Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat (bij mij iig) beter vult, helpt dan iig tegen honger ed, en ik krijg van boterhammen meer energie dan van Kellogs.. Maar dat is ws persoonlijk ![]()
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
dat een van de twee minder koolhydraten bevat wil ook neit zeggen dat deze beter is als je wat gewicht kwijt wilt raken. Misschien houd je daardoor meer honger waardoor je vervolgens meer andere dingen gaat eten. Ga naar een voedingsdeskundige (dietist) als je serieus wilt afvallen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, als je bij die Kellogs na twee uur alweer honger hebt en bij een boterham niet, dan heb je toch eigenlijk zelf al min of meer antwoord gegeven op je vraag? |
![]() |
||
Citaat:
En no offense, maar voor vijf kilogrammetjes ga ik niet in een mallemolen zitten. Dan let ik op wat ik eet, neem vaker mijn fiets en drink veel water.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hm... van vaker de fiets nemen kan je inderdaad enigzins gewicht verliezen. Ik verwacht echter dat het niet om het gewicht gaat, maar om het uiterlijk? Je krijgt er spieren voor terug, bedank dat dus als je al vrij stevig bent. veel water, wat bedoel je hiermee? en dan als vervanging of als aanvulling? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Het lijkt me dat je niet goed weet wat je wil hé? Je vraagt wat is gezonder, en dan krijg je deze reply:
Citaat:
Citaat:
*zucht* Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je dan comentaar geeft dat je wilt afvallen en dus suggereerd dat je eigenlijk helemaal niet wilde weten wat gezonder is, maar wat je beter zou kunnen eten als je af wilt vallen, dan raakt men een beetje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat heb ik nergens zien staan (behalve hier dan), maar goed, laten we daar verder maar over ophouden. Ik blijf denken, om de redenen die ik al genoemd heb, dat een boterham beter is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat heb je altijd willen weten over het menselijk lichaam? #4 Heksjuh | 500 | 05-08-2011 11:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Drie maaltijden per dag gezonder dan twee maaltijden per dag? 0fd1ba6bef258b3 | 10 | 11-10-2005 19:37 | |
Eten & Drinken |
Ik begin de ochtend met: Verwijderd | 95 | 29-06-2005 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 |