Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik wil nog wel even reageren op SimShalom die dit schreef in het andere topic:
Citaat:
Ook dat zei ik in mijn post: als je dat niet als uitgangspunt neemt, gaat de discussie alleen maar over hoe de Palestijnen het meest efficiënt kunnen worden onderdrukt en hoe Israel zichzelf militair en strategisch het best teweer kan stellen. Je moet als uitgangspunt nemen dat vrede de enige oplossing is, anders is er geen discussie mogelijk. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Verder: het lijkt me overbodig om te zeggen maar ik kom niet. Ook al is reizen voor mij gratis, ik ga geen tijd besteden aan deze onzin die toch op niets uitloopt. En...1.2? Waar is versie 1.1 dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en alsjeblieft, als je over de deugden van het communisme wilt praten doe datalsjeblief tin een ander topic
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En nee, ik kom niet (en ja, ik woon ook in Utrecht). Het is al meermalen bewezen dat met SimShalom geen normale discussie te voeren is, en ik heb geen enkele zin in een onzinnige RL meeting met iemand die ik bij voorbaat al niet mag. Ik houd het bij het forum, dank u.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee Martian, ik woon helaas niet in Utrecht. Ook al zou ik daar wonen dan zou ik overigens nog niet komen, het gaat me gewoon erom dat ik geen zin heb om te discussiëren met iemand wiens standpunten en uitleg daarvan ik vantevoren al ken, net zoals het voor mij geen zin heeft om met BARON te discussiëren over politiek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik kan mijn standpunt ook prima naar voren laten komen en ik ken de argumentatieleer van Socrates. Het gaat er alleen om dat ik bepaalde standpunten van bepaalde mensen niet wíl weerleggen, zoals die van SimShalon of BARON, omdat ik weet dat ze tóch niets aantrekken van wat ik te zeggen heb en zelf de discussieleer ook niet onder de knie hebben. Maar met mensen die ik serieus neem ga ik gaarne in discussie, hoe controversiëel het onderwerp ook is. |
![]() |
||
Citaat:
en dit gaat weer es flink off-topic. Ik heb een idee. Zodra ik @&#%^^&@#%^&%@#&^bij die #&^$(*&^@#$&^meeting manager kom (Message = clear i hope?) zal ik deze meetingverzoek toevoegen en dan komt er een belangrijk sticky topic uit MET slot zodat r niet weer off-topic gekletst kan worden. Da's niet leuk voor Sim en ook niet voor mij (ik word steeds fascistischer hier, maar jullie laten mij zo worden ![]()
|
|