Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
naam : daar ga ik nog over nadenken
prijs : betaalbaar maar niet goedkoop doelgroep : iedereen die het mooi vind. najah. en die vrouwelijk is. stijl : vergelijkbaar met trashy diva . alleen dan alles in zwart-wit. en veel namaak-sieraden.. veel plastic dus. |
![]() |
|
mijn lijn zou Nicoline heten
ik zou alles verkopen wat ik zelf altijd zoek en nooooooit in winkels kan vinden, zeg maar wel dingen, die je ongeveer ziet, maar die dan net helemaal fout zijn. in mijn winkel zou alles zijn precies zoals ik het bedoel en het altijd in mijn hoofd heb zitten veel mooie kleuren in de kleding, en variërend van stijlen... ik draag zelf ook de ene dag een wijde broek met gympen en de andere dag een rokje met hakken, dus dat moet allemaal in mijn sjop terug te vinden zijn. ik zou voornamelijk aparte dingen verkopen, aanvullingen op al bijna complete garderobe's die net dat éne tikje extra specialiteit nodig hebben... aangezien alles vrij exclusief en apart en alles zou zijn, is het ook redelijk prijzig... ik zou echter ook wel dingen verkopen die gewoonweg spotgoedkoop zijn... daarvan maak ik dan gewoon niet zoveel, zodat als je dat op de kop tikt je gewoon enrom veel geluk hebt en voor weinig geld iets extreems cools hebt... daarmee bind ik dan ook klanten aan me, die mijn concept gewoon enorm waarderen. bij mij kan je niet een outfit kopen, bij mij kan je alleen aanvullingen op outfits kopen... alles is zo extreem dat je er zou uitzien als een clown als je er een outfit van zou kopen... bovendien is de prijs van mijn dingen zodanig dat je een fortuin moest uitgeven wilde je een complete outfit kopen. dat doe ik omdat ik het sowieso haat als mensen wat betreft merk of kleur alles zó op elkaar afgestemt hebben, dat het gewoon helemaal klopt.. dat is zó gemaakt! afgrijselijk... bijvoorbeeld van die mensen die overal op hun lichaam van die vogels van evisu hebben, dan denk ik... als je nou alleen een broek had aangehad ervan, en de rest gewoon iets anders was, dan zou je er veel leuker uitzien, en niet met zo'n pakje aan. ik verkoop ook schoenen, accesoires en dingen die allemaal een extra vleugje eigenzinnigheid aan je stijl en dingen toevoegen. het is zeker niet alternatief, maar ook zeker niet speciaal 'in de mode' mijn winkel zou gesitueerd zijn in een van de 9 straatjes of gewoon ergens leuk... de doelgroep die ik voor ogen heb varieërt erg... ik wil wel, mocht mijn oma of moeder iets naar hun zin in de winkel zien, dat zij dan naar hartenlust hun hart kunnen ophalen aan mijn dingetjes... de muziek varieert daarom ook van keiharde techno naar lounge en rock en hiphop (géén r&b!!) en pop. gewoon goede muziek, dat als je erlangs loopt en je van muziek houdt je denkt van.. wow, coole muziek, even binnenkijken. in het kader van de housewereld zou ik ook platen verkopen en zouden er draaitafels in mijn winkel zijn. de verkopers kiezen zelf wat ze draaien en zijn helemaal niet speciaal hip of wat dan ook. ze zijn eigenzinnig en vriendelijk hebben zoveel zelfvertrouwen dat iedereen die ze ziet denkt, wow, wat een coole mensen, zo zou ik ook wel willen zijn. lalala... *droomt verder*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Prijsklasse: goedkoop (max. 15 euro shirt) lijkt op: Niks dat je ooit gezien hebt. ![]() Catwalk? Ik zou het laten "showen" door een stel zwaar dronken punx die de hele zaal afbreken(inclusief vips) Ik haat merken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik noem een voorbeeld: zwarte bloes met lange mouwen + brede lila stropdas + zwarte riem + lila pantalon + zwarte schoenen + lila oogschaduw + zwart haar. Als alles mooi klopt en de kleuren terugkomen ben ik zo gelukkig...*zucht Ik heb juist een pesthekel aan samengeraapte zooitjes. |
![]() |
||
Citaat:
Mensen die stijl hebben, die hebben kleding wat klopt tot in de details. Maar met 1 klein foutje, verkeerde nagelak, sokjes net in een ander tintje. Dat is stijl. Wat jij noemt komt regelrecht uit de Margriet.
|
Naam An-nergy
Doelgroep Vrouwen vanaf een jaar of 17/18 tot 30 jaar Prijs Niet belachelijk duur, prijzen zoals bij Benneton Stijl Apart, 'hip', trendy, klassiek Op de catwalk Beetje aparte, maar wel relaxte muziek, te denken aan: Röyskopp, Gotan Projekt, enz. Het moet gewoon een klassieke catwalk zijn, maar met op het eind een groot ronddraaiend plateau. Op de achtergrond is een flashy scherm waarop steeds kleuren en beelden langsschieten. De winkel De winkel moet niet enorm toegankelijk zijn, en net als Rodina zei, niet dat er allemaal van die huppelkutjes op af komen. De winkel moet een beetje in jaren 70-stijl, maar dan niet met de saaie kleuren van toen (oranje, bruin, groen) maar knalkleuren als roze, paars en limegroen. Niet teveel, de rest blijft wit. De meubels moeten van strak hout zijn. Aan de muur moeten veel jaren vijftig afbeeldingen hangen. De lichten moeten afgewerkt zijn achter balken dus dat daar achter van dat licht 'ontsnapt' als het ware, en shirtjes liggen op lichtbanken. De kleren hangen allemaal netjes gesorteerd op kleur. In de winkel worden ook tassen verkocht en die hangen aan de muur, achter een glazen wand. De pashokjes worden ruim, dus dat je je goed om kan kleden, en waar genoeg haakjes hangen. Er hangt een grote spiegel in elk kleedhokje. Het licht komt niet direct van boven schijnen, zo lijkt het al meteen veel mooier. Het personeel is uiteraard vriendelijk, en heeft altijd An-nergy crew kleding aan (ook speciaal ontworpen door mij, natuurlijk ![]()
||
Citaat:
een mooie man met een mooi pak en lelijke sokken. ik bedoel maar?! |
![]() |
||
Citaat:
Je snapt 't niet. Bijv. zwart pak met rode sokken. Geweldige vrouw, geweldige outfit met 1 missende knoop Dat soort dingen. Dat is stijl.
|
![]() |
|
naam: nog geen idee
stijl: hip! de kleding is wel apart, maar toch ook makkelijk draagbaar en combineerbaar met gewone basic dingen. Veel zwart en wit, aparte accesoires. Wel stijlvol, maar niet erg klassiek. Ook dingen die je aan kan als je uitgaat bv. prijs: redelijk betaalbaar (niet heel erg goedkoop. Het moet toch een beetje exclusief zijn) winkel: waar je uren in kan blijven hangen. Aan de muur zwartwit foto's en op je muren ook wel kleur. catwalk: erg overdreven (maar toch mooi) opgemaakte en aangeklede modellen afgewisseld met gewoon uitziende modellen. Er moet wel een losse sfeer zijn, niet dat iedereen opgeprikt op een stoeltje zit.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
naam L4psuz
stijl vernieuwend, veel kleuren, maar nooit pastel. wijd en strak op de goede plaatsen (zodat mensen die niet een taille van 60cm hebben zich er ook in kunnen voorbewegen) schelpen en veiligheidsspelden zijn kernwoorden ![]() prijs zo goedkoop mogelijk, maar niet à la zeeman natuurlijk, denk V&D prijzen en zo exclusief als... als... L4psuz winkel klantvriendelijk, ook platen en posters. groot, met grote pashokjes waarin ook een spiegel hangt. (en niet zo'n hokje waarin je je cellulitis de hele tijd in je neus krijgt) medewerkers helpen je en kunnen aan je neus zien welke kleur bij je past ![]() doelgroep mensen die graag tegen de stroom in hobbelen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() al betwijfel ik of dit grammaticaal wel klopt. |
![]() |
|
Oeh, als ik een kledinglijn zou maken zou dat te maken hebben met mijn persoonlijke smaak op dat moment.
Dat betekent dat de kledinglijn telkens zou veranderen (en dat hoeft niet altijd volgens de mode te zijn) Ik heb ook vaak periodes van kleur. Ik heb nu bijvoorbeeld de periode roze net achter de rug ![]() steekwoorden: kleur, gek, beetje vreemd, soms ietwas mysterieus, vooral verrassend hoe zou het heten: iets geks, iets grappigs. maar toch iets met kwaliteit verkoopplaats: ik zou graag iets nieuws willen verzinnen (hey, het blijft een fantasie-topic) Bijvoorbeeld door het hele land dezelfde zwart/gele paddestoelen als winkeltjes voor mijn kleding. inrichting winkel: iets totaal nieuws, ik weet het niet. Veel grappige gekke dingen kleding voor jonge, ècht hippe mensen die zich er echt in interesseren en zoeken naar hun eigen stijl, daarom laat ik het ook maar aardig wat kosten. catwalk: de mensen liggen, kijkend naar een spiegel waarin ze de modellen kunnen zien ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 23:32. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Naam: geen idee
Prijs: net boven het niveau van Gant Doelgroep: 18-45 jaar Kleding: tussen casual netjes Idee: casual maar toch perfect gekleed. Mooi gesneden broeken, overhemden die perfect zitten en die toch makkelijk te strijken zijn. beetje het jong-en-snel-idee... Alles makkelijk te combineren, eenvoudig in ontwerp maar wel van de beste materialen. Niet echt hip maar soms toch een paar subtiel hippe dingen erin, zoals stiksel in een trendy kleur (niet te afwijkend van de rest) Accesoires zoals schoenen, riemen en tassen in exact dezelfde kleur. Verder kan je zelf een hoop dingen zelf bepalen (keuze uit kleuren van stoffen en stiksels en hoe iets valt). dmv computers/scan technieken krijg je het kledingstuk precies op maat thuis (de volgende dag) Winkel: boven een beetje hip eigen ontbijt/lunch zaak met terras. echt een zaak met goede spullen, verse broodjes en verse sinaasappelsap waar je de grote nederlandse/internationale kranten kan lezen, + CNN en nog een andere nieuwszender aanstaat. Ook kan je gewoon draadloos internetten met je notebook/ staan er 3 mooie computers waarop je kan internetten. Echt een cafe waar je normaal gesproken langs gaat als je op vakantie gaat. Mooie houten vloer er in, ontbijtbar, en verschillende klasieke meubels/moderne banken en een grote trap naar boven. Boven hangt alle kleding uitgestald in het rek (zodat je de stof kan bekijken) en kan je dmv computers zelf bepalen wat je wil, natuurlijk zijn er ook verkopers aanwezig die je kunnen helpen. Ook kan in de computer zoeken op 'oude' kledingstukken (van ons merk) en dan kijken hoe het combineert bij een nieuw te kopen kledingstuk, ook thuis kan je dit doen door in te loggen op de website. |
![]() |
|
naam: cupcake
prijs: standaard doelgroep: 14-27 kledingstijl: alles in felle kleuren, geen zwart/wit/bruin/beige. de kleuren zijn wel fel, maar de kleding is niet ordinair. winkel: veeeeeeel airconditioning, alles georganiseerd op basis van kleur. een paarse sectie, rose sectie, groene, etc. Dus alle broeken, shirts, rokjes, schoenen, sieraden, en ondergoed zit gewoon samen. In contrast met de kleding is de rest van de winkel helemaal in het wit, inclusief spiegels, wanden, pashokjes, kleding van de medewerkers, etc. Dus dan springt de kleding er echt uit. En er hangt een tv bij elke hoek met tekenfilms
|
naam: Gaia's fairytale clothing
prijs: vrij duur (maar dat ligt aan de dure stoffen die gebruikt worden) moet wel te betalen zijn doelgroep: iedereen die het mooi vindt kledingstijl: sprookjesachtig, gala, chique, bruidskleding (beetje extravagant) maar ook lakkleding maar wil er ook assecoires verkopen (handschoentjes, tiara's, tasjes , waaiers en beeldjes enz) winkel: moet veel aandacht aan besteed worden!! ook elfjesachtig....heel natuurlijk...liefst klimop langs muren enzo..groene mostinten (maar moet wel schoon te houden zijn) naaimachine in de winkel, zodat de kleding te verstellen en in te korten is. hoop het nog ooit echt te kunnen voeren! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Beste mensen giorgiooo | 1 | 27-03-2014 19:04 | |
Lifestyle |
De Emo's xCornelia | 84 | 27-01-2011 11:07 | |
Lifestyle |