Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2003, 16:40
Faab
Faab is offline
Ik heb nog steeds nergens ingeschreven en ik vraag me af tot wanneer dat mogelijk is voor een universiteit dan?
Niet voor een lotingstudie, maar voor kunstgeschiedenis...
Oud 31-05-2003, 17:03
Faab
Faab is offline
ik geloof niet dat iemand dat dus nog niet heeft gedaan...
Oud 31-05-2003, 17:06
Pla
Pla is offline
Voor het HBO kan het vaak tot na de eerste lesdag..
Misschien dat het op de uni ook zo is?
IK heb me overigens ook nog nergens ingeschreven hoor Ik wil eerst zeker weten of ik geslaagd ben of niet
Oud 31-05-2003, 17:06
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Door 't internet was mn formulier niet binnengekomen en dacht ik dat ik telaat was met inschrijven. Toen ben ik naar IB-groep gegaan en die vertelden me dat het nog voor 1 september kon. No problem dus.
Oud 31-05-2003, 20:40
SuperSanne
SuperSanne is offline
als je een toelatingstest moet doen, kun je het schudden.
Oud 31-05-2003, 22:12
Verwijderd
Kijk even op de site van de studie. Vaak kan het - zolang het geen lotingsstudie is ofzo - nog tot vrij laat..

Maar als je toch al weet wat je wil gaan doen, waarom schrijf je je dan nu niet snel in? Je kan dat zo via internet doen; formuliertje invullen, uitprinten, ondertekenen en opsturen. Heb je zo alles in één keer geregeld (stufi en inschrijving).
Oud 01-06-2003, 11:22
alwaysgood
alwaysgood is offline
lotingstudie kon tot 15 mei,
andere studies kun je nog veel langer inschrijven.
Oud 01-06-2003, 14:50
lucy48
lucy48 is offline
Heb ik nog niet gedaan
Maar ik weet ook nog niet zeker of ik volgens jaar al wil gaan studeren
Maar volgens mij kan het in Augustus zelfs nog wel
Oud 02-06-2003, 10:57
rockyj
rockyj is offline
Ik heb me ook nog nergens ingeschreven
Oud 02-06-2003, 13:23
metalgirl
metalgirl is offline
Ik ook niet.

Als het geen lotingstudie is kan het nog tot vlak voor de eerste lesdag, ze kunnen je namelijk niet weigeren.

Alleen nu hoorde ik dat je je moest inschrijven ivm het ov of de studiefinanciering 3 maanden voor september/oktober. Anders krijg je het niet op tijd.

Weet iemand daar iets van?
Oud 02-06-2003, 18:35
pyres74
pyres74 is offline
ja dat is zo...

want anders krijg je je ov en zo veel later en dat is goed kut omdat je dan (misschien) veel geld kwijtbent ivm openbaar vervoer. en wat betreft die stufi.... tja... je kan voorlopig altijd bij je ouders aankloppen toch?
Oud 02-06-2003, 22:59
annette
annette is offline
ov krijg je toch pas als je achttien bent of nie?
Ik heb me trouwes ook nog nergens ingeschreven...
Oud 02-06-2003, 23:04
Harrie
Harrie is offline
ik heb me ook nog nergens ingeschreven..
Oud 02-06-2003, 23:25
_Moby_
_Moby_ is offline
ik heb me ook nog nergens ingeschreven, het probleem:

De particuliere opleiding "Hospitality en Evenementenmanagement" is een obsessie voor mij geworden, maar ik kan me er (nog) niet voor inschrijven omdat de opleiding €18000 kost exclusief kamertje en mijn ouders hebben geen zin om dat te betalen
Oud 02-06-2003, 23:36
js0-
js0- is offline
ik heb me nog nergens in geschreve...ik ga binnekort bellen voor een gesprek met de decaan VWO...
Oud 03-06-2003, 11:33
Verwijderd
Ik heb me ook nog nergens ingeschreven, maar ik zal het van de week eens even regelen.
Volgens ij kan het tot heel laat, alleen dan heb je je ov en studiefinaciering niet op tijd ofzo...
Oud 03-06-2003, 15:25
sublime
sublime is offline
heb me ook nog niet ingeschreven en weet ook nog niet voor wat en of ik me wele rgens in wil schrijven en ik heb zó last van paniek en stress en anti-studie gevoelens op dit moment

(terwijl ik wel heel graag wil studeren hoor, heb alleen het gevoel dat alles tegen zit)
Oud 03-06-2003, 15:46
beuk
beuk is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 02-06-2003 @ 14:23:
Ik ook niet.

Als het geen lotingstudie is kan het nog tot vlak voor de eerste lesdag, ze kunnen je namelijk niet weigeren.

Alleen nu hoorde ik dat je je moest inschrijven ivm het ov of de studiefinanciering 3 maanden voor september/oktober. Anders krijg je het niet op tijd.

Weet iemand daar iets van?
Ik weet niet precies hoe het zit maar de IBG is in ieder geval redelijk traag. Als je wel wilt gaan studeren maar je weet nog niet precies wat, zou ik toch alvast zo'n formulier naar de IBG sturen dat je gaat studeren. Je kunt daar nl. gewoon meerdere studies aangeven.. heb ik ook gedaan.
Oud 04-06-2003, 00:07
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 03-06-2003 @ 00:25:
ik heb me ook nog nergens ingeschreven, het probleem:

De particuliere opleiding "Hospitality en Evenementenmanagement" is een obsessie voor mij geworden, maar ik kan me er (nog) niet voor inschrijven omdat de opleiding €18000 kost exclusief kamertje en mijn ouders hebben geen zin om dat te betalen
Je zou dat dan ook zelf moeten betalen vind ik, heb ik ook altijd gedaan
Oud 04-06-2003, 17:54
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb zelfs de brief voor de studiekosten al binnen!
Ik heb me een hele tijd geleden al ingeschreven..

inschrijven kan vaak nog tot heel laat, tenzij er een loting is voor die studie, dan had je je voor 15 mei aan moeten melden (geloof ik)

Hoe het zit met studiefinanciering en ov weet ik niet, ik heb dat gelijktijdig met het aanmelden voor mn studie gedaan..

Regels voor berichten