Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Urm nou de heroin chique look is niet echt vrouwelijk, ik gruwel eigenlijk behoorlijk van die te dunne modellen. Is relatief ik weet 't. Te dik is overigens ook niet om aan te zien. Ja ik ben kritisch ![]() |
![]() |
|
Ja, voor op de catwalk vind ik het prima. Mooier ook, wat niet betekent dat ik over lijken ga om zelf even dun te worden; die wereld is zo onbereikbaar en ik zie echt wel dat dat extreem is.
Of die advertenties eetproblemen veroorzaken; vast. Maar door alleen de sprieten te bannen uit tijdschriften verander je het ideaalbeeld echt niet zomaar. De belangrijkste reden dat pubermeisjes mager willen zijn is volgens mij dat ze nog niet gewend zijn aan hun volwassen lichaam, terugwillen naar hun kinderlijfje, en dat blijft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg niet dat (extreem) dunne modellen geen model meer mogen zijn, maar ik denk wel dat ook vrouwen/meisjes met een iets grotere maat ook regelmatig op de catwalk moeten lopen en modereportages voor tijdschriften moeten doen (wat nu nog maar zeer sporadisch voorkomt), zodat (vooral jonge puber-)meisjes merken dat je er niet als een dunne junk uit hoeft te zien... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik 'n magere vent zie lopen denk ik meestal niet van shit ik moet 'ns afvallen... |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar aan de andere kant moet je daar toch schijt aan hebben, je bent zoals je bent, etc.
|
Nou als ik eerlijk ben, vind ik ze er vaak niet uitzien. Van die bleke hoofden (ja okey: je hebt zoiets als make-up) en súpermager. Heb je die polsjes wel 's goed bekeken? Echt niet normaal. Alleen wat Beltaine al zei, ze hebben vaak mooie buikjes. Maar verder? Vind je het gek dat zoveel meisjes last hebben van eetstoornissen, als dat het modebeeld is
![]() ![]() ![]()
|
ik kan niet zeggen dat ik het ene wat mooier vind als het andere sommige mensen zien er nou eenmaal mollig leuker uit en sommigen zien er dun mooi uit, er zijn natuurlijk ook extreme gevallen waarbij het uberhaubt niet meer mooi kan zijn, kortom niet te dun niet te dik
![]()
|
tja die meisjes zijn ook letterlijk kapstokken natuurlijk. ik snap gewoon niet waarom jonge meisjes zo jaloers zijn op die visgraatmodellen, ze hebben trouwens meestal schijtgezichten.
Idd Brigitte Bardot (en al die fifties/sixties-modellen) bv. was toch een eind knapper, en als je dan toch nog een graatmager model had (bv. Twiggy) had ze wél nog een knap kopje. Kan je nu niet meer zeggen. Enfin khou me er niet mee bezig, maar kvind het wel jammer dat veel meisjes dàt een schoonheidsideaal vinden. |
![]() |
|
eeehm even over dat terug naar het kinderlijke lijfje willen... Kinderen zijn vaak mollig (beetje vadsig) dit is volkomen normaal, pas in de pubertijd verdwijnt dit alles... (denk bijv. aan de bekende babyface...) het zit dus juist andersom in elkaar....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
goed, maar dat is wel het extreemste voorbeeld, denk ik...
de meeste modellen zijn (nog) niet zo angstaanjagend. hooguit vraag je je af, zoals in het topic van bertbart over fashion ads, waar zitten de ingewanden? trouwens ssjpan hoe kan je zien waar die foto vandaan komt? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar in de tiener jaren zeg maar. dan zjin de kinderen vaak wel dun. dunne benen, recht vooral, kippenborst, geen dijen kont borsten, ben je zo graatmager..dan ben je ook recht. ik vind dat hele dunne op de catwalks wel wat hebben. het is fout dat het beeld idd zo gemaakt wordt dat men denkt er zo uit te moeten zien, maar het zijn ook geen mensen meer, het zijn wandelenden paspopjes, het gaat niet meer om de meisjes. men moet alleen naar de kleding kijken, en zo kun je ze gerust topless laten lopen met minibroekjes zonder dat het er "ranzig" of "lustopwekkend" uitziet. dat gene wat je vaak ziet, dat gene zie je als "normaal". zie je vaak ultra dun, denk je dat dat normaal is. dat het zo hoort. ik denk niet dat het veel te maken heeft met het terug kind willen zijn, aangezien ik geloof dat dat soort eetstornissen hoogst uitzonderijk waren in rubenstijd bijvoorbeeld..
|
![]() |
ik vind kate moss haar koppie wel mooi en nu ze weer wat is aangekomen de rest ook. Ik vind dat er niet zo op maten moet worden gelet. Niet alle modellen hoeven voor mij 1.85 te zijn er mogen ook kleintjes bij zitten of als iemand ietsje dikker is maar nog erg mooi is waarom niet? ik vind het niet zo nodig om aan bepaalde maten te voldoen maar de ontwerper wel want dat is makkelijker voor m.
btw denk ik niet dat als de media veranderen dat er minder meisjes (en jongens) aan een eetstoornis gaan lijden. Het zit in je cultuur of niet. afrikaanse culkturen vinden dik over t algemeen mooi en europese dunner. Dat verandert de media niet .
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ze moet dik zijn met hangtieten en vieze schaamlappen met die naar ouwe vis ruiken en dan zo'n dikke harige reet waar je van die diepe kraters in ziet en natuurl;ijk moet ze scheel zijn, das geil, en het liefst weinig tot geen haargroei behalve een flinke snor natuurlijk....
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En trouwens, dat kan wel degelijk. Oude vriendin van me heeft met 27(!) kg in het ziekenhuis gelegen, en die heeft het ook overleefd (al zag ze eruit als een levende mummie)
|
![]() |
Ik vind het vaak echt te ver gaan, dan spreek je niet eens meer over dun maar gewoon over vel over been en dat vind ik alles behalve mooi.
Maar om nou te zeggen dat daar de hoeveelheid eetstorenissen aan te wijten zijn vind ik ook wel een beetje overdreven. Mensen geloven maar in een beperkt aantal schoonheidswetten waarvan 1 dun zijn, dunne modellen zoals ze die al jaren kennen, zijn mooi en zelf zijn ze dik en lelijk. Maargoed iemand die al onzeker is, laat zich daar eerder door beinvloeden en meet zichzelf eerder met die modellen dan iemand die gewoon tevreden is met zichzelf. Persoonlijk vind ik écht dunne mensen vaak niet mooi. Een beetje vlees is mooier gewoon een gezond figuur, mét heupen en dijen. Maar het hangt van de persoon en diens uitstraling af, want ik ken genoeg meisjes met een beetje mollig figuur die hartstikke knap zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind juist dat ze voor die catwalkkleding geen doorsnee meisjes moeten nemen; dat haalt het bijzondere weg. Bovendien wordt maatje 38 'mollig' genoemd in dat wereldje, daar gaan meisjes echt niet naar streven en dus worden ze alsnog dunner, omdat je een ideaalbeeld niet 1-2-3 verandert. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Post hier al je foto's van forumers look-a-likes! Teun | 257 | 26-03-2006 03:08 | |
Lifestyle |
Vrouwelijke Vormen nps | 340 | 30-11-2005 17:57 | |
Lifestyle |
Populairste Lifestyler verkiezing, 1e ronde, poule C.. Teun | 80 | 02-11-2005 23:17 | |
Lifestyle |
analyseer hier je mede LIFESTYLE forummer. Back Door Man | 39 | 23-05-2005 23:12 | |
Lifestyle |
Welk dekseltje past op welk potje? Sunworshipper | 35 | 09-03-2005 10:23 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je dit moment op relationeel gebied? (Deel IV) Methuselah | 496 | 14-11-2004 18:52 |