Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan zijn (wanneer je via het netwerk internet) dat 192.168.1.x al ergens bestaat... Maarja, in principe zou het moeten werken |
![]() |
|
Nou, volgens mij moet je even kijken welke protocollen je geinstaleerd hebt.
Een goed begin is: IPX/SPX compatible protocol Netbios support for ipx/spx tcp/ip (heb je al) Als je Windhoos 98se hebt dan kan je ook internet-sharing installeren. Owja je MOET ook file en printer scharing voor microzacht's windhoos installeren! Veel suc6
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alles nieuw dus. Ik ga er dus niet vanuit dat er nu al iets kapot zou zijn. Wat me opvalt aan de hub is zodra ik de pc opstart/afsluit de lampjes op de hub gaan knipperen, er is dus blijkbaar wel communicatie alleen nog niet visueel op de pc. |
![]() |
||
Citaat:
dus check even of de kaarten goed zijn geinstalled/geconfigged oid.. daardoor kon ik nix doen.. ik zat ook uren te kloten met dat ip... etc.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb een ISDN adapter, die zal het probleem wel veroorzaken, wordt tijd dat we hier Cable of ADSL krijgen !!! En de stekkertjes zitten in de goeie poorten.
||
![]() |
Citaat:
De ISDN zit op de USB poort, dat maakt op zich niet zoveel uit mar wat wel uitmaakt is dat de USB en de Netwerkadapter allebij op dezelfde IRQ (11) zitten, en dit is mogelijk het probleem. Nu heb ik een Award Bios en wil ik een van de 2 op een andere IRQ zetten, hoe doe ik dat doormiddel van de bios of zijn er andere oplossingen. Alvast Bedankt.
|
Gebruik je toevallig een fire wall (zonealarm oid) op een of beide pc's????
een vriend van mij heeft een hele avond met zijn pa die der echt veelsteveel verstand van heeft lopen kloten om een netwerk draaiend te krijgen totdat ie der achter kwam dat zonealarm al die tijd de boosdoener was!!!!!!!!!!!!! flikker zonealarm eraf of zet het beveiligings niveau lager suc6
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
netwerk problemen Doemyernogmaar1 | 2 | 12-06-2007 10:29 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Problemen bij aanmelden Moonspell | 4 | 14-10-2004 13:03 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk problemen Fujitsu | 1 | 05-11-2003 13:37 | |
Software & Hardware |