Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2003, 17:51
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
en hij is op reis (met school) waarbij in zijn klas zijn exvriendinnetje zit waar hij best close mee is en zij samen dus twee weken doorbregen.. leuke dingen gaan doen en steeds samen zijn en jij verver weg..
zou hij heel snel het meisje weer leuk kunnen beginnen te vinden of zelfs verliefd worden?? (ja toch??)
ook al is hij zo verliefd op jou en heeft hij het voordat hij wegging duizenden keren gezegd en duidelijk gemaakt dat hij jou niet kwijt wilt en zelfs moest huilen omdat hij weg ging.

vind een jongen nou snel een ander meisje leuk als zijn vriendinnetje er niet is voor een tijdje en hij constant bij het andere meisje is?

-maak ik mezelf nou onnodig gek met die gedachtes?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2003, 17:53
Verwijderd
ik denk het wel, het is niet voor niks uit, en hij heeft niet voor niks voor jou gekozen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:19
bette4ever
bette4ever is offline
Je moet jezelf niet onnodig druk maken. Als jullie een goede relatie hebben en jullie zijn nog nooit vreemd gegaan en jullie vertrouwen elkaar dan hoef je je echt niet druk te maken
En hij heeft gekozen voor jou!!
Ik zou zeggen: geef hem deze 2 weken die ondanks zn ex heel erg leuk kunnen worden omdat zn vrienden enzo erbij zijn
En dat je je druk maakt is alleen maar een teken dat je heel veel om m geeft en dat je m niet kwijt wil.
En aangezien hij moest huilen toen hij wegging wil hij jou ook niet kwijt en geeft hij heel erg veel om je.
Oud 30-05-2003, 18:22
Draggy
Draggy is offline
maar 2 weken is wel lang en als je de melk bij de kat zet...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:35
Verwijderd
Hangt ervanaf hoeveel vertrouwen je hebt in je vriend. Als hij echt van jou houdt zou hij heus niet vreemdgaan.

doet hij dat wel, pech voor hem
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:38
Verwijderd
Nou, ik denk dat dat best mee zal vallen allemaal hoor.

Ze is niet voor niets zijn ex toch? Daar zullen vast goede redenen voor zijn, net als dat er goede redenen voor zijn dat jij zijn tegenwoordige dinnetje bent, wat hij echt niet zomaar zal vergeten daar. Anders had ie netzogoed nog haar vriendje en niet het jouwe kunnen zijn, hij heeft geen 2 weken zonder jou maar met haar nodig om dat te ontdekken lijkt mij hoor.

Maar ik kan me voorstellen dat het eng is en dat je je zorgen maakt. Ik ben op zich niet moeilijk met exen, maar het idee dat mijn vriendje 2 weken close leuke dingen zou doen met zijn ex terwijl ik verver weg zou zijn.. Nee, niet het meest geruststellende....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 18:40
poesiefox
poesiefox is offline
Als hij nou voor haar valt, weet je tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt, eh had. Daar heb niets aan, van die types.

Maar het zal heus niet, die van mij is zes maanden weggeweest.
Oud 30-05-2003, 20:09
Verwijderd
't Is toch z'n ex? Dat maakt de kans toch alleen maar kleiner dat-ie verliefd op haar wordt? Hij weet toch al dat dat nooit kan werken? En hij heeft nu toch wat met jou?

Citaat:
ja
Met citaat reageren
Oud 30-05-2003, 22:07
josdebos
josdebos is offline
nouw dat ie moest huilen omdat ie je moest missen, lijkt mij duidelijk genoeg! (of was t omdat zij meeging?)

Ahjoh, zo te horen is t heel lief vriendje en geeft ie heel veel om je, dus zal ie absoluut voor u kiezen! Mannen zijn raar, maar dat zal ie denk niet doen!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2003, 07:46
Verwijderd
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef op 30-05-2003 @ 18:51:
en hij is op reis (met school) waarbij in zijn klas zijn exvriendinnetje zit waar hij best close mee is en zij samen dus twee weken doorbregen.. leuke dingen gaan doen en steeds samen zijn en jij verver weg..
zou hij heel snel het meisje weer leuk kunnen beginnen te vinden of zelfs verliefd worden?? (ja toch??)
ook al is hij zo verliefd op jou en heeft hij het voordat hij wegging duizenden keren gezegd en duidelijk gemaakt dat hij jou niet kwijt wilt en zelfs moest huilen omdat hij weg ging.

vind een jongen nou snel een ander meisje leuk als zijn vriendinnetje er niet is voor een tijdje en hij constant bij het andere meisje is?

Zo'n situatie heb ik van de zomer..mn vriend gaat 12 dagen op kamp met zn ex vriendin. Volgens mij zijn ze nog best close, ze knuffelen als ze elkaar weer zien, dat soort dingen... Ik vind het best hoor, maar doe dat niet als ik het zie. ik ben ook bang (geweest) dat hij verliefd op haar zou worden in die dagen. maar nu ken ik haar ook beter, ze heeft zelf een vriend (al wil dat nix zeggen). maar ik maak me bijna geen zorgen meer...

Zorg dat je je vriend vertrouwt, en zorg ook dat hij jou kan vertrouwen! En als een jongen dus een ander meisje leuker begint te vinden alleen maar omdat jij niet in de buurt bent, en zn ex wel, dan istie jou niet waard!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 30-05-2003 @ 21:09:
't Is toch z'n ex? Dat maakt de kans toch alleen maar kleiner dat-ie verliefd op haar wordt? Hij weet toch al dat dat nooit kan werken? En hij heeft nu toch wat met jou?

ja
Ja dit is logisch gezien wel waar, maar het gaat hier wel om gevoelens. Ook al weet iemand dat het niets kan worden, dan nog kan er verliefdheid in het spel komen. Het is namelijk wel zijn ex, dus alles kan heel vertrouwd voelen enzo. Ik probeer je niet bang te maken of zo, maar je moet wel realistisch blijven.
Juist omdat het zijn ex is zullen gevoelens snel terug kunnen komen. Misschien heeft zij het wel uitgemaakt en wilde hij nog steeds. Strax krijg zij haar gevoel terug.. Weet ik veel..

Toen ik met mijn ex kreeg had hij ook nog steeds gevoelens voor zijn ex. Ik voelde me erg kut, maar hij bleef gevoelens krijgen elke keer dat hij haar zag. En hij zag haar steeds maar een dagje. Haar ex zit twee weken bij haar in de buurt. Dat is wel een verschil.

Nouja, je kunt er toch niets aan doen, dus gewoon vertrouwen hebben.. En als hij terugkomt dan weet je wat je aan hem hebt..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 16:16
Vevay
Ik zou precies hetzelfde hebben, ook al vertrouw ik hem voor 100%.

Maar zoals al eerder is gezegd, het is niet voor niks zijn ex, en hij heeft voor jou gekozen. En als hij zelfs huilt als hij weggaat, is dat denk ik toch wel een teken dat ie heel heel veel van je houdt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:22
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
heel erg bedankt voor de reacties allemaal!!

hij belde me net en zei dat het allemaal goed zat.
dat hij me mist en dat er niks veranderd is. dat ze allemaal maar
goede vrienden zijn geworden.
nog maar 7 dagen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 22:08
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
ik snap het wel want je hebt het zelf niet in de hand, maar als hij echt moest huilen en niet gemaakt dan houdt hij echt veel van je want jongens huilen niet snel om zulke dingen dus dat zit wel goed.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 10:25
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 30-05-2003 @ 18:53:
ik denk het wel, het is niet voor niks uit, en hij heeft niet voor niks voor jou gekozen
helemaal mee eens
Reageren

Regels voor berichten