Advertentie | |
|
![]() |
|
Wij hebben ook history, en de exacte info is eigenlijk helemaal niet belangrijk. Je moet weten wat voor stromingen er waren in welke tijd, en hoe de invloeden ervan waren enzo. Als je goed naar de plaatjes en filmpjes kan kijken maak je dat examen zo.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Haaai,
Ik heb hem om 9 uur. Wel irri drie uur lang in zo'n benauwd computer lokaal. Wij hebben het boekje de Bespiegeling voor CKV 2 en daarvan moeten we alles over de 19e en 20ste eeuw weten.. Kheb nog bijna nix geleerd, maaruh bij het proefexamen werd er bijna nix gevraagd over wat je moest leren, dus ik maar me er nie zo zorgen over.. Ik hoop dat ie niet zo moeilijk is! Greetz, Annette |
![]() |
||
Citaat:
![]() k was wel n beetje zenuwachtig...mjaah nu ma afw88...kan er toch nix meer aan veranderen...
||
Citaat:
![]() dat hebben wij ook...maar hebben er ook nog een ander boek voor...over romantiek en realisme.... daar ging het examen ook over (blok 1+2)... ![]() of vben ik nou gek?!?! ![]()
|
dat klopt romantiek en realisme hadden we ook nog.
3 uur lang achter de pc was idd wel erg lang... ![]() Ik was ook wel pissed want ik had dus veeet goed geleerd en dat was helemaal niet nodig want je moest voornamelijk improviseren en dat ging dus k*t bij mij. Iedereen die niet had geleerd zei dat het zo makkelijk was en iedereen die had geleerd vond hem juist moeilijk.... grrrr... ps. het is vast wel een voldoende. |
![]() |
|
![]() |
Bij ons was al bekend dat je kon leren als een wilde maar dat je toch meer zelf moest nadenken en niet zoveel feit vragen kreeg..
Maar wat is een Lithograaf? ofzoiets.. Bij ons wist niemand het! En ik vond hem vrij lastig... Morgen hebben de vwo-ers hem als het goed is..
|
Ik heb het morgen (VWO)
het enige wat wij niet hoeven te weten is de cultuur van de kerk, dus de tijd vóór de renaissance.... vorig jaar ging het over het ballet aan het hof van Lodewijk XIV, Wagner en electro muziek, dus die dingen krijgen we sowieso niet. vorig jaar zat de burgerlijke cultuur van Nederland in de 17e eeuw er niet in, dus die krijgen we morgen zeker wél. maar ja...de meeste antwoorden kan je uit de bronnen op de cd-rom halen, dus heel moeilijk kan het niet zijn. succes alvast
||
Citaat:
|
Nou, heb hem vandaag dus net gehad. Was op zich wel te doen hoor, niet zo heel moeilijk. Ik had niets geleerd
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() we kregen koffie of thee... en je mocht eten / drinken wat ze zelf meej had...wel relax ![]()
||
Citaat:
![]() maarjaah bij ons wist ook niemand dat ![]()
|
![]() |
HeyHey
Ik had ff een vraagje..(Misschien dat ie al eerder is gesteld maja ik ga niet al die berichten lezen) Ehm weet iemand of de antwoorden van CKV2,3 (HAVO woensdag 2 april) ergens op internet staan? Op ![]() ![]() ![]() XXX Anke ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bespiegeling..Hebt ik ook gehad... 150 blz. leren..bahbah..t was niet tof! Khad nog niet de helft geleerd van alles! maar wist ook nix meer! Die laatste 2 vragen snapte ik geen hol van..van die Dancing in the Dark.. tssj.. ![]() ![]()
|
hallo allemaal!
ik heb hem ook woensdag gehad! en ik baalde dat ik er ook maar een uurtje aan had geleerd! dat was dus helemaal niet nodig, maar weet je wat het si met CKV2? alles kan bijna wel goed zijn, zolang je maar goed genoeg beargumenteerd! toch? verder hadden wij een boekje van de bespiegeling van het relaisme en de romantiek, en gewoon het dikke boek van de bespiegeling over de 19de + 20ste eeuw... ben benieuwd...
|
ik heb hem donderdag gehad, en het was echt zooo makkelijk!
en ooh die acteur uit dat toneelstuk, die mackie speelde... wow, die was echt zoo knap.. hij zit nu bij toneelgroep amsterdam, of niet? in ieder geval, was ik na 2 uur klaar en toen heb ik echt een uur lang alleen maar die liedjes geluisterd en dat toneelstuk gekeken... wat een kanppe gast echt ![]()
||
![]() |
Citaat:
vond het wel lastig bahbah ![]() ik had net genoeg tijd aan 3uur!! was maar net op tijd klaar! pffz x anke
|
![]() |
Zijn er eigelijk nergens antwoorden te vinden?
Is normaal altijd bij een examen wel zo, maarja dit is natuurlijk geen normaal examen... :-S Maar ik vond het niet bepaald makkelijk, ik kon me op het eind helemaal nie meer concentreren. Maar dat ene liedje bij die film dancer in the dark was wel leuk ![]() Ik ben benieuwd na me cijfer |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan maar wachten op het cijfer! X
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vond hem ook best moeilijk hoor! Ik had er echt wel goed voor geleerd, maar dat was echt niet nodig geweest! Lithografie??? Hoe kan je dat nu weten?? Ik heb wel een voldoende. Onze lerares wist de precieze cijfers nog niet maar als het dezelfde nomering is als vorig jaar dan heb ik wel een 5,8. Ik had een 3,8 nodig..... Ben blij dat ik er vanag ben.
Je kan voor die nomering kijken op www.cito.nl Liefs |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
(vwo) examen CKV2 Verwijderd | 38 | 08-04-2008 22:00 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
CKV 2 examen gehad. Verwijderd | 3 | 29-03-2006 22:11 | |
Eindexamens 2005 |
Ckv Dott | 11 | 14-04-2005 13:41 | |