Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 19:23
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ik heb een tijd al een vriend.
En we hebben sex
Maar we wouden is een keer wat anders uitproberen,
dus toen stelde m'n vriend anaal voor, ik wou het wel proberen.
Dus wij proberen deed echt harstikke pijn maar namate werd 't minder.
Maar nou is mijn vraag als hij klaarkomt is er dan een risco dat ik zwanger kan raken ik bedoel dat het op de een of andere manier in mijn vagina terecht komt ofzow *bloos* *bloos*..
Want daar ben ik best bang voor p.s: ik slik de pil ni.

xxx someone
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:27
Kupu
Kupu is offline
kans lijkt mij behoorlijk klein. Het moet dan best wel een stuk afleggen. Maar ehhhh doen jullie het anaal dan niet met condoom(moet wel extra stevig en met glijmiddel )??? Das wel erg ranzig voor hem lijkt me! En je hebt een vrij hoog risico op geslachtsziekten en blaasontsteking en zo... Zou het sowieso met condoom doen, dan is het risico op zwangerschap en ziekten klein, en tis hygiënischer. Maar volgens mij is de kans op zwangerschap sowieso al nihil.

PS ik heb er niet veel verstand van, noch ervaring ermee dus wat ik zeg kan ook helemaal niet kloppen hoor!
Oud 09-04-2002, 19:32
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Nee wij doen het ni met condoom *stom* *stom* ja ik weet het.
Maar dat doet bij ontzettend pijn op de één of andere manier.
En ik m'n vriend al een jaar dus, ik durf het met hem al aan!
En we doen het ni met glijmiddel één x geprobeerd maar was pijnlijker dan zonder is da raar of raar?

Iniedergeval Bedankt xxxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:36
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Nee wij doen het ni met condoom *stom* *stom* ja ik weet het.
Maar dat doet bij ontzettend pijn op de één of andere manier.
En ik m'n vriend al een jaar dus, ik durf het met hem al aan!
En we doen het ni met glijmiddel één x geprobeerd maar was pijnlijker dan zonder is da raar of raar?

Iniedergeval Bedankt xxxx
das wel raar! Misschien dat ie toch nog te stroef was. Maar was het glijmiddel wel op waterbasis? Het hoort dan in principe minder zeer te doen hoor(moet je wel genoeg gebruiken )!

En ehhhh anders moet je es een stel homo's vragen... die weten hier veel meer van af
Oud 09-04-2002, 19:46
Verwijderd
anders moet je he maar eens niet met glijmiddel, maar met wat *klinkt misschien vies, maar ok.* speeksel proberen. zonder eerst te rochelen natuurlijk en ik snap het nie vind je vriend het echt niet vies. anaal zonder condoom??! mij niet gezien hoor. gewone gemeenschap zonder condoom maar anaal met een extra dikke
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:08
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Nee hoor waarom zei hij het vies vinden jij vind 't poesje *lol* van je vriendin toch ook niet vies ik vind dat 't zelfde.
Het is teminsten weer is een x wat anders doet misschien wel pijn maar word wel LEKKER..

Bedankt.. xxx
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:15
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Blue*Angel schreef:
Nee hoor waarom zei hij het vies vinden jij vind 't poesje *lol* van je vriendin toch ook niet vies ik vind dat 't zelfde.
Het is teminsten weer is een x wat anders doet misschien wel pijn maar word wel LEKKER..

Bedankt.. xxx
tja... met het ene gedeelte poep je, en het andere gedeelte zit in de buurt van het plasgedeelte das nogal een verschil, vind ik dan hoor. Maar als je het lekker vindt... ik houd je niet tegen. Tis dan alleen wel jammer dat het pijn doet he! Misschien toch inderdaad speeksel, glijmiddel en zo. Of misschien proberen je sluitspier meer te ontspannen?
Oud 09-04-2002, 21:35
Verwijderd
Het is niet bijzonder veel smeriger hoor, de poep zit veel hoger, daar kom je bij lange na niet bij.

Maar tis wel bijzonder onverstandig zonder pil *en* condoom (tenminste, ik neem ff aan dat je bij het 'gewone' werk ook geen van beiden gebruikt), dan loop je veel te veel kans om zwanger te worden...

In principe kun je van anale sex niet zwanger worden, maar als hij met de penis nog tegen je vagina komt of zo, is er altijd kans. Zou maar oppassen...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 01:44
Verwijderd
Volgens mij kun je van anale sex niet zwanger worden, maar je loopt wel kans op SOA's.. Ik zou dus wel een condoom omdoen als je anaal neukt..

Ik snap btw niet hoe het zonder glijmiddel minder pijnlijk kan zijn dan met.. haha, maargoed, het zal wel kunnen dan, ik heb het nog nooit anaal gedaan..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:22
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Soa's : Ik heb mijn vriend al een jaar dusse ik ben daar niet bang voor!
Toen we voor 't eerst glijmiddel gebruikte was ik ni goed ontspannen enzo was bang voor de pijn ik denk dat het daar door komt.. Hier gebruiken we geen condoom bij maar bij iets anders wel (Natuurlijk!)
Ben misschien dom maar zo dom ook weer ni! haha

Kuzzies
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:26
Whuzz
Whuzz is offline
Als je bij normale seks geen condoom gebruikt, dan hoeft het bij anale seks ook niet. Maar als je bijvoorbeeld de pil niet slikt of een condoom gebruikt tegen SOA's, dan zul je bij anale seks ook een condoom moeten gebruiken, anders ben je niet beschermd.

In principe zul je niet zwanger raken als jij de pil niet slikt en geen condoom gebruikt en hij komt klaar tijdens anale seks. Het sperma moet dan eerst uit je anus komen en weer in je vagina komen en die kans is klein, maar NIET nihil!!!

En nogmaal voor iedereen die weer over 'ranzig' en 'goor' gaat beginnen: Je krijgt GEEN stront aan je lul van anale seks.
Oud 10-04-2002, 12:21
)Vampje(
)Vampje( is offline
Mijn vriend en ik doen het sinds kort ook anaal, met héél veel glijmiddel!! En natuurlijk van tevoren ff oprekken met vingers en/of een dildo van kleiner formaat.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:25
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Ik vind dat Wuzz gelijk heeft 't is helemaal NIET vies.
Ik dacht in het begin ook zo van bah bah dat ga ik dus nooit doen.
Maar je ziet het het kan best lekker zijn.

Bedankt Kuzzies
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:44
sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Mijn vriend en ik doen het sinds kort ook anaal, met héél veel glijmiddel!! En natuurlijk van tevoren ff oprekken met vingers en/of een dildo van kleiner formaat.
En die extreem lange piemel van je vriend gaat er helemaal in?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 13:49
mad operator
mad operator is offline
zou wel knap zijn als de sperma, via je darmen omhoog naar je baarmoeder zou kruipen en daar dan ook nog naar binnen zou gaan..
Oud 10-04-2002, 14:30
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Hahaha *lol*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 14:31
Blue*Angel
Blue*Angel is offline
Mad operator: Ik bedoelde eigenlijks dat het eruit zou lopen en dan in m'n vagina zou komen ofzo ( ja kweet 't 't klinkt vaag!)

Kuzzies moi..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten