Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
der was eens een freek
die op fotos altijd boos keek nu was het de vraag waarom freek altijd boos keek kreeg hij vroeger misschien geen cake of geen milkshake misschien moest ie naar het toilet omdat ie bijna in zijn broek zeek en hoorde hij een beek, en oh oh nee dat is niet fake nu vroegen wij aan freek waarom hij altijd zo boos keek nou zij hij dat hij dat deed omdat ie anders week-leek dit was het gedicht over freek die zijn gevoelens ontweek ja *eek en wattafuck is dit? volgens mij ben je te dom om sarcasme te onderscheiden van realisme en heb je daarbij ook nog eens een woordenboek nodig om mijn shit te kunnen begrijpen
||
![]() |
Citaat:
leuk forum he...je kunt hier veinzen heel erg op je pik getrapt te zijn om vervolgens een kruipende reactie te krijgen... geeft meer voldoening dan de gebruikelijke mensen die reageren ('oh leuk' en 'mwa') die het niet snappen maar jongelui zodra jullie het wél snappen, zijn mijn dagen hier geteld
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
I agree, voor een Groot gedeelte ![]() Orgineel schrijfwerkje ![]()
|
nog meer:
je gedicht was trouwens vet! je kan er wat van, en das ook realisme straalt kei veel gevoel uit en leest lekker je hebt gevoel voor ritme.... maareuh ik ben het niet met je inhoud eens, weet niet of ik daarover moet gaan bitchen want ja.... je weet nooit hoe jij gaat reageren om je daarna weer in te dekken... lastig... maareuh ja goed denk dat ik maar eendjes ga voeren ofzow... is al genoeg...
Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 16:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
man you're sooo right!!!!!!!!!!!!!! Ik schrik er altijd wel een beetje van als mensen me op zo'n sublieme, doordachte wijze doorgronden, maar jij kickt echt ass...! *superieuriteitsgevoel is zaligamakend ![]()
|
|