Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou het wellicht zo kunnen zijn dat volgens de Amerikaanse makers van vBulletin de week op zondag begint omdat dat in Amerika ook daadwerkelijk zo is, en dat het volgens ISO 8601 op maandag begint omdat ISO 8601 zich aanpast aan de landinstelling van het besturingssysteem? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het zou op zich inderdaad heel goed kunnen dat in de VS men uitgaat van een op zondag beginnende week. Echter, Amerikanen staan bekend als een liberaal en werklustig volk (in de basis). Dan zou een dag die volgens hun meestvoorkomende godsdienst als rustdag geldt toch niet aan het begin van de week moeten staan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is geen officiële maatgeving voor, het hangt gewoon af van het gebied en de personen waar het geldt. Ik vind zelf dat de week op maandag begint: je hebt een werkweek van vijf dagen en een rustperiode van twee dagen. Ik zie niet in waarom je die grens anders zou leggen. |
![]() |
|
Volgens de bijbel is dat toch op maandag?
God schiep de hemel en de aarde en begon daarmee op maandag. Zondag was de zevende dag en ook een rustdag. Jajaja, ik heb vroeger op zondagschool gezeten ![]() Dan maakt het trouwens nog niet uit op welke dag de week begint, maar ok Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 13:04. |
![]() |
||
volgens de bijbel begint de week op zondag God begon op Zondag met het scheppen van de wereld vroeger was Zondag ook geen rustdag maar Zaterdag (de sabbat nu nog steeds bij joden) het is later naar Zondag gegaan kgeloof omdat op die dag Jezus is opgestaan
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Paul WolterB | 6 | 06-06-2004 15:09 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |