Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
als ik mezelf sms ipv mn naam eronder te zetten
toen ik terugging naar de winkel met mn foon omdat hij het niet deed terwijl de batterij eerst nog opgeladen moest worden als ik in een winkel in nederland opeens in een andere taal begin te praten als ik als enige opeens om iets heel normaals (dat voor de mensen die er dan bij zijn geen aparte betekenis) moet lachen enz. enz. ![]()
Laatst gewijzigd op 20-05-2003 om 17:45. |
![]() |
|
goed, ik zal mezelf nog even wat verder naar beneden halen
- wanneer ik mezelf voor de zoveelste keer snijd - als ik iemand onopzettelijk kwets - als ik iemand opzettelijk kwets, heb ik hier later ook altijd spijt van. - als ik een superdomme fout in een toets heb gemaakt die iedereen wist - als ik driftig word - als ik geen goeie antwoorden kan geven - als ik me geen raad weet in een bepaalde situatie - alles ik klatsboom tegen een deur aan loop ![]() - als blijkt dat ik ben doorgelekt :0 (1 keer gehad, in de eerste) - toen er mensen achter kwamen dat ik faalangst had - als ik niet oplet, en daarna precies dezelfde vraag stel als iemand anders al heeft gesteld - als ik mn vriend ff gauw een kus op zn wang wil geven en hij zich dan net omdraait en wegloopt om zn jas op te hangen (think about the rest...) - als ik mn tranen echt niet in kan houden waar anderen bij zijn (deze lijst kan nog veel langer, willen jullie meer horen?) -xxx- wendy
||
Verwijderd
|
Citaat:
beter afwijkingen dan dingen om van te janken *punt* want daarmee zit ik ongeveer nu op 405 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik voelde me gisteren dom toen ik geschiedenis nakeek.. En ik zal me vrijdag bij biologie ook wel weer dom voelen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |