Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mjah, ik heb het eignelijk altijd, wanneer ik me rot voel en ik ga slapen, word ik ook met een rotgevoel weer wakker, maar ga ik vrolijk slapen, word ik ook met een rotgevoel wakker.. heel stom is dat.. ik heb ook nog eens een verschrikkelijk ochtendhumeur.. dus daar zal het aan liggen
|
![]() |
|
bij mij is het zo dat ik 's avonds niet wil gaan slapen omdat ik nog wat moet doen ofzo en 's ochtends wil ik niet uit bed
![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet willen slapen en 's ochtends wensen dat je zou blijven kunnen liggen.
|
Ik heb het meestal andersom...
Als ik ga slapen voel ik me dan rot, en 's morgens voel ik me al heel wat beter. Het eerste uurtje is het meestal nog niet echt heel goed, maar daarna lukt het meestal wel weer.
|
de ene keer word ik heel erg moe wakker ondanks dat ik niet laat op bed ben gegaan
ander keer word ik heel fit wakker en dan ben ik ook nog laat op bed gegaan. en als iemand mij wakker maakt, dan is het heibel dan moet niemand tegen mijn praten en me gewoon negeren.
|
als ik net wakker ben, ben ik geheel neutraal (als ik normaal geslapen heb, dus niet als ik nog helemaal moe ben of i.d). Meestal bepalen de gebeurtenissen in de eerste 2 uur van mijn wakker zijn (sjagerijnige moeder ja/nee, blije logè ja/nee, vrije dag in het vooruitzicht etc) hoe ik me de rest van de dag ga voelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan begin ik de dag met het gevoel; Een nieuwe morgen. Een nieuwe dag. Nieuwe kansen. Een nieuw leven. Ofzo.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
zie het niet meer zitten... looneylover | 18 | 04-03-2006 10:06 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Uitslapen vs. opstaan Kronkeltje | 42 | 27-03-2005 13:53 | |
Muziek |
Tekstenbattle #2 vervolg AngelLena | 282 | 06-03-2004 15:06 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |