Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2003, 16:31
blablablablabla
Hallo,
Wie hebben er nog meer examen CKV 2 a.s. woensdag?
Mijn proeftoets ging super kut dus ik denk dat mn examen woensdag ook niet lekker gaat...
Mazzel
Advertentie
Oud 31-03-2003, 16:38
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Ja ik heb ook moensdag mijn ckv 2 examen (BV 2,3)
Ik zie er niet heel erg tegen op. Heb mijn praktijk goed afgesloten en mag voor mijn examen een 3,8 halen, moet wel lukken hoop ik! Iig veel succes woensdag!
Oud 31-03-2003, 16:47
Verwijderd
--> Eindexamens 2003

@blablablablabla: Als je wilt reageren op je topic nu deze op eindexamens 2003 staat, zul je je even moeten registreren, dit is niet veel werk, links boven aan vind je een link.
Oud 31-03-2003, 17:07
Nona
Nona is offline
waarom hebben jullie em woensdag en ik donderdag???
Oud 31-03-2003, 18:06
break of dawn
break of dawn is offline
Ik heb em ook donderdag hoor En kijk er niet echt tegenop... geloof ik . Wat moeten jullie alllemaal leren?
Oud 31-03-2003, 18:12
KiMZz
KiMZz is offline
Hmm ckv 2? Bestaat dat ook al? Wij hadden alleen 'gewoon' ckv!
Oud 31-03-2003, 19:17
Nona
Nona is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 31-03-2003 @ 19:06:
Ik heb em ook donderdag hoor En kijk er niet echt tegenop... geloof ik . Wat moeten jullie alllemaal leren?
Ik moet vrijwel alles nog leren, maar de concentratie wil niet zo komen. Ach, we zien wel...
Oud 01-04-2003, 12:59
annette
annette is offline
Heeey,
Havo heeft het CKV2 examen woensdag en VWO donderdag..
Xie er wel errug tegen op Ik moet namelijk een 6 halen. Moet voor morguh nog 2 boekies leren, maar mn proefexamen ging ook niet goed.. Naja xie ut allemaal wel.
Veel suc6 iedereen!
xoxo Annette
Oud 01-04-2003, 17:45
tictactoe
tictactoe is offline
ik heb het ookmorgen, en onze leraar is heel schlecht...hij heeft nog nie fatsoenlijk les gegeben en ik weet dus niet wat je precies moet leren enzo...

Hebben jullie ook die history-boekjes van Lambo? Je hoeft toch nicht alles over de artiesten te weten?
Oud 01-04-2003, 17:48
Nona
Nona is offline
Wij hebben ook history, en de exacte info is eigenlijk helemaal niet belangrijk. Je moet weten wat voor stromingen er waren in welke tijd, en hoe de invloeden ervan waren enzo. Als je goed naar de plaatjes en filmpjes kan kijken maak je dat examen zo.
Oud 01-04-2003, 17:50
tictactoe
tictactoe is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 01-04-2003 @ 18:48:
Wij hebben ook history, en de exacte info is eigenlijk helemaal niet belangrijk. Je moet weten wat voor stromingen er waren in welke tijd, en hoe de invloeden ervan waren enzo. Als je goed naar de plaatjes en filmpjes kan kijken maak je dat examen zo.
ok gelukkig, dann heb ik het goede geleerd
Oud 01-04-2003, 18:21
zeep007
zeep007 is offline
ik heb hem morgen en ik kan me maar niet concentreren,
mn hoofd loopt een beetje over....
Oud 01-04-2003, 18:50
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Wij moesten drie thema's leren: Massamedia, Klassieke.... en moderne..... Weet het niet precies. Ik zie er niet heel erg tegen op, zo moeilijk waren de tentamens ook weer niet toch? Ik ben wel benieuwd wat ik ga halen. Ik heb hem 12:00u!
Iedereen succes!
Oud 01-04-2003, 19:56
annette
annette is offline
Haaai,
Ik heb hem om 9 uur. Wel irri drie uur lang in zo'n benauwd computer lokaal.
Wij hebben het boekje de Bespiegeling voor CKV 2 en daarvan moeten we alles over de 19e en 20ste eeuw weten..
Kheb nog bijna nix geleerd, maaruh bij het proefexamen werd er bijna nix gevraagd over wat je moest leren, dus ik maar me er nie zo zorgen over.. Ik hoop dat ie niet zo moeilijk is!
Greetz, Annette
Oud 01-04-2003, 21:07
shaya
shaya is offline
tis toch eigenlijk aan de school zelf wanneer ze ut doen. ik denk dan dat ze hebben afgesproken dat ut woensdag of donderdag is ofzo. ik zie er wel tegenop. ut duurt zo lang! ik vind ckv2 al zo'n saai vak.
Oud 02-04-2003, 08:04
Nona
Nona is offline
Het is nog steeds een centraal examen, ondanks dat het een beetje anders gaat dan de andere examens. Ik denk niet dat het aan de school zelf is wanneer ze het doen.
Oud 02-04-2003, 13:30
annette
annette is offline
En hoe ging jullie ckv 2 examen?
Bij mij ging ie wel oke alleen 3 uur voor zo'n computer is een btjuh irri..
Ik hoop dat ze een btjuh soepel rekenen!
Oud 02-04-2003, 15:29
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
annette schreef op 02-04-2003 @ 18:00:
En hoe ging jullie ckv 2 examen?
Bij mij ging ie wel oke alleen 3 uur voor zo'n computer is een btjuh irri..
Ik hoop dat ze een btjuh soepel rekenen!
mwoah...het ging wel errug om de stof heen
k was wel n beetje zenuwachtig...mjaah nu ma afw88...kan er toch nix meer aan veranderen...
Oud 02-04-2003, 15:30
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
annette schreef op 02-04-2003 @ 00:26:
Haaai,
Wij hebben het boekje de Bespiegeling voor CKV 2 en daarvan moeten we alles over de 19e en 20ste eeuw weten..
Kheb nog bijna nix geleerd, maaruh bij het proefexamen werd er bijna nix gevraagd over wat je moest leren, dus ik maar me er nie zo zorgen over.. Ik hoop dat ie niet zo moeilijk is!
Greetz, Annette

dat hebben wij ook...maar hebben er ook nog een ander boek voor...over romantiek en realisme.... daar ging het examen ook over (blok 1+2)...

of vben ik nou gek?!?!
Oud 02-04-2003, 18:04
steentje
steentje is offline
ik heb hem morgen! Maar je hoeft dus geen hofcultuur en burgercultuur te kennen begrijp ik??!!

Weten jullie zo nog enkele onderwerpen of vragen toevallig??
Oud 02-04-2003, 18:06
zeep007
zeep007 is offline
dat klopt romantiek en realisme hadden we ook nog.
3 uur lang achter de pc was idd wel erg lang...
Ik was ook wel pissed want ik had dus veeet goed geleerd en dat was helemaal niet nodig want je moest voornamelijk improviseren en dat ging dus k*t bij mij.

Iedereen die niet had geleerd zei dat het zo makkelijk was en iedereen die had geleerd vond hem juist moeilijk.... grrrr...

ps. het is vast wel een voldoende.
Oud 02-04-2003, 18:34
Pla
Pla is offline
Bij ons was al bekend dat je kon leren als een wilde maar dat je toch meer zelf moest nadenken en niet zoveel feit vragen kreeg..
Maar wat is een Lithograaf? ofzoiets..
Bij ons wist niemand het! En ik vond hem vrij lastig...

Morgen hebben de vwo-ers hem als het goed is..
Oud 02-04-2003, 20:30
zus en zo
zus en zo is offline
Ik heb het morgen (VWO)

het enige wat wij niet hoeven te weten is de cultuur van de kerk, dus de tijd vóór de renaissance....

vorig jaar ging het over het ballet aan het hof van Lodewijk XIV, Wagner en electro muziek, dus die dingen krijgen we sowieso niet.

vorig jaar zat de burgerlijke cultuur van Nederland in de 17e eeuw er niet in, dus die krijgen we morgen zeker wél.

maar ja...de meeste antwoorden kan je uit de bronnen op de cd-rom halen, dus heel moeilijk kan het niet zijn.

succes alvast
Oud 02-04-2003, 20:31
Nona
Nona is offline
Die "muziek" van Zappa op het proefexamen was echt vreselijk...
Oud 02-04-2003, 20:34
alpha
alpha is offline
Waarom hebben jullie dat nu al? En niet tijdens de andere examens in mei?
Oud 02-04-2003, 20:52
Nona
Nona is offline
Omdat de regering het zo wil, en de regering is raar...
Oud 02-04-2003, 20:59
alpha
alpha is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-04-2003 @ 21:52:
Omdat de regering het zo wil, en de regering is raar...
klopt....
Oud 02-04-2003, 21:20
annette
annette is offline
Citaat:
dat hebben wij ook...maar hebben er ook nog een ander boek voor...over romantiek en realisme.... daar ging het examen ook over (blok 1+2)...
dat was ik er ff vergeten bij te zetten dat boekie van de 19e eeuw (romantiek en realisme)
Oud 02-04-2003, 23:03
sublime
sublime is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 31-03-2003 @ 18:07:
waarom hebben jullie em woensdag en ik donderdag???
kheb m ook donderdag. dol! ben benieuwd
Oud 03-04-2003, 12:13
lucy48
lucy48 is offline
En? Hoe ging ie? Ik heb zelf geen ckv2 hoor, maar hoorde van allemaal anderen dat het niet zo moeilijk was en makkelijker dan gewone toetsen en leuke vragen
Lijkt me ook wel wat, een examen op de computer
Oud 03-04-2003, 12:27
stout!
stout! is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-04-2003 @ 09:04:
Het is nog steeds een centraal examen, ondanks dat het een beetje anders gaat dan de andere examens. Ik denk niet dat het aan de school zelf is wanneer ze het doen.
Het is geen centraal examen, officieel is het een schoolexamen. Scholen mochten kiezen voor het cito-examen of zelf een toets maken. Als ze echter voor de cito-toets kozen, moest het op een vastgestelde datum zodat er geen communicatie tussen verschillende scholen zou zijn over de inhoud van het examen.
Oud 03-04-2003, 12:47
break of dawn
break of dawn is offline
Nou, heb hem vandaag dus net gehad. Was op zich wel te doen hoor, niet zo heel moeilijk. Ik had niets geleerd , maar dat had dus achteraf ook niet gehoeven... misschien wel handig, maar zeker niet noodzakelijk. Lekker op je gemakje wat theaterstukjes bekijken, en muziek luisteren
Oud 03-04-2003, 15:50
shaya
shaya is offline
ik vond um ook ni zo moeilijk. was best simpel, alleen het duurde echt te lang. en die stukje van dancer in the dark waren echt vreemd. vast een vreemde film.
Oud 03-04-2003, 18:01
steentje
steentje is offline
het was inderdaad niet echt moeilijk maar 3 uur achter de pc zonder eten en drinken was lang!
Ik vond het 2e blok nog wel het moeilijkst over dat ballet maar de rest ging wel geloof ik...
Oud 03-04-2003, 18:08
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
steentje schreef op 03-04-2003 @ 22:31:
het was inderdaad niet echt moeilijk maar 3 uur achter de pc zonder eten en drinken was lang!
Ik vond het 2e blok nog wel het moeilijkst over dat ballet maar de rest ging wel geloof ik...
wij mochten wel eten en drinken
we kregen koffie of thee...
en je mocht eten / drinken wat ze zelf meej had...wel relax
Oud 03-04-2003, 18:08
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Pla schreef op 02-04-2003 @ 23:04:
Bij ons was al bekend dat je kon leren als een wilde maar dat je toch meer zelf moest nadenken en niet zoveel feit vragen kreeg..
Maar wat is een Lithograaf? ofzoiets..
Bij ons wist niemand het! En ik vond hem vrij lastig...

Morgen hebben de vwo-ers hem als het goed is..
t was lithografie

maarjaah bij ons wist ook niemand dat
Oud 03-04-2003, 20:11
LiCKY-LICIOUSS
LiCKY-LICIOUSS is offline
HeyHey
Ik had ff een vraagje..(Misschien dat ie al eerder is gesteld maja ik ga niet al die berichten lezen) Ehm weet iemand of de antwoorden van CKV2,3 (HAVO woensdag 2 april) ergens op internet staan? Op www.examen.nl staat heel CKV niet tussen de examenvakken Eg raar. Maarja ik hoor het wel dan van iemand! (of nie )
XXX Anke
Oud 03-04-2003, 20:12
LiCKY-LICIOUSS
Ohw en lithografie -> ook géén idee!!
Oud 03-04-2003, 20:17
LiCKY-LICIOUSS
Citaat:
annette schreef op 01-04-2003 @ 20:56:
Haaai,
Greetz, Annette
Hey..
Bespiegeling..Hebt ik ook gehad... 150 blz. leren..bahbah..t was niet tof! Khad nog niet de helft geleerd van alles! maar wist ook nix meer! Die laatste 2 vragen snapte ik geen hol van..van die Dancing in the Dark.. tssj..
ik vond m best moeilijk! nah veel citaten uit de teksten gehaald! & gewoon veel geluld!
Oud 04-04-2003, 00:36
Bianca16*
Bianca16* is offline
hallo allemaal!
ik heb hem ook woensdag gehad! en ik baalde dat ik er ook maar een uurtje aan had geleerd!
dat was dus helemaal niet nodig, maar weet je wat het si met CKV2?
alles kan bijna wel goed zijn, zolang je maar goed genoeg beargumenteerd!
toch?
verder hadden wij een boekje van de bespiegeling van het relaisme en de romantiek, en gewoon het dikke boek van de bespiegeling over de 19de + 20ste eeuw...
ben benieuwd...
Oud 04-04-2003, 16:36
coecie
coecie is offline
ik heb hem donderdag gehad, en het was echt zooo makkelijk!
en ooh die acteur uit dat toneelstuk, die mackie speelde... wow, die was echt zoo knap.. hij zit nu bij toneelgroep amsterdam, of niet?
in ieder geval, was ik na 2 uur klaar en toen heb ik echt een uur lang alleen maar die liedjes geluisterd en dat toneelstuk gekeken... wat een kanppe gast echt
Oud 04-04-2003, 19:28
tictactoe
tictactoe is offline
ik snap niet dat jullie het zo makkelijk vonden ik vond het vreselijk...al dat gezeik om de stof heen enzo

vast een onvoldoende
Oud 04-04-2003, 21:42
LiCKY-LICIOUSS
Citaat:
tictactoe schreef op 04-04-2003 @ 20:28:
ik snap niet dat jullie het zo makkelijk vonden ik vond het vreselijk...al dat gezeik om de stof heen enzo

vast een onvoldoende
Join the club..ik vond het ook echt niet makkelijk
vond het wel lastig
bahbah
ik had net genoeg tijd aan 3uur!! was maar net op tijd klaar!
pffz
x anke
Oud 06-04-2003, 10:55
Moony
Moony is offline
Zijn er eigelijk nergens antwoorden te vinden?
Is normaal altijd bij een examen wel zo, maarja dit is natuurlijk geen normaal examen... :-S
Maar ik vond het niet bepaald makkelijk, ik kon me op het eind helemaal nie meer concentreren. Maar dat ene liedje bij die film dancer in the dark was wel leuk
Ik ben benieuwd na me cijfer
Oud 06-04-2003, 13:50
LiCKY-LICIOUSS
Citaat:
Moony schreef op 06-04-2003 @ 11:55:
Zijn er eigelijk nergens antwoorden te vinden?
Is normaal altijd bij een examen wel zo, maarja dit is natuurlijk geen normaal examen... :-S
Maar ik vond het niet bepaald makkelijk, ik kon me op het eind helemaal nie meer concentreren. Maar dat ene liedje bij die film dancer in the dark was wel leuk
Ik ben benieuwd na me cijfer
Nee idd..ik heb ook heel t internet afgezocht maar kon niks vinden! En heb hier gevraagd maar geen reacties gehad..dusz..
dan maar wachten op het cijfer! X
Oud 06-04-2003, 16:39
zeep007
zeep007 is offline
mijn ckv-docente heeft de havo-examens met die van Vwo vergeleken en zei dat de havo examens vele malen moeilijker was.
Daarbij kwam dat de vwo klas niets snapte van havo oefenexamens.

strange...
Oud 06-04-2003, 19:43
brandje
brandje is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 06-04-2003 @ 17:39:
mijn ckv-docente heeft de havo-examens met die van Vwo vergeleken en zei dat de havo examens vele malen moeilijker was.
Daarbij kwam dat de vwo klas niets snapte van havo oefenexamens.

strange...
Onze docent juist niet, zijn examens zijn zowiezo vele malen moeilijker, de eikel.
Oud 07-04-2003, 13:18
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
hebben jullie je cijfer ook al trug??

ik had een 6,3
tralalalalaa!!!!

heus wel blij!!
Oud 07-04-2003, 16:27
MeisjeVTC
MeisjeVTC is offline
Ik vond hem ook best moeilijk hoor! Ik had er echt wel goed voor geleerd, maar dat was echt niet nodig geweest! Lithografie??? Hoe kan je dat nu weten?? Ik heb wel een voldoende. Onze lerares wist de precieze cijfers nog niet maar als het dezelfde nomering is als vorig jaar dan heb ik wel een 5,8. Ik had een 3,8 nodig..... Ben blij dat ik er vanag ben.
Je kan voor die nomering kijken op www.cito.nl
Liefs
Oud 08-04-2003, 18:38
LiCKY-LICIOUSS
Hey..vandaag punt terug gekregen..k was kei blij..had een 7,6!! Heb nu een 7,2 op m'n lijst..maar ehm wat hadden jullie allemaal?? Khoor het wel! x

Regels voor berichten