Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() insgelijks hoor haha |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() poeh,dan meeten evelien en ik wel alleen Je nick is zo moeilijk om te schrijven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Goa-trance feesten zijn vaak feesten op industrieterreinen of in het bos,gewoon grote lege plekken die plekken word versierd met fluoriserende lappen,en schilderingen en blacklight...altijd erg gezellig. Hangt een hele fijne sfeer ik ken niemand die op zo'n feest is geweest en het niet leuk vond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
of http://www.goatrance.de of http://www.goa-trance.de En idd zoals CemSlut zegt: ik ken ook niemand die het niet leuk vindt... |
![]() |
||
Citaat:
Zijn treinen bij jullie zo duur? In ieder geval: komen zul je doen!! ![]() ![]() |
![]() |
|
Jippie! ik ga binnekort die kant op ff belgie zien , maar dan is die meeting al geweest
![]() Ik kan als ik daar ben ook mensjes opzoeken , iemand die benieuwd is naar mij ? ik ben 3 dagen ofsow in Belgie dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie wel wat de datum is. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Goa-trance feesten zijn vaak feesten op industrieterreinen of in het bos,gewoon grote lege plekken die plekken word versierd met fluoriserende lappen,en schilderingen en blacklight...altijd erg gezellig. Hangt een hele fijne sfeer ik ken niemand die op zo'n feest is geweest en het niet leuk vond met dank aan cem slut ![]()
|
![]() Goa is een deelstaat van India.. een eiland.. ![]() ![]() De westerlingen namen hun leuke techno muziekjes mee en werd daar veel gedraaid op "fullmoon" openlucht feesten.. die muziek kreeg al snel veel Indische invloeden >> goa trance ![]()
|
NEE.. mja och dat is mijn positive inbreng in dit verhaal
![]() *dwingt gewoon de genters richting wat dichter bij huis te komen .. anders ben ik er niet.. en tjsa.. dan kan je het gewoon niet een geslaagde mieting noemen.. of juist wel.. maar och daar gaat het niet over* [zinloze ik ben net terug toevoeging]oooeeeeh ![]() ![]()
|
|