Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 21:33
lake bodom
lake bodom is offline
je gezicht weer met water wassen.. of laten zitten.. want ik krijg er namelijk kleine bultjes van op me hoofd en naast me neus als ik het er niet afwas..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 21:43
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
wtf is tonic
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 22:37
Verwijderd
Nee, hoeft niet. Je moet er natuurlijk niet teveel op doen, dan gaat je gezicht weer vettig aanvoelen. Wat voor tonic gebruik je dan..?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 23:01
Verwijderd
Citaat:
lake bodom schreef op 27-05-2003 @ 22:33:
je gezicht weer met water wassen.. of laten zitten.. want ik krijg er namelijk kleine bultjes van op me hoofd en naast me neus als ik het er niet afwas..
dan zou ik het er maar wel afwassen?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 06:17
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
normaal gesproken spoel je het er niet af, maar in dit geval......

Probeer es wat anders, bijvoorbeeld elke ochtend + avond je gezicht wassen met lauw water en droog deppen met een handoek.
Hier krijg je geen bultjes van en het helpt bij mij in ieder geval goed.

Die middeltjes zijn namelijk niet altijd de beste keuze, meestal helpen natuurlijke dingen veel beter.

*Oja wat ik laatst heb gelezen, brandnetel thee drinken en je gezicht (zachtjes) inwrijven met keukenzout. Schijnt goed te helpen. En dan daarna natuurlijk je gezict weer schoon maken met water en droog deppen met een handdoek.
Oud 28-05-2003, 09:13
Verwijderd
ik denk dat jij een hele gevoelige huid hebt.. want ik heb nergens last van. ik smeer wel crème op mijn huid als de tonic is verdampt.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 09:22
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Als ik me gezicht schoonmaak doe ik dat eerst met een milk... en daarna ga ik dr even met een watje tonic overheen...

Misschien ook een goed plan om eerst milk te gebruiken....

Of ga opzoek naar een tonic voor een gevoelige huid...

Want Etos heeft (vind ik) van z'n huismerken hele goeie (en niet zo dure) milks en tonics.....
Oud 28-05-2003, 12:55
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
tonic moet je er niet afwassen..

Milk altijd WEL verwijderen met lauwwater en daarna moet je tonic met een watje aanbrengen en mocht het nog iets nat aanvoelen moet je het gewoon laten opdrogen.

tonic sluit de poriën en kan dus echt geen kwaad.. misschien moet je voor een gevoelige huid nemen, of eerst beter je make up eraf halen met milk?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 13:12
Miracle
Miracle is offline
Ligt eraan hoe ik het gebruik
Soms dep ik m'n gezicht met een wattenschijfje met tonic, dan was ik het erna niet meer.
Maar soms laat ik schuimen in m'n handpalm en was ik m'n gezicht ermee en spoel ik het daarna af met water. Dat vind ik zelf wel fijn, omdat m'n huid anders ontzettend uitdroogt. En het geeft een schoon gevoel.
Oud 28-05-2003, 13:23
Verwijderd
Ik heb een super gevoelige huid, met een tonic voor m'n super gevoelige huid kan ik me nog niet eens elke dag schoonmaken, krijg ik een droge en rode huid van.
Maar als ik het doe, dan laat ik het meestal even goed wegtrekken, zodat het droog aanvoelt, en dan smeer ik er een crème op... Die helpt overigens érg goed, is van niveau visage , hydraterende dagcrème voor een droge of gevoelige huid.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 15:45
lake bodom
lake bodom is offline
ik gebruik ook eerst reinigingsmelk en daarna doe ik tonic op van de hema.. mijne is voor de normale en gemende huid (verwijdert dode cellen).. maarja ik gebruik het 2 weken ofzo, en khad al beetje last van kleine bultjes maar nu is t veel erger geworden.. want ik heb dus benzoylperoxide tegen puistjes is dat.. niet dat t puistjes zijn.. maar t helpt er wel beetje tegen.. dus ik denk dat ik voortaan de tonic er maar afwas ofzo..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 22:33
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
als het dode huidcellen verwijderd, wat je dus zegt verdunt het je hoornlaag..

als je dat iedere dag gebruikt, verdunt het je hoornlaag te veel en ik denk persoonlijk dat je het daar van hebt hoor..
Maar ík kan het natuurlijk ook fout hebben
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten