Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maareh, je moet het er eens met je vriend over hebben. Meestal zie je juist dat mensen hun vrienden min of meer gaan verwaarlozen, nou jah... verwaarlozen, ze zien hun partner nu vaker dan hun vrienden. Voor een relatie krijg je een hoop terug, maar je zult ook wat op moeten geven. Hij moet misschien leren om gaan om de tijd tussen jou en zijn vrienden te verdelen. Dat is niet voor iedereen even makkelijk. Praat er met hem over hoe jij je eronder voelt. Misschien ziet hij in dat je je er echt neit lekker bij voelt als hij minder vaak met jou wil afspreken. 2/3 keer per week is niet weinig ofzo, maar ook weer niet zo vaak dat je het zou moeten minderen om aandacht te schenken aan anderen...
|
onzekere mensen vallen erg makkelijk zeker te maken, ik snap niet dat iedereen daar zo moeilijk over doet, het enige wat je er aan kunt doen is als iemand een negatiefe opmerking over zichzelf maakt of wanneer je ziet dat iemand even niet erg vrolijk is je er een positiefe draai aan kunt geven
"ik ben dik" "je bent niet dik" ![]() 99% van de onzekere mensen zijn dit volgens mij met een reden die voor de buitenwereld onzichtbaar is... Ag misschien denk ik ook te makkelijk ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |