Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Grappig dat mensen de NS zo slecht vinden.... Als je in Engeland met de trein gaat, ben je er helemaal niet zeker van dat je ooit aan gaat komen... En in Spanje annuleren ze treinen gewoon...
Nederlandse treinen rijden procentueel gezien in Europa akelig góed... Maar ja, in Japan heb je een trein waarbij je je volledige kaartje vergoed krijgt bij vijf minuten vertraging... |
![]() |
|
hmm nou over de trein die ik moet nemen heb ik geen klachten van het op tijd rijden ofzo.. (wel over de drukte in de spits tijden
![]() ![]() ![]() maar heb wel zo mijn klachten klaar liggen over het andere openbaar vervoer in amsterdam.. doelend op de trams en bussen. vallen de trams nog wel mee hor.. maar de bussen daar zijn er een paar van die zo slecht op tijd kunnen rijden! ARGH.. kan er gewoon boos over worden. CIAO
|
Nee, maar die keren dat ik met de trein reis heb ik wel altijd vertraging, en net niet lang genoeg om geld terug te krijgen. Ik heb overigens wel anderhalf jaar met de bus naar school gereisd dus daar mag ik wel wat over zeggen: dat is zelfs zo erg dat er nu helemaal geen bus meer rijdt, achtergesteld gebied is het hier...
|
![]() |
5x in de week met de trein
4x in de week met de streekbus en ongeveer 16x in de week met de stadsbus Ach, ik heb met de trein vaak vertragingen.. vooral rond etenstijd en 's ochtends vroeg. Met de bussen heb ik bijna nooit problemen, eens in de paar maanden komt er eens een bus niet opdagen of rijden ze te vroeg weg, maar dat is ook een beetje mn eigen schuld: "had ik er maar op tijd moeten zijn". Wel jammer dat ik bijna altijd moet staan in de stadsbus. Over het algemeen gaat zo'n 70% van de ritten zonder problemen. (Of ik erger me er gewoon al niet meer aan - het is normaal geworden)
|
ik reisde vaak genoeg met OV, om me er bont en blauw aan te ergeren, om het mijn neusgaten uit te laten komen, om gefrustreerd mijn nagels te kloven, om over te gaan op agressieve maatregelen tegen conducteurs, om de n.s. een schadevergoeding te eisen ( ze hadden me een keer opgesloten in een trein) , om honderden geld-terug-bij-vertraging's enveloppen te vragen aan de lokettiste en ze aan iedereen uit te delen....
maar nu heb ik een auto, en leef ik vredig... ![]()
|
Verwijderd
|
ik reis zo'n 4 tot 5 dagen per week met de trein. Vooral als ik vroeg op school moet zijn wil de trein nog wel eens vertraging hebben of helemaal niet rijden (omdat er weer eens storing o.i.d zijn)
Vroeger ergerde ik me er altijd onwijs aan, nu heb ik zoiets van, tja alweer, naja volgende keer beter. Ik heb er tegenwoordig geen zin meer in om me er druk over te maken. |
![]() |
|
Ik reis drie dagen in de week heen en weer naar Leeuwarden met de bus en ik ben eigenlijk best tevreden. Mijn aansluiting heb ik slechts een keer gemist en ik ben maar twee keer te laat gekomen (file), dat is toch best netjes. Ik vind het wel een groot bezwaar dat het zo ontzettend duur is! Vorig jaar had ik een OV-studentenkaart, maar dat jaar moet ik alles zelf betalen omdat ik dit jaar geen hoger onderwijs volg maar terug ben op het VWO (volwassenonderwijs). Ik ben dus echt veel geld kwijt aan dat heen en weer reizen (zo'n 25 euro per week) en ik vind het het geld eigenlijk niet echt waard als je de soms nogal vieze en oude bussen ziet. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden over het openbaar vervoer. Als ik met de trein reis gaat dat over het algemeen ook vrij goed. Ik heb nog nooit een vertraging gehad langer dan 20 minuten.
|
![]() |
Ja, elke week heen en weer 2.5 uur reizen naar mn kamer (bus, trein, trein) en elke schooldag met de bus naar school..
vandaag was wel grappig, de trein stond een paar minuten stil in breda.. stapte dr een jongen in, zn vriendin bleef buiten staan, gingen ze ruzieen over of die jongen naar huis zou gaan om aan huiswerk te werken, of dat ie nog een uurtje bij zn vriendin zou blijven.. hij koos voor huiswerk, die vriendin zo: je weet wat de consequenties zijn he, hij zo: ja, dat ik nu naar huis ga; zij zo: nee remy, het is uit. mwaha ![]() ![]() |
![]() |
|
Hmmm.. Reis nu eigenlijk helemaal niet meer met de trein, dus ik kan weinig zeggen over de NS... Wel de NS vorig jaar, toen k nog dagelijks met t treintje naar school/werk mocht, tsja.. Was ook nie echt om over naar huis te schrijven, zeg maar!
Wat k dan ook nie deed, k ging alleen naar huis in t weekend voor gezond eten & de wasmachine... ![]() Zit nu wel elke dag in de bus, toch ook ov ![]() Weet nie of dat ook overal zo beroerd is, maar op dat lijntje van MIJN bus gaat t ALTIJD fout!! Te vroeg of te laat.. Te vroeg is trouwens helemaaaal schandalig!!
|
|