![]() |
|
Vingeren is niet alleen je vinger in haar vagina steken hoor. Ik denk dat als je op die manier vingert er maar weinig dames zijn die daar van klaarkomen.
Vingeren betekend ook het strelen van de clitoris, die wordt dan dus wel degelijk gestimuleerd...
||
Citaat:
Dan stimuleer je haar clitoris ook niet of moet je dat ook tegelijk doen? Of doormiddel van voorspel en dan neuken? Ik stimuleer haar clitoris wel ofzo maar wil een beetje weten hoe het dan in elkaar zit. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als jij bij vingeren alleen amar je vingers in de vagina streelt en niet de clitoris stimuleert, dan zullen de meeste dames daar inderdaad niet van klaarkomen. Maar net zoals er zat jongens zijn die best kunnen klaarkomen van stimulatie van de stam van de penis, zijn er ook zat meisjes die klaar kunnen komen van stimulatie van de vagina. Kijk, de clitoris is wel het gevoeligst, maar dat wil toch zeker niet zeggen dat alléén de clitoris gevoelig is.
|
![]() |
||
Citaat:
Althans dan gaat het wel sneller. ij het neuken wordt de gevoeligste plek (eikel) wel gestimuleerd dus komt de jongen denk eerder klaar?? Dat is in feite ook zo omdat meisjes langer in de plateauzone zitten ofzo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
dan moet je maar ff de clitoris strelen?
Als een meisje geen vaginaal orgamse of g-spot orgasme kan krijgen, maar alléén een clitoraal orgasme, of alleen een vaginaal of g-spot orgasme kan krijgen dóór een clitoraal orgasme, dan is het niet zinnig om maar ff de clitoris te strelen. Kom jij klaar als iemand maar ff je eikel streelt? Wil je dat het meisje dan wel tijdens de sex klaarkomt, dan moet je haar de hele tijd ondertussen clitoraal stimuleren, of haar dat zelf laten doen. Je kunt haar natuurlijk ook ná de sex een orgasme bezorgen. Maar ook dat verschilt per meisje, als ik opgewonden ben en iemand raakt mijn clitoris aan dan doet dat pijn, veels te gevoelig dan. |
![]() |
||
Citaat:
Nee doos! Als je niet aan de clitoris zit, wordt die niet gestimuleerd nee ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat ligt er ook maar net aan. Niet voor alle meisjes is dat genoeg. Die moeten er een vingertje bij. ( inderdaad de hele tijd) En als je piemel te lang is, kun je niet helemaal in haar en dan raakt je schaambeen haar clitoris niet eens. Maar dan heb je wel genoeg ruimte om je vinger te bewegen. Buikspieren! Leer jezelf op te houden!
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik snap het niet xDiamondAim | 2 | 09-02-2017 06:29 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap jongens niet DMHT | 5 | 22-04-2016 17:39 | |
De Kantine |
Ik snap iets niet.... Verwijderd | 22 | 26-06-2012 22:15 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben iets engs waar ieder mens bang voor is brokendream | 22 | 03-06-2004 12:41 | |
Liefde & Relatie |
Ik snap t niet meer....ik snap het ECHT niet meer... Sjoukie | 31 | 26-02-2004 13:09 |