Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2003, 18:33
Ninnoc
Ninnoc is offline
Als ik in een coffeeshop kom, niet zo vaak, zie ik altijd vooral jongens. Ook qua verslaafden op straat zie ik altijd meer mannen, gebruiken mannen/jongen meer als wij dames. In mijn vriendenkring is het wel 50-50
Oud 02-06-2003, 18:38
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
wat boeit et ook
Met citaat reageren
mind
mind is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 02-06-2003 @ 19:33:
Als ik in een coffeeshop kom, niet zo vaak, zie ik altijd vooral jongens. Ook qua verslaafden op straat zie ik altijd meer mannen
haha, dat valt me ook altijd op. Maar volgens mij komt probleem gebruik meer voor bij mannen...(zal even wat cijfers proberen te zoeken...)
Met citaat reageren
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 02-06-2003 @ 19:33:
Als ik in een coffeeshop kom, niet zo vaak, zie ik altijd vooral jongens. Ook qua verslaafden op straat zie ik altijd meer mannen, gebruiken mannen/jongen meer als wij dames. In mijn vriendenkring is het wel 50-50
ja nou mijn groep bestaat ook zo ongeveer even gelijk!
Maar ik denk dat meiden meer voorzichtiger zijn dan jongens en ze laten het ook niet zo zien denk ik hoorz
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 19:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
waarom de rolleyes?

het viel me gewoon op en ik dacht, er zijn vast evenveel damesgebruikers maar die zijn vast wat verstandiger(in de zin van, ze gebruiken wel maar weten hun leven op de rails te houden enzo)
Oud 02-06-2003, 19:40
mind
mind is offline
qua blowen is het wel ongeveer 50/50 maar denk dat met de HD het wel ongelijk verdeeld is...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 21:01
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 02-06-2003 @ 20:31:
het viel me gewoon op en ik dacht, er zijn vast evenveel damesgebruikers maar die zijn vast wat verstandiger(in de zin van, ze gebruiken wel maar weten hun leven op de rails te houden enzo)
er zijn genoeg mensen die zonder drugs al ontsporen..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:15
aansteker
aansteker is offline
Ik ken aardig wat meisjes die blowen, maar die vinden het gewoon niet leuk om in een shop te zitten.

En ik denk dat dat voor veel meer meisjes zo is.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 10:48
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik denk dat meisjes minder snel aan iets beginnen, omdat ze in de opvoeding ook meestal minder vrij worden gelaten dan jongens. Voorbeelden: Als je niet laat weg mag blijven, samen met anderen naar huis moet fietsen, niet snel ergens anders mag slapen, dan houden je ouders je meer in de gaten. Omdat ze meer aandacht aan "het meisje" besteden kwa opvoeding (omdat een meisje kwetsbaarder is). Dus als een meisje bijvoorbeeld na school een keer stoned thuis zou komen zal ze denk ik banger zijn dat haar ouders (als ze het niet weten) erachter komen als een jongen. Ook zie je op party's meer jongens harddrugs gebruiken als meisjes (misschien dat het wel bij harddrugs zo is). Teminste, dat is wat ik altijd zie. Verslaafden op straat zie je idd veel meer mannen, het zou kunnen dat mannen eerder verslaafd maar het kan er ook aan liggen dat vrouwen eerder kunnen/willen afkicken, dus niet op straat rond hoeven zwerven. Meer jongens in de sjop merk ik niet zoveel van eerlijk gezegd. Wel zie je meer jongens die alleen in de sjop zitten als meisjes. Dat van de opvoeding is maar een theorie, ik zeg dus niet dat het daardoor komt, maar ik denk dat het er wel mee te maken heeft.

Laatst gewijzigd op 03-06-2003 om 10:51.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 11:37
vixen
vixen is offline
ik denk ook dat het door de opvoeding komt, omdat meisjes zo opgevoed worden dat ze netjes moeten zijn, manieren moeten hebben en goed op zichzelf moeten letten. Jongens blowen misschien meer omdat ze stoer willen doen dus meedoen met vriendjes. Als de vriendjes blowen, waarom zij dan niet. Meisjes hebben dat meelopen misschien meer in onschuldigere dingen, bijvoorbeeld met kleding, muziekkeuze of sieraden.
Oud 03-06-2003, 11:59
Muizzz
Muizzz is offline
meisjes zijn voorzichtiger en letten meer op zichzelf denk ik.\
in mijn vriendenkring zijn er meer jongens die veel blowen dan meisjes.

De meeste meisjes blowen wel maarr niet zoveel.
Oud 03-06-2003, 12:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
meisjes euhm......

k weet t niet meer...... stoned
Oud 03-06-2003, 13:20
Mir-idiotA
Citaat:
otherside schreef op 03-06-2003 @ 12:37:
ik denk ook dat het door de opvoeding komt, omdat meisjes zo opgevoed worden dat ze netjes moeten zijn, manieren moeten hebben en goed op zichzelf moeten letten. Jongens blowen misschien meer omdat ze stoer willen doen dus meedoen met vriendjes. Als de vriendjes blowen, waarom zij dan niet. Meisjes hebben dat meelopen misschien meer in onschuldigere dingen, bijvoorbeeld met kleding, muziekkeuze of sieraden.
mhh kweenie hoor..
denk het niet..
mja wie ben ik
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:20
BlackMystery
BlackMystery is offline
ik denk dat het verschil hem er gewoon in zit dat ze het minder opvallend doen
terwijl jonges ook meer zullen doen en meer opvallend, zich er minder voor schamend
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:29
Mir-idiotA
het is toch ook zo dat vrouwen hun verslaving binnenhuis houden en mannen niet?
of heb ik dit nou gedroomd..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 15:59
Verwijderd
interessante topic

Maaruh ja, ik denk dat het in de aard van de jongens en meisjes ligt. Zoals andere al zeiden meisjes zijn wat voorzichtiger enz. Ik weet niet of opvoeding er mee te maken heeft. Bedoel omdat een meisje niet snachts in haar eentje over straat mag en een jongen wel, betekent niet dat de jongen eerder gaat blowen.

Hier ken ik net zoveel meisjes als jongens die blowen en idd de meeste meisjes zitten niet graag in de shop. Verslaafde op straat over het algemeen meer mannen, al zie ik de laatste tijd ook steeds meer vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 16:16
Günther
Günther is offline
bij ons zijn het ook de jongens die altijd lam rondlopen. meisjes wel met uitgaan e.d. maar die kunnen het makkelijker scheiden met het serieuze leven denk ik .... ofoz
Oud 03-06-2003, 16:21
Mir-idiotA
Citaat:
black angel schreef op 03-06-2003 @ 17:16:
bij ons zijn het ook de jongens die altijd lam rondlopen. meisjes wel met uitgaan e.d. maar die kunnen het makkelijker scheiden met het serieuze leven denk ik .... ofoz
ook weer zoiets waardoor mensen je raar aankijken als je als meisje lam in de kroeg bent tussen alle lamme mannen ...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:06
Wietabixke
Wietabixke is offline
zou het kunnen dat jongens meer stoer willen overkomen soms,terwijl meisjes het braaf zijn willen behouwe?niet dat ik heilig ben ofzo(a) maar ik ken toch meer jongens die smoren dan meisjes

smoke 2 joints in the morning smoke 2 joints at night smoke 2 joints in the afternoon it will make you feel all right ....(nog niet geprobeerd)
Oud 03-06-2003, 23:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wietabixke schreef op 03-06-2003 @ 23:06:

smoke 2 joints in the morning smoke 2 joints at night smoke 2 joints in the afternoon it will make you feel all right ....(nog niet geprobeerd)
och... je hebt zo je weekenden....
Oud 03-06-2003, 23:31
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
otherside schreef op 03-06-2003 @ 12:37:
ik denk ook .....
is jou Avatar toevallig van Acid House?
Oud 04-06-2003, 09:17
mind
mind is offline
Citaat:
Drexz schreef op 04-06-2003 @ 00:31:
is jou Avatar toevallig van Acid House?
dat viel me ook al op, dat laatste filmpje van acid house is echt master.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 10:11
vixen
vixen is offline
ja, die is van the acid house, dat laatste filmpje is echt geweldig . Eigenlijk is die hele film cool..
Oud 04-06-2003, 14:51
Nostra
Nostra is offline
Het valt mij ook altijd op dat ik op housefeesten altijd meer gozers helemaal zwaar van de kaart zie zijn dan meisjes. Gelukkig maar want een meisje met een strakke speedbek en supergrote doppen vindt ik meestal niet zo'n prettig gezicht.
Oud 04-06-2003, 16:10
Verwijderd
ik haal t ook niet graag hoor, langs lopen niet eens, ik wordt vaak zat lastig gevallen, daar is t helemaal erg, no way dat ik daar heen ga
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2003, 16:25
mind
mind is offline
Citaat:
Nostra schreef op 04-06-2003 @ 15:51:
Het valt mij ook altijd op dat ik op housefeesten altijd meer gozers helemaal zwaar van de kaart zie zijn dan meisjes. Gelukkig maar want een meisje met een strakke speedbek en supergrote doppen vindt ik meestal niet zo'n prettig gezicht.
lache man .
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 19:43
Verwijderd
in t weekend is t bij ons meestal 50-50, maar ik blw met een best wel kleine groep altijd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 20:30
venna
venna is offline
bij mij in de groep gebruiken wel minder meiden dan jongens...en als ze gebruiken, doen ze t vaak 'verstandiger'
er zijn natuurlijk uitzonderingen
Reageren

Regels voor berichten