![]() |
|
Mensen onder de forummers, hoe ben je achter dat baantje gekomen van dat werken in horeca.. en hoe gesoliciteerd voor dat baantje in de horeca ( restaurant ofzo )
Ik zoek in www.google.nl naar zulke baantjes maar kan echt niks vinden.. want bij supermarkten is het anders want daar staat bij de ingang een solicitatie-formulier. greetings Suquense
|
![]() |
|
Een klasgenoot van mij en die haar ouders hebben n strandpaviljoen.. Zo ongeveer via haar ben ik er terecht gekomen.. En dr hingen bij ons op school papieren van hun.. Toen heb ik gebeld en kon ik op sollicitatie gesprek komen en ben toen aangenomen
![]()
|
Er stond een advertentie in de krant en daar heb ik op gereageerd.
En via google zul je niks vinden, hooguit horecauitzendbureaus als L'invite en Mise en place. Maar je kan ook gewoon gaan informeren of ze mensen nodig hebben.
|
je kunt echt geen werk vinden via het internet. je moet gewoon bij je zelf denken wat zou ik graag willen doen en dan erlangs gaan.
wat je ook kunt doen is naar een horeca uitzendbureau gaan. en als je eenmaal gewerkt heb bij dat bedrijf en je hebt je bewezen kun je ook vast daar gaan werken
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klanten zijn bij de hoeren en gasten bij de horeca ![]() Maar de horeca, ach ja je kan soms wel leuk ouwehoeren, fooi is ook lekker. Hoezo wil je eigenlijk de horeca in? Je moet ook beseffen dat de tijden niet altijd even leuk zijn. |
![]() |
|
Via vrienden die al in de horeca werken
Door de krant te lezen Door op te bellen naar cafe/hotels/restaurants e.d die je wel ziet zitten en vragen of ze nog mensen nodig hebben.. je loopt toevallig langs iets, en je ziet dat ze nog mensen nodig hebben.. niet zo moeilijk lijkt me
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
horeca werk argumenten JustSaying | 5 | 16-11-2012 17:03 | |
Werk, Geld & Recht |
Horeca werk Amsterdam Urkie | 4 | 14-12-2007 12:08 | |
Werk, Geld & Recht |
Werk zoeken en aankomende zomervakantie Goldfish | 30 | 17-04-2007 16:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet roken in de horeca degoudegids.nl | 89 | 15-03-2006 21:19 | |
Liefde & Relatie |
Wie kent iemand, of werkt zelf full-time in de horeca? Hoe gaat dat met je relatie? G.T.C. | 15 | 05-10-2004 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
Opleiding horeca ondernemer MrD | 8 | 16-06-2004 10:50 |