Advertentie | |
|
![]() |
|
ja daar heb ik problemen mee ja
![]() het zijn van zo'n egocentrische hersenloze manipulerende sjit groeperingen die denken dat ze nu gelijk de hele wereld kunnen veroveren!!! ![]() en ze moeten al heel zeker niet denken dat ze zomaar iedereen kunnen commanderen, alsof ze swerelds machtigste mensen zijn, want dat zijn ze niet, beter zelfs, ze komen dr niet eens in de buurt!!! en ik ben de baas over mezelf, en niemand anders, en het bewijst zichzelf al, ze hebben geen hersens, als ze denken dat ze de baas over iemand kunnen spelen. ![]() ![]() *is het deels eens met hierboven*
Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 12:21. |
![]() |
|
![]() |
Niet zolang ik het gevoel heb dat ze een grotere expertise hebben op bepaalde gebieden dan ikzelf...
Als ze claimen dat ze meer weten, maar het duidelijk niet zo is, krijg ik wel last van zo'n autoriteitsprobleem...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
nooit, ik kan het uitstekend vinden met de schoolleiding, de gymleraren die mij opdrachtjes geven, leraren die deadlines instellen. gaat allemaal uitstekend.
lerares engels laaiend van woede *stom rotjoch* lerares LO1 *ja, maar in de vergaderingen wordt je ook niet gewaardeerd hoor* briefjes teller(ook wel leraar maatschappijleer genoemd) *nee, hier kan je niet tegenin gaan. je blijft nu gewoon na!* kortom, ik kan heel goed met de autoriteiten van onze school opschieten. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Over het algemeen niet, maar 2 dingen krijgen mij opstandig:
Mensen die het bij onzinnige dingen hebben over 'moeten', want 'moeten is met een gun op je hoofd', zoals heel lang geleden eens een van mijn docenten zei. En mensen die zeggen 'kan niet', gewoon omdat zij vinden dat het niet kan, niet omdat het werkelijk onmogelijk is. Ik ben bereid leiding te accepteren van eenieder die leiding wil en kan geven. |
![]() |
|
Ik zal over het algemeen wel luisteren. Maar waar ik me echt heel erg aan kan irriteren is autoritair gedrag. Als iemand op een bepaald gebied meer autoriteit heeft dan ik, dan wil ik best naar die persoon luisteren, alleen is het vaak zo dat mensen op een ander gebied meer autoriteit hebben (doordat ze bijvoorbeeld ouder zijn) en dan toch vinden dat je naar ze moet luisteren. Daar heb ik echt een hekel aan.
En ik vind trouwens ook dat mensen die wel om een goede reden meer autoriteit hebben, niet heel neerbuigend moeten gaan doen. Als ze je een opdracht geven ofzo, dan vind ik dus ook dat ze uit moeten leggen waarom je dat moet doen (als je erom vraagt). Maar goed, ik luister bijna altijd wel, ben heel braaf ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zolang niemand probeert me haar of zijn wil op te leggen, heb ik geen probleem met autoriteiten. Het wordt pas een punt als iemand vindt dat ik iets moet doen (bijv. een leraar vindt dat ik Grieks moet gaan vertalen ipv voor me uit zitten staren en niks doen) en ik vind dat hij daar niets over te zeggen heeft (het is verdorie 2e fase, dat mag ik helemaal zelf weten). Dan wil het nog wel eens een probleem worden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, k heb een autoriteitprobleem, ik denk dat k de baas van iedereen ben, en van punkers in't bijzonder
|
|