Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 14:46
igfy
igfy is offline
toen de examens waren afgelopen had ik zoiets van phew. Maar nu de uitslag dichterbij komt begin ik me toch weer zorgen te maken, want zo goed ging het eigenlijk niet..

hebben jullie hier ook last van?
Oud 03-06-2003, 15:18
Nona
Nona is offline
Nee, ik maakte me juist vlak na de examens meer zorgen. Maar nu nog wel een beetje hoor...
Oud 03-06-2003, 15:43
bindmiddel
bindmiddel is offline
ik was het net allemaal weer een beetje vergeten

waaaa nog een paar daagjes
Oud 03-06-2003, 15:59
bokky
bokky is offline
totaal niet, ik weet eigenlijk niet eens wanneer ze me op moeten bellen als ik gezakt ben....

ja, ze bellen vanzelf dan wel, denk ik maar zo
Oud 03-06-2003, 16:17
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik ben nog niet eens thuis als ze me bellen niemand is thuis als ze me bellen. dus dat wordt leuk

maar of ik geslaagd ben of gezakt het maakt niet uit ik ga naar het mbo en ik mag met havo of zonder havo diploma toch in het tweede jaar beginnen uitzondering die ze gemaakt hebben voor mij en mijn tweelingbroer
Oud 03-06-2003, 16:52
Andora
Andora is offline
ik ben nog helemaal niet bang, denk dat ik t wel gehaald heb *de vakken die ik heb gemaakt, moet nog 2 inhalen*
*oeh, wat zou ik balen als ik niet slaag zeg*
Oud 03-06-2003, 17:18
alwaysgood
alwaysgood is offline
Citaat:
Blackdolfin schreef op 03-06-2003 @ 17:52:
ik ben nog helemaal niet bang, denk dat ik t wel gehaald heb *de vakken die ik heb gemaakt, moet nog 2 inhalen*
*oeh, wat zou ik balen als ik niet slaag zeg*
was je dan ziek geweest?

ik zelf ben niet bang, moet wel heel raar lopen wil ik zakken. Ben alleen wel een beetje bang dat mijn gemiddeld eindcijfer onder de 7 komt, wat ik niet kan gebruiken, omdat ik geneeskunde (loting) wil gaan doen.
Oud 03-06-2003, 17:19
madwoman
madwoman is offline
neuj.ik zie wel.tis of geslaagd of her.niet gezakt.kan er nu in ieder geval niks meer aan doen.
Oud 03-06-2003, 18:36
Pla
Pla is offline
Ik wel een beetje hoor
Oud 03-06-2003, 21:22
Verwijderd
Wel een beetje banger aan het worden. Maar ja ik had alles nagekeken op internet, en de schade viel mee. Maar ja soms komt wel eens de gedachte stel dat ik alles helemaal verkeerd heb nagekeken, dat de normering veel lager is uitgevallen etc. Maar je moet je niet te veel druk maken hoor!
Oud 03-06-2003, 21:43
Verwijderd
nee, nu nog echt niet.
ik denk dat ik donderdag 12 juni misschien nog wel last van spanningen krijg
Oud 03-06-2003, 21:43
Wilmy
Wilmy is offline
Ehm... een beetje wel, maar heb het eigenlijk nu veel te druk met andere dingen, ik werk elke dag, dan kun je weinig nadenken, dat scheelt!! En nou kun je er toch niets meer aan doen, zenuwachtig maken helpt niet!
Oud 03-06-2003, 22:09
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Nee, totaal niet. Dat zien we dan wel weer.
Oud 03-06-2003, 22:35
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
nee.
maar ik ben dan helemaal alleen thuis
Oud 04-06-2003, 08:12
Smartie
Smartie is offline
absoluut niet, maar stond er al goed voor en heb geen enkel examen echt verkloot dus ik merk het vanzelf wel
Oud 04-06-2003, 08:54
Andora
Andora is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 03-06-2003 @ 18:18:
was je dan ziek geweest?
yeps, nierbekontsteking, was wel balen
Oud 04-06-2003, 10:39
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 03-06-2003 @ 17:17:
ik ben nog niet eens thuis als ze me bellen niemand is thuis als ze me bellen. dus dat wordt leuk

Je kan je mobiele nummer opgeven, toch?
Oud 04-06-2003, 10:40
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
igfy schreef op 03-06-2003 @ 15:46:
toen de examens waren afgelopen had ik zoiets van phew. Maar nu de uitslag dichterbij komt begin ik me toch weer zorgen te maken, want zo goed ging het eigenlijk niet..

hebben jullie hier ook last van?
Inderdaad, heb ik ook, net na de examens dacht ik dat het wel redelijk ging, maar nu begin ik steeds meer te twijfelen
Oud 04-06-2003, 10:43
Ichonama
Ichonama is offline
Ik zie er helemaal niet tegenop, ik hoop wel dat ze een beetje optijd bellen en dat ik niet op de havo-vergadering moet wachten.
Oud 04-06-2003, 11:09
brynn
brynn is offline
ik zie er helemaal niet tegenop, ben vrij zeker geslaagd, maar denk ook dat als ik dat niet was ik er niet ehct tegen op had gezien, je kan dr dan toch niets meer aan veranderen en die zekerheid lijkt me juist wel fijn. maar zit wel een heel kelin beetje in de stress voor mn zusje, want ze is echt een twijfelgeval, en het zou echt kut zijn als ze zakt en ik niet.
Oud 04-06-2003, 14:12
Saltwater
Saltwater is offline
Nu niet echt, maar vrijdag 13 juni tussen 13:30 en 14:30 ben ik toch wel even flink zenuwachtig denk ik!
Oud 04-06-2003, 14:58
lingua
lingua is offline
jaah
Oud 04-06-2003, 17:50
PardonMe
PardonMe is offline
ik was echt blij toen ik de examens gehad had en heb ook niet echt nagedacht of ik wel geslaagd zou zijn of niet..
of tja eigenlijk ook wel.. ik heb elke keer nagekeken op internet en gekeken wat voor punt ik minimaal moest halen, als het goed is heb ik het allemaal gehaald..
maar desondanks ga je je toch afvragen van ''stel nou..'' maar ik ga er vanuit dat ik wel geslaagd ben

echt bang ben ik niet.
Oud 04-06-2003, 17:55
Outrageous
Outrageous is offline
Ja.. ik heb er echt bijna dagelijks nachtmerries van..
Oud 04-06-2003, 19:14
zeep007
zeep007 is offline
Inderdaad... Eerst lekker uitrusten, zo van dat heb ik ook weer gehad, maar nu droom ik er bijna iedere nacht over.
De ene keer ben ik geslaagd en de andere keer ben ik gezakt...
We zien het 12 juni wel.
Advertentie
Oud 04-06-2003, 20:23
charly not
charly not is offline
ja, kben bang dat het heel erg gaat tegenvallen.. of dat ik opeens hoor dat ik gezak ben ofzo . Ik maak me er wel beetje zorgen om!!
Oud 04-06-2003, 20:41
BiotjE
BiotjE is offline
Ik heb de uitslag al tehoren gekregen van mijn leraren/coordinator, niet echt gespannen meer dus.
Oud 05-06-2003, 00:43
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik knijp 'm ook wel een beetje. Ik heb wel een grote bek tegen iedereen ('ik weet zeker dat ik het haal'), maar als je diep in mijn hart kijkt, dan zie je toch wel die twijfel: stel nou dat ik toch iets heb ver***?

Dat wordt donderdag 12 juni toch twee uur lang (van 16:30 tot 18:30) met klamme handjes naast die telefoon zitten...
Oud 05-06-2003, 10:42
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Niet nerveus. Het was ook allemaal zo makkelijk . Ik hoop eigenlijk dat ik gezakt ben want anders eindigen deze 6 jaar vwo in een dikke anticlimax met die examens. Maar ok, we zien wel.
Oud 05-06-2003, 11:01
alpha
alpha is offline
Ik ben best wel zenuwachtig, niets is zeker bij mij. Ben of net wel of net niet geslaagd...
Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, het duurt nog een week en in die week ga ik andere dingen doen zodat ik niet hoef te denken aan DE DAG.
Oud 05-06-2003, 11:57
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 04-06-2003 @ 11:40:
Inderdaad, heb ik ook, net na de examens dacht ik dat het wel redelijk ging, maar nu begin ik steeds meer te twijfelen

jaaaa ik ook, ik ben echt zo zenuwachtig niet normaal! ik denk dat ik volgende week de telefoon echt niet durf op te nemen
Oud 05-06-2003, 11:58
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
BiotjE schreef op 04-06-2003 @ 21:41:
Ik heb de uitslag al tehoren gekregen van mijn leraren/coordinator, niet echt gespannen meer dus.
huhhh? dat mag toch helemaal niet? ik vind t trouwens wel raar dat we zo lang moeten wachten, want die uitslag is er nu toch al wel neem ik aan? en was de uitslag pos?
Oud 05-06-2003, 11:59
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
Notorious K.I.M schreef op 04-06-2003 @ 18:55:
Ja.. ik heb er echt bijna dagelijks nachtmerries van..
jaahhh dat heb ik idd ook
Oud 05-06-2003, 12:15
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik ben helemaal niet bang. Heb ik het niet gehaald dan heb ik pech. Kan altijd nog een her doen dusse....
Oud 05-06-2003, 12:31
mmm
mmm is offline
Ik ben nu niet zo zenuwachtig, omdat ik er niet de hele dag aan zit te denken. Maar als ik 's avonds in mijn bed lig, denk ik er wel eens aan.... en dan voel ik toch wel ff me maag ineenkruipen... Maar de nacht van de 12e op de 13e kan ik dus zeker niet goed slapen. Ik weet niet zeker of ik het gehaald heb, maar ik slaag sowieso, al dan niet met een her...
Oud 05-06-2003, 15:02
lingua
lingua is offline
Citaat:
en??
Oud 05-06-2003, 18:57
alpha
alpha is offline
Citaat:
Vind ik wel erg vreemd. Of was jij zo'n geval die zowiezo al duidelijk zal slagen of juist zakken? Want zo niet lijkt met me toch haast onmogelijk aangezien de preciese normeringen nog niet eens bekend zijn!

Citaat:
blondje1983 schreef op 05-06-2003 @ 12:58:
huhhh? dat mag toch helemaal niet? ik vind t trouwens wel raar dat we zo lang moeten wachten, want die uitslag is er nu toch al wel neem ik aan? en was de uitslag pos?
Bij mij op school zeggen ze dat ze de uitslag pas op donderdag krijgen en het dan doorbellen naar ons. Dus de uitslag is er lijkt mij nog niet. Er is natuurlijk een eerste en tweede corrector. En dus iedereen moet twee scholen nakijken (zijn eigen en een andere) dat kost toch best wel tijd lijkt mij.
Dan heb je nog altijd twijfelgevallen, dingen fout volgens het correctiemodel maar volgens de leraar goed, dan wordt het ook nog een heel gedoe.
Oud 09-06-2003, 12:49
hi
hi is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 03-06-2003 @ 16:18:
Nee, ik maakte me juist vlak na de examens meer zorgen. Maar nu nog wel een beetje hoor...
Volgens mij heb ik wat gemist. Een nieuwe forumbaas
Oud 09-06-2003, 16:23
rodina
rodina is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 05-06-2003 @ 01:43:
Ik knijp 'm ook wel een beetje. Ik heb wel een grote bek tegen iedereen ('ik weet zeker dat ik het haal'), maar als je diep in mijn hart kijkt, dan zie je toch wel die twijfel: stel nou dat ik toch iets heb ver***?

herkenning; oooo dit jaar wordt een eitje, haal het makkelijk nou
Oud 09-06-2003, 19:00
D@mien
D@mien is offline
Ik heb steeds gezegt: Als ik zak, zakt iedereen.......daar zit een kern van waarheid in, want mijn zakkans is minimaal.....op dit moment ben ik zeer kalm, alleen donderdagmiddag 16:30-18:30 zal ik wat nerveuzer zijn....maar naast de telefoon zitten doe ik niet...die zit nl in mn broekzak
Als iemand me op die tijd voor de 'gein' belt, dan zal ik die persoon de dag daarna laten boeten....grapje is leuk, maar zowiets is gewoon niet grappig....
Oud 09-06-2003, 19:30
Ieke
Ieke is offline
Eerst had ik er geen last van, maar nu het dichterbij komt vind ik het toch wel heel spannent. Ik kan nog zakken, hangt vooral van mijn scheikunde af. I heb de laatste dagen echt van die vervelende dromen over de examens, economie, scheikunde... *zucht* Was het maar donderdag...
Oud 10-06-2003, 11:17
DopeBean
DopeBean is offline
krijg morge te hore of ik geslaagd ben. normaal belle ze op maar ik wil nog gaan zwemme dus ik ga ff naar school. Ben nie bang of sow denk ik
Oud 10-06-2003, 11:27
Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Brrr ja!! Ik twijfel echt heel erg. Het is nét wel, of nét niet en dus een herkansing. Maar dan ga ik keihard leren voor die herkansing en haal ik het alsnog.

Regels voor berichten