Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tis een kutnr en je bent gewoon iemand die zelf geen goede muziek kan maken maar gewoon iets van iemand anders jat
||
Citaat:
Het is beter dan dat van Nelly maar ook weer niet all that..gaat wel maar DJ Tiga is wel Kool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En heb ik geen goede muzieksmaak, waarop basseer je dat, dat ik 50 cent whack vindt ?.. suuuuuuuure.. |
![]() |
||
Citaat:
jori is geweldig maar weer net een beetje andere muziek mensen, als hier electroclash fans zijn die van een beetje humor enzo houden in het hele gebeuren.. gaan jullie naar impulz? mis dan zeker niet het optreden van bleitstifft, je kan ze ook vinden op 3voor12 topband
||
Citaat:
je kan veel zeggen en jatten van een ander is misschien inderdaad onorigineel maar leer mij tiga kennen, hij maakt wel degelijk goede muziek bovendien is hij een verdienstelijke dj... en het is gewoon een topgozer neem moby, ook geeneen nummer dat hij uitgebracht heeft heeft ie helemaal alleen bedacht, in bijna al zijn muziek zitten wel samples van oa pink floyd maar ook van angelo badalamenti (van oa de theme van twin peaks) en ga me niet vertellen dat je vind dat moby slechte muziek maakt en onorigineel is, want die jongen wordt ook door iedereen op handen gedragen als dan eens iemand een sample neemt van een jou zo geliefd hiphopdeuntje, dan maak je je ineens kwaad.. wat is dat nou.. tss ga geen nare dingen over tiga zeggen, hij heeft gewoon schijt aan nelly en dacht, kom laat ik een grapje met de man uithalen om even op bleitstifft terug te komen... zij gaan een parodie op 50cents in da club opnemen... in da pub
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Song van het jaar 2006 Until My End | 40 | 17-12-2006 15:23 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 | |
Muziek |
Soulwax is nie meer? Nijpjes | 36 | 14-10-2003 17:23 | |
Muziek |