Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de homo die ik ken heet Goof...
mja kzie niet echt een verband, ken zowieso verder heelmaal niemand die zo heet... oow en nog 1 trouwens, die heet mike...hm dat klopt wel beetje, verdacht ![]() ![]()
|
Ik ken best wel wat homo's (ben daarom zelf nog geen homo, maar goed) en die hebben allemaal normale namen die hetro's ook kunnen hebben. Alleen omdat je weet dat hij homo is ga je denken: wou dat klopt wel z'n naam heeft wel iets homo achtigs
![]() Een naam krijg je toch van je ouders, die kunnen toch niet weten dat je homo wordt of niet als je net geboren bent. Het is dus puur dat andere mensen assosiaties gaan maken bij bepaalde namen.
|
Alsof ouders voor dat hun kind geboren gaat worden al weet wat voor seksuele voorkeur het kind heeft.
De ouders kiezen de naam van hun kind, niet het kind zelf. Dus ik vind het een beetje onzin
|
![]() |
Geeeeerrrrrrrrrrt
Nee volgens mij is het onzin. De ouders kunnen vooraf toch niet weten/zien of het kind homo is.., misschien hebben de mensen hun naam wel veranderd, of klinken die namen zo "homo" omdat ze ze op een bepaalde manier uitspreken.
|
Sorry, maar wat is dit voor vage topic?
Ouders kunnen voor de geboorte van hun kind niet weten of hun kind homo is of niet. Het is dus gewoon toeval dat bepaalde namen vaker voorkomen bij homo's. Waarschijnlijk zijn er veel homo's die Jan heten, maar dat is dan een logisch gevolg vanwege de vele Nederlanders die Jan heten
||
Citaat:
![]()
|
|