![]() |
|
Verwijderd
|
anders moet je he maar eens niet met glijmiddel, maar met wat *klinkt misschien vies, maar ok.* speeksel proberen. zonder eerst te rochelen natuurlijk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het is niet bijzonder veel smeriger hoor, de poep zit veel hoger, daar kom je bij lange na niet bij.
Maar tis wel bijzonder onverstandig zonder pil *en* condoom (tenminste, ik neem ff aan dat je bij het 'gewone' werk ook geen van beiden gebruikt), dan loop je veel te veel kans om zwanger te worden... In principe kun je van anale sex niet zwanger worden, maar als hij met de penis nog tegen je vagina komt of zo, is er altijd kans. Zou maar oppassen... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij kun je van anale sex niet zwanger worden, maar je loopt wel kans op SOA's.. Ik zou dus wel een condoom omdoen als je anaal neukt..
Ik snap btw niet hoe het zonder glijmiddel minder pijnlijk kan zijn dan met.. haha, maargoed, het zal wel kunnen dan, ik heb het nog nooit anaal gedaan.. |
![]() |
|
![]() |
Soa's : Ik heb mijn vriend al een jaar dusse ik ben daar niet bang voor!
Toen we voor 't eerst glijmiddel gebruikte was ik ni goed ontspannen enzo was bang voor de pijn ik denk dat het daar door komt.. Hier gebruiken we geen condoom bij maar bij iets anders wel ![]() ![]() Ben misschien dom maar zo dom ook weer ni! haha Kuzzies |
![]() |
|
Als je bij normale seks geen condoom gebruikt, dan hoeft het bij anale seks ook niet. Maar als je bijvoorbeeld de pil niet slikt of een condoom gebruikt tegen SOA's, dan zul je bij anale seks ook een condoom moeten gebruiken, anders ben je niet beschermd.
In principe zul je niet zwanger raken als jij de pil niet slikt en geen condoom gebruikt en hij komt klaar tijdens anale seks. Het sperma moet dan eerst uit je anus komen en weer in je vagina komen en die kans is klein, maar NIET nihil!!! En nogmaal voor iedereen die weer over 'ranzig' en 'goor' gaat beginnen: Je krijgt GEEN stront aan je lul van anale seks.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[php/mysql]Leden optellen en weergeven micra | 25 | 11-07-2003 13:04 | |
Liefde & Relatie |
Romantisch?? lief mutsje | 28 | 29-03-2003 19:22 | |
Films, TV & Radio |
Zijn er hier Charmed fans????? chrmd | 20 | 17-02-2003 16:12 | |
Seksualiteit |
Vinden dames pijpen smerig??? RJ | 139 | 13-11-2002 14:07 | |
Algemene schoolzaken |
hebben jullie ook af en toe dat............................. BleuQueen | 17 | 10-04-2002 15:17 | |
Software & Hardware |
Iets met "same IDE-bus"???? Verwijderd | 6 | 19-03-2001 21:15 |