![]() |
||
Citaat:
Het was gewoon erg amusant em het gebeurde heel spontaan, wat het leuk maakte. En ik vond het ook heel maf dat niemand zich schaamde ofzo, we lieten (is dat wel een woord??) ons allemaal gaan en hebben ook wel veel gelachen... Verder was het ook erg goede seks ![]() Achteraf was het best genant, want we waren in een huis wat ontzettend gehorig was (gaten overal in het plafond, was een kraakhuisje ![]() Ze hebben er gelukkig nooit wat over gezegd.. |
![]() |
|
Niet bedoeld in elk geval. Wel verschillende keren stiekum sex gehad als er anderen in de buurt waren, meestal als we ergens bleven slapen na een feestje ofzo. Een keer wel 'betrapt' door een stel vrienden dat in dezelfde kamer ook bezig was. Was wel lachen eigenlijk, en dan maar stil blijven omdat er nog anderen lagen te slapen daar...
|
![]() |
Gisteren avond was het dan zover. Het bevriend koppel is
op bezoek geweest. Zij komen regelmatig maar gisteren hadden we er alle vier zin in. De stemming zat er in. Het was best wel leuk, en vooral grappig wegens een beetje zenuwachtig. Met vier is een tweepersoonsbed moet je wel een beetje opletten. Het is vooral erg opwindend. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom geloof ik hier nou geen woord van?
||
![]() |
Citaat:
Zeg nooit nooit, we hebben ze hier van dertien gehad...en je kan lullen tot je een ons weegt, dat ze er echt te jong voor zijn, maar nee. En daarna komen klagen dat het helemaal niet lekker was....
||
![]() |
Citaat:
altijd meisjes van 13 though, nooit jongens. komt door de late start van de groeispurt bij ons jongens, eufemistisch gezegd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Weerwolfspel #47 Spelleider | 500 | 16-05-2008 11:53 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel#46 Cherry Springs | 500 | 11-04-2008 16:41 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #45 Lethe | 500 | 14-03-2008 01:38 | |