Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als je 13 of 14 bent is een leeftijdverschil van 4 jaar een beetje groot ja. Maar naarmate je de 18-20 nadert moet je daar geen problemen meer mee hebben, vind ik. Als het maar redelijk blijft.
---------------------- Onsterfelijkheids ringen http://www.alexchiu.com/affiliates/c...ru.cgi?id=GauD |
![]() |
|
![]() |
Ben ik nou de enige die hier zo ongelooflijk moe wordt van dat leeftijdgezeur
![]() Tis jullie leven en jullie relatie...als t blijkbaar niet goed voelt, doe het dat niet ![]()
|
Als het goed voelt dan is het helemaal niet erg.
En je moet zeker niet kijken of andere mensen het erg vinden of niet, als het goed voelt dan moet je er wat mee doen. BTW je bent 18, dus volwassen (of je geestelijk volwassen bent...daar kan ik niet over oordelen he, haha ![]() ![]() ![]() 4 jaar vind ik best wel mee vallen. sommige mensen zijn 21 en nemen een relatie met een vent van in de 60. helaas gaat dan meestal om het geld. ![]()
|
Ik vind het niet kunnen. Het leeftijdsverschil is echt veel te groot. Jullie zitten in een andere levensfase en ik snap niet wat hij in godsnaam in een meisje van pas 18 ziet. Hij is al zo volwassen en jij bent nog maar een kind. Ik vind zoiets echt ziek... gedoemd te mislukken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
op 18 jaar ben je al oorspronkelijk volwassen
dus waarom niet ![]() ik snap jullie niet natuurlijk kan het wel .. als zei het wilt dan doet ze het je moet je nix aan trekken van wat anderen zeggen doe wat je zelf wilt .. je kan er mee gezien worden en waarom zou je een jongen laten lopen dat mischien wel de *ware* voor je is succes ![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() maar Jenniffer als je 18 bent ben je al een volwase meid en weet je waar je aan toe bent! dus mijn zegen heeft u ook ![]() ps. kzeg niet dat jij dat bent hoor schizofrenic ![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 20:05. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 20:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BTW meisje dat bij mij in de 2e zat, was 13 had een vriend van 23.. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Doe gewoon normaal en maak haar niet zo belachelijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ('t gaat tussen mij en m'n vriendin in ieder geval al 1 jaar en 7 maanden goed. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vreselijke dromen over vriendje lief justmexi | 13 | 27-06-2012 17:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 | |
Psychologie |
Diepongelukkig.. -Melody- | 41 | 25-10-2004 17:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
profeties die zogenaamd over jezus gaan maar ik stel er ?tekens bij. Isa | 67 | 01-08-2004 09:43 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 22: Harry Potter, The Cooler en Open Range. AJMouse | 21 | 02-07-2004 16:18 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |