Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond het al raar, in de videoclip zie je namelijk de hele tijd Busted voorbij vliegen. Als ik het goed begrijp heet de band dus Busted, maar voor nederland Bust.
||
Citaat:
daarom zijn ze zo punk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
of hier al een band die busted heet Ik weet niet welke van de 2 t is, maar zoiets was t wel. Trouwens dat nr op zich gata nog wel, maar die boys vresleijk nep met hun gitaartjes enzo, bleegh |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
de platenmaatschappijen willen gewoon geld verdienen, en ik geef ze geen ongelijk ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ze zijn extreem zielig, 3 jongens met allemaal een (bas)gitaar in de handen, terwijl ik duidelijk een drummer hoor.. Maarja, ik snap het al: de drummer is natuurlijk niet knap genoeg en daarom mag die niet meedoen..: Zoals ik gisteren luid keels over het podium schreeuwde toen ik en mijn band een anti di-rect platen...: 'Fuck de commercieel poep stemmen!'
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() zo hadden ze voor year 3000 een nummer en dat heette iets van 'What I go to school for' en nu hebben ze 'You said no' en die staat nu op 1 in the UK... Ach ik kan wel om Busted (ja ik noem ze zo) lachen. ![]() Laatst gewijzigd op 01-05-2003 om 17:22. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Muziek |
Bust...=/..!! new-found-daan | 42 | 11-03-2004 18:47 | |
De Kantine |
Post hier je favorietje Engelse woord, zin of verhaal. thethrills.com | 168 | 29-02-2004 21:04 | |
De Kantine |
50 cent is dood Kleintjeyakult | 69 | 25-02-2004 12:37 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Muziek |
bust a move (psychedelic trance/goa) fruitvliegje | 8 | 17-11-2003 13:35 |