Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2003, 16:58
Some
Some is offline
Bij een jongen wordt bij het pijpen, de gevoelige plek; de eikel gestimuleerd, dat gebeurd bij een meisje ook als een jongen haar beft, de clitoris (gevoeligste plek van een meisje) wordt gestimuleerd. Maar hoe zit het bij het aftrekken en vingeren?
Bij het aftrekken wordt eigenlijk ook de eikel gestimuleerd maar bij het vingeren wordt bij het meisje de clitoris niet gestimuleerd.
Kunnen meisjes dan wel klaarkomen door ALLEEN maar gevingerd te worden waarbij de clitoris niet aangeraakt wordt??
Dat vraag ik me nou af.
Hoe zit dat dan??
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Some schreef op 28-05-2003 @ 17:58:
Bij een jongen wordt bij het pijpen, de gevoelige plek; de eikel gestimuleerd, dat gebeurd bij een meisje ook als een jongen haar beft, de clitoris (gevoeligste plek van een meisje) wordt gestimuleerd. Maar hoe zit het bij het aftrekken en vingeren?
Bij het aftrekken wordt eigenlijk ook de eikel gestimuleerd maar bij het vingeren wordt bij het meisje de clitoris niet gestimuleerd.
Kunnen meisjes dan wel klaarkomen door ALLEEN maar gevingerd te worden waarbij de clitoris niet aangeraakt wordt??
Dat vraag ik me nou af.
Hoe zit dat dan??
Hoezo zou de clitoris niet worden gestreeld bij het vingeren?
Het gebeurd misschien wat minder en soms indirect maar dat voelt nog wel goed voor het meisje. Zo is het met aftrekken toch ook, je eikel wordt indirect gestreeld.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 17:08
Whuzz
Whuzz is offline
Vingeren is niet alleen je vinger in haar vagina steken hoor. Ik denk dat als je op die manier vingert er maar weinig dames zijn die daar van klaarkomen.
Vingeren betekend ook het strelen van de clitoris, die wordt dan dus wel degelijk gestimuleerd...
Oud 28-05-2003, 17:24
Fixion XXL
Fixion XXL is offline
als je het goed doet kan je beide tegelijk doen.. duz vingeren en strelen van de clitoris...
Oud 28-05-2003, 17:50
italianboy
italianboy is offline
ik ben meer met mijn hand met haar clit bezig dan met m erin steken om het maar weer ns plat te verwoorden
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:05
Some
Some is offline
ja oke, maar stel dat je niet aan de clitoris zit en alleen je vingers erin steekt dan wordt de clitoris toch niet gestimuleerd of gevoeld?? Of wel?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:09
Some
Some is offline
Citaat:
Whuzz schreef op 28-05-2003 @ 18:08:
Vingeren is niet alleen je vinger in haar vagina steken hoor. Ik denk dat als je op die manier vingert er maar weinig dames zijn die daar van klaarkomen
oke maar hoe zit het dan met het neuken? Als je hem erin steekt>
Dan stimuleer je haar clitoris ook niet of moet je dat ook tegelijk doen? Of doormiddel van voorspel en dan neuken?

Ik stimuleer haar clitoris wel ofzo maar wil een beetje weten hoe het dan in elkaar zit.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:53
Some
Some is offline
Citaat:
Some schreef op 28-05-2003 @ 19:09:
oke maar hoe zit het dan met het neuken? Als je hem erin steekt>
Dan stimuleer je haar clitoris ook niet of moet je dat ook tegelijk doen? Of doormiddel van voorspel en dan neuken?
ik stel zeker een moeilijke vraag
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 18:58
Verwijderd
Als jij bij vingeren alleen amar je vingers in de vagina streelt en niet de clitoris stimuleert, dan zullen de meeste dames daar inderdaad niet van klaarkomen. Maar net zoals er zat jongens zijn die best kunnen klaarkomen van stimulatie van de stam van de penis, zijn er ook zat meisjes die klaar kunnen komen van stimulatie van de vagina. Kijk, de clitoris is wel het gevoeligst, maar dat wil toch zeker niet zeggen dat alléén de clitoris gevoelig is.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:03
Some
Some is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-05-2003 @ 19:58:
Als jij bij vingeren alleen amar je vingers in de vagina streelt en niet de clitoris stimuleert, dan zullen de meeste dames daar inderdaad niet van klaarkomen. Maar net zoals er zat jongens zijn die best kunnen klaarkomen van stimulatie van de stam van de penis, zijn er ook zat meisjes die klaar kunnen komen van stimulatie van de vagina. Kijk, de clitoris is wel het gevoeligst, maar dat wil toch zeker niet zeggen dat alléén de clitoris gevoelig is.
dat is waar ja, dus mocht ze niet klaarkomen met het neuken dan moet ik terwijl ik beziug ben maar ff dr clitoris strelen??
Althans dan gaat het wel sneller.

ij het neuken wordt de gevoeligste plek (eikel) wel gestimuleerd dus komt de jongen denk eerder klaar?? Dat is in feite ook zo omdat meisjes langer in de plateauzone zitten ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2003, 19:06
Verwijderd
dan moet je maar ff de clitoris strelen?

Als een meisje geen vaginaal orgamse of g-spot orgasme kan krijgen, maar alléén een clitoraal orgasme, of alleen een vaginaal of g-spot orgasme kan krijgen dóór een clitoraal orgasme, dan is het niet zinnig om maar ff de clitoris te strelen. Kom jij klaar als iemand maar ff je eikel streelt? Wil je dat het meisje dan wel tijdens de sex klaarkomt, dan moet je haar de hele tijd ondertussen clitoraal stimuleren, of haar dat zelf laten doen. Je kunt haar natuurlijk ook ná de sex een orgasme bezorgen. Maar ook dat verschilt per meisje, als ik opgewonden ben en iemand raakt mijn clitoris aan dan doet dat pijn, veels te gevoelig dan.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 13:36
Knoop
Knoop is offline
*tip* als je zonodig wil vingeren en neuken, doe t dan doggystyle dan kan je ondertussen idd n btje vingeren terwijl je bezig bent
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 17:51
QT
QT is offline
Ik heb eens gehoord dat je tijdens het vrijen met je schaambeen, das die harde structuur die je boven je penis voelen kunt, de clitoris van het meisje/de vrouw kan stimuleren...

In doggy-style natuurlijk niet
Oud 31-05-2003, 18:00
Roos
Roos is offline
Citaat:
Some schreef op 28-05-2003 @ 19:05:
ja oke, maar stel dat je niet aan de clitoris zit en alleen je vingers erin steekt dan wordt de clitoris toch niet gestimuleerd of gevoeld?? Of wel?

Nee doos! Als je niet aan de clitoris zit, wordt die niet gestimuleerd nee
Oud 31-05-2003, 18:04
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
QT schreef op 31-05-2003 @ 18:51:
Ik heb eens gehoord dat je tijdens het vrijen met je schaambeen, das die harde structuur die je boven je penis voelen kunt, de clitoris van het meisje/de vrouw kan stimuleren...

In doggy-style natuurlijk niet

Dat ligt er ook maar net aan. Niet voor alle meisjes is dat genoeg. Die moeten er een vingertje bij. ( inderdaad de hele tijd)

En als je piemel te lang is, kun je niet helemaal in haar en dan raakt je schaambeen haar clitoris niet eens.

Maar dan heb je wel genoeg ruimte om je vinger te bewegen. Buikspieren! Leer jezelf op te houden!
Oud 31-05-2003, 18:50
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
QT schreef op 31-05-2003 @ 18:51:
ja dat kan maar kheb liever een hand dan een schaambeen, daar kan je namelijk wat preciezer mee werken
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 21:58
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 31-05-2003 @ 19:04:
Dat ligt er ook maar net aan. Niet voor alle meisjes is dat genoeg. Die moeten er een vingertje bij. ( inderdaad de hele tijd)

En als je piemel te lang is, kun je niet helemaal in haar en dan raakt je schaambeen haar clitoris niet eens.

Maar dan heb je wel genoeg ruimte om je vinger te bewegen. Buikspieren! Leer jezelf op te houden!
Oefenen oefenen! Trainen trainen!

Regels voor berichten