Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het juist wel vet met Ivo.. wanneer treden die gasten weer op? |
![]() |
|
www.razorcrusade.com. Zo moeilijk is t niet natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hehe
![]() www.hypekid.com of niet ? ![]() Ik vond dit trouwens ECHT een ontzettend gave en gezellige show. Gevarieerd ook. Mensen die er niet waren en twijfelden.. ai ai... Dat lijkt me kut ![]()
Laatst gewijzigd op 28-09-2004 om 16:44. |
![]() |
||
Citaat:
150 mensen die loos gaan mag je best onder de noemer 'de zaal ging loos' vullen, + dat een aantal mensen al een chaos kan creeeren, maar goed, ga een x mee en oordeel dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jezusm wat een slechte grap ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het was gezellig in de shoarmatent ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Wel fijn om hier Orchid te zien, trouwens. Misschien zou je je er een keer bij neer kunnen leggen dat mijn muzieksmaak nou eenmaal verschilt van de meesten hier. Ik vind het toch wel jammer om te zien dat iedereen hier van de powerchord powerchord powerchord sing-along barrel sing-along barrel hardcore houdt.
||
Citaat:
||
Citaat:
eerst zeg je 'misschien dat mijn muzieksmaak verschilt' en daarna vind je het jammer dat iedereen hardcore voor hardcore houdt. sukkel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|