Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben superblij...heb 39 van de 49 punten. Dat komt neer op een cijfer tussen de 7,7 en 8,3 geloof ik...dat had ik vet niet verwacht
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Ik had 'm NET af, maar wel heel rustig aan gedaan!
Moest een 4.0 halen, heb net nagekeken en heb tussen de 6.1 en 6.7 dus dat zit wel goed. Ach, op de talen zit het 'm ook niet, ik kan alleen geen geschiedenis én geen wiskunde, en laten dat nou net 2 profielvakken zijn ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2003 om 12:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Kom nog wel op een voldoende uit ! Liefs Moppie |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dat was nog eens een puik examen, zo zouden ze allemaal moeten zijn. Ik ben best slecht in Duits, slechter dan Frans en Engels, en ik heb voor Duits tussen de 7.2 en de 7.8, terwijl ik voor Frans en Engels niet hoger kom dan een 6. Ik vond het makkelijk! Gelukkig, want ik zag er erg tegenop.
Nog even pesten: ik had de hele invultekst goed ![]() |
![]() |
|
ik heb ook tussen de 7,2 en 7,8
![]() ik vond het wel redelijk te doen...alleen Kinder nehmen Schaden ofzo..dat van die pedagoog, daar snapte ik niks van.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Morgen duits
![]() ![]() terugblik: in de 2e was ik Vet slecht in duits, haalde ik nooit voldoendes enzow.. in de derde en vierde ging het wel beter want toen had k een hele goede docent ![]() verwachting: ik vind het wat eng.. ![]() hm ik lul...... en nog onboeiend ook.. ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
duits vandaag (vmbo TL)
het ging best goed alleen aan het eind kon ik me niet meer echt concentreren en voelde ik me wat paniekerig aangezien het 10:40 was en ik nog lang nie klaar was..... ![]() kheb (superstreng) nagekeken en het viel best meej ![]() kheb 32 punten en dat is tussen de 6,4 en de 8,4 ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits vertaling scholier12 | 4 | 18-06-2006 19:45 | |
Eindexamens 2003 |
**help!**duits Kastanje | 1 | 23-05-2003 11:16 | |
Eindexamens 2003 |
[ HAVO ] Duits... sunna | 1 | 22-05-2003 20:55 | |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 | |
recentie van 'ik ook van jou' van Ronald Giphart gezocht | 5 | 10-06-2001 11:11 |