![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niks zeggen, en voortaan alleen nog maar met elkaar naar bed gaan, dan blijft het tenminste binnen de familie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien krijgen jullie wel kwantumkorting bij de begrafenisondernemer! Ik zou flink gaan afdingen als ik jullie was.
||
Citaat:
tering, als ik een hond had, en die had zo'n kop, dan zou ik zijn kont kaalscheren, en hem achteruit leren lopen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe was je zusje btw? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs met liters drank op moet je nog helder genoeg zijn om zoiets niet te doen. Eigen schuld, dikke bult. Bovendien geloof ik het niet helemaal, dus er kan denk ik wel een slotje op. Zoveel serieuze reacties zullen er niet komen. |
![]() |
|
hondsdolle_aap,
toen ik je verhaal las, geloofde ik het in het begin nog.... en ook nog toen je moeder je kamer inkwam.... maar het verhaal werd ene stuk ongeloofwaardiger toen je vertelde dat je moeder erbij kwam liggen. je had beter een tweede nick aan kunnen maken. Eentje met het verhaal over je zusje en later dat je met je moeder hebt geneukt, als je had gehoopt op serieuze reacties. sorry hoor.... dit geloof ik niet. En als ik het wel zou geloven vind ik je erg fout bezig geweest. btw, grapjes maken over incest en aids is NIET leuk.
||
Citaat:
en als je zelf niet kan bedenken waarom niet dan ben je zelf ook niet helemala in orde..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
*zucht* ..
Redenen wil je? wrom wil je redenen kan je die zelf niet verzinnen of ben je zon typje dat geilt op incest en aids? zo niet dan kan je vast wel wat reden bedenken waarom het zielig is voor die kinderen.. hun hele jeugd + verdere leven word letterlijk verneukt door iemand die te geil is om even nara de bar te gaan en iemand te versieren ...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 |