![]() |
|
nou ik kan me goed voorstellen dat je vriendin daar niet echt op zit te wachten..
Ik zou me er erg onzeker door voelen als mijn vriend dat zou willen.. ![]() Ik zou het ook niet willen doen..
|
Ik zou er niet blij van worden als mijn vriendin me dat voorstelde...
Ik zou t zelf ook niet voorstellen. K moet er niet aan denken mijn ex ![]() Als jij en je vriendin dat serieus willen dan kun je toch samen "op zoek" naar een geschikt iemand. Een ex lijkt me niet geschikt. Maar ff vraagje. Je hebt nu een vriendin? heb je daarnaast ook nog seks met je ex??
||
Citaat:
Waarom ben je niet gewoon een sexrelatie met je ex aangegaan ofzo ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
jemig wat ben jij sneu zeg en ook onwijs dom
![]() duh, natuurlijk wil ze jouw ex er niet bij, dat je überhaupt er aan denkt dat je ex wel een lekker geil mokkel is om te betrekken in een trio met je vriendin ![]() ennuh, ik snap ook niet dat je een nieuwe vriendin hebt terwijl je ex nog zo lekker geil is. LOSER
||
Citaat:
En als je haar niet hebt laten gaan, maar nog steeds gek op haar bent, heb je nu geen andere vriendin....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Undercover Weerwolfspel #1 Spelleider | 480 | 07-12-2011 09:07 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[SK] Azijnzuur gehalte in schoonmaakazijn Edo33 | 5 | 31-05-2011 18:46 | |
scheikunde tim lekker weer | 7 | 05-11-2006 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Compleetste bijbel Missy1234567890 | 47 | 30-06-2006 09:33 | |
[WI] De limieten van twee rijen. Rob | 6 | 11-01-2006 14:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat is er mis met de politie tegenwordig?? Blije mannetje | 13 | 11-09-2002 09:48 |