Advertentie | |
|
![]() |
|
Klauw van de zilverhavik
Scherven van een verbrijzelde kroon Razernij van een demonenkoning. Allen van Raymond E Feist. Het is als het ware een opvlgende serie. Nu lees ik even niet, heb tentamenweek, dus ik moet even gedult hebbe, maar ik moet nog een boek zoeken. (kiezen eigenlijk, weet er genoeg)
|
Verwijderd
|
-Onheilsbode van Katherine Kerr
-Een kabouter in je hoofd van Christine Nostlinger ![]() -Het zwaard van de koningin van Doris Heinemann Dit zijn de laatste boeken die ik heb uitgelezen. Er liggen er nog een heleboel waar ik in bezig ben. En ja, ik lees graag kinderboeken ![]() <edit> Ik kan echt geen koningin typen, ik gooi er telkens een g achteraan! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Rascha Peper - Oesters
Karel Glastra van Loon - Lisa's adem Jessica Durlacher - Het geweten Ik lees nu: Per Nilsson - De geur van Melisse Judith Koelemeijer - Het zwijgen van Maria Zachea Hans Lodeizen - Gedichten Hans Andreus - Verzamelde gedichten (Valt heel erg tegen.)
||
Citaat:
![]()
|
Ik ook van jou - Ronald Giphart
moederkruid - Carry Slee Het Gouden Ei - Tim krabbe En ben aan het lezen (al anderhalf jaar bijna, wel met pauzes soms van maanden hoor!) in Lord of the rings! ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en trouwens als je er langer over doet dan geniet je er meer van ![]() ![]()
|
![]() |
utta danelle- die jungfrau im lavendel (voor duits)
the great gabsy (weet even de schrijver niet (voor engels)) ronald grip - gala ben nu weer bezig in een duits boek, even m'n duits opkrikken dat is het duiste boek van de film catch me if you can. ik heb de film nog niet gezien dus ben benieuwd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
LUH-3417 |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het juist goed beschreven. Als je het vergelijkt met wat 'toneelstukken' van hem, is dit heel erg prettig beschreven. Die man schrijft gewoon... als en echte schrijver betaamt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Poeh, daar moet ik even over nadenken. Tellen halfgelezen boeken ook? Zo niet, dan is m'n lijstje als volgt, geloof ik:
Jack Vance - Lyonesse: De groene parel Jack Vance - Lyonesse: Madouc Shakespeare - Hamlet (misschien niet echt een roman of een boek, maar desalniettemin moet je wel geconcentreerd zijn bij het lezen ![]() En als ik de halfgelezen boeken hier ook even neerzet: Raymond E. Feist - Magiër Erasmus - Lof der Zotheid Feist vond ik niet zoveel aan en ik ben dus gestopt met dat te lezen. Erasmus is wel iets ( ![]() Dave Duncan - Het geschonden protocol De andere twee delen van de trilogie zal ik hierna lezen, en me dan weer wijden aan Erasmus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan niet over zn boeken oordelen. Ik heb ze nog nooit gelezen. Maar ik was al bevooroordeeld over Pim - Youp van het Hek beschreef hem in een ouder boek van hem al als 'mediageil'. En ik lees veel Youp, dus echt een objectief beeld zal ik wel nooit van hem krijgen. Ik had trouwens graag 'de puinhopen van Professor Pim' willen lezen... Oh, en ff ontopic: * Youp van 't Hek - Platteland * Marion Bradley - Stormen over Troje * Transit - Hella S. Haasse (voor school) En ik ben in Harry Mulisch - Twee vrouwen aan het lezen, maar dat boek is werkelijk te saai voor woorden. Dat noem ik geen literatuur.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hmm laat ik mn eigen laatstgelezenboeken dr ook es achteraan gooien. ehmmm - een hart van steen --> Dorrestein - bint --> bordewijk - tibetaanse sprookjes ![]() ![]() xxx Laatst gewijzigd op 12-04-2003 om 09:37. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Een boek voor Nederlands Nick!! | 9 | 17-06-2009 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel III lukas15 | 500 | 06-06-2007 19:21 | |