15:48 |