![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ook evt. de gevolgen op werk etc (werk in een kledingwinkel & storemanager is erg ouderwets ![]() Als je het zelf nu ook hebt.. heb je met dit soort zaken dan ook problemen gehad???? |
![]() |
||
Citaat:
Als je de piercing niet te ver naar voren laat zetten lijkt het me geen probleem met werk.
|
tepelpiercing lijkt me zwaar pijnlijk. K heb een ringetje om mn lip maar dat deed niet zo super veel pijn al heb ik mn vriendin heel hard geknepen...
Ze kneep mij gelukkig harder maar ze kreeg er dan ook 1 in haar tong. Een klasgenoot heeft er 1 in zn tepel... maar dat staat heel mooi. Je ziet het bijna niet door een strak truitje heen... alleen moet je het heel goed schoonmaken zeker in het begin... |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een tong en tepelpiercing. Mijn tepel is niet echt naar voren gaan staan. Wordt wel eerder hard dan de andere. Van het zetten van een tongpiercing voel je niet zo veel, alleen heb je de eerste week er 's ochtends wel last van. Tepelpiercing doet met zetten wel veel pijn. Maar een minuut later voelde ik er niets meer van. Ik heb alleen wel een keer ontstoken gehad. Dat is heel pijnlijk, kwam doordat ik er te vroeg een te klein staafje in had laten zetten.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik werk in een boekhandel en niemand die er een probleem mee had. en ik zal je zeggen, het doet geen pijn, ze zeggen ook dat het de minst pijnlijke piercing is. Ik heb er zelfs maar 2 dagen last van gehad en kon gelijk al gewoon eten. gewoon doen dus ![]() mannen met tongpiercing zijn leuk... ![]() Een tepelpiercing vind ik bij mannen wel mooier staan dan bij vrouwen.
|
Knijp eens hard in je tepel, dat doet zeer. Maar goed, moet je zelf weten, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden.
Een piercer mag geen verdovingen geven want daar is ie niet voor bevoegd, houd dat dus in de gaten. Verder 't lijkt mij totaal niets, alleen al met je bh etc, maar goed zelf weten meid ![]()
||
Citaat:
heb je trouwens een zilveren knopje??? ... xat er namelijk over te denken om een plastic knopje te nemen als het genezen is... minder risico voor tanden... weet alleen niet of er mooie zijn?? x |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing en tattoo topic #23 mandi | 500 | 16-02-2007 14:01 | |
Lifestyle |
Piercing- en tattootopic #19 Verwijderd | 500 | 07-07-2006 09:36 | |
Muziek |
You have been Scholieren.com'd! HenkMul | 17 | 07-03-2005 21:58 | |