Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi!
Toevallig zag ik net in een andere topic dat je via Kamernet een kamer had gevonden! In Amsterdam toevallig? Ik ga daar in september Theaterwetenschap studeren en heb ook via Kamernet een kamer gevonden. Ik sta al jaren bij castingbureaus ingeschreven en aangezien ik in Tilburg woon (nu nog tenminste) betekende dat dat ik telkens bij castings/opdrachten 1,5 a 2 uur moest reizen om er te komen. Toch heb ik al wel wat opdrachten gehad. (zie www.anja.acteert.nl als je interesse hebt). Nu ik in Amsterdam ga wonen wil ik er juist veel meer mee gaan doen omdat ik er dan toch super dichtbij zit! Op je fietsje naar een auditie is leuker dan uren in de trein zitten. Ik heb bijv. maar 12 a 15 uur les per week dus kan het wel combineren denk ik. Gewoon er voor gaan als je het leuk vindt! Goede bureaus zijn (in mijn ogen) Hans Kemna, Kitseroo (www.kitseroo.com) en Dutch Casting (www.dutchcasting.com). Succes! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De meest bekende castingbureau's zitten zeker in Amsterdam? Ik zal gelijk even de site's bekijken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je je bij Harry als semi-acteur of bij Kemna wil inschrijven moet je wel een goed CV hebben anders nemen ze je niet serieus. Ik weet niet of jij op je 17de al verder bent dan wat schoolmusicals, zoniet dan zou ik eerst maar eens wat lessen en workshops nemen. Voor figuratie hoeft dat niet natuurlijk.
Als je minder ervaring hebt zou ik me eerst bij kleinere bureaus inschrijven.
|