Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2003, 04:15
Ellaha
Ellaha is offline
Kan dat? Mijn antwoord is ja.. natuurlijk.... ook zeker heel gezellig... Maar waarom heb ik dan het idee dat de meeste jongens dat niet blijken aan te kunnen?...Of ze worden verliefd op je... of ze willen sex... of als ze een vriendin hebben/krijgen.. mogen ze opeens niet meer veel met je optrekken...anders wordt t meisje jaloers.. jaja beetje zielig vind ik het wel...
Betekent het dus ook, dat een bi of lesbi meisje niet gewoon om kan gaan met andere meiden....? Dat zou helemaal nergens over gaan... Ik kan hier nog lang over doorgaan, maar ik wil graag de mening van anderen horen..
Wat vinden jullie???? Vooral mannen... kom op.... kunnen jullie et aan? (alleen zijn met een meisje...en niet meer van dr verwachten?)

Thanks voor de reacties.
Oud 10-11-2003, 04:54
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Als man kan ik zeggen dat bevriend raken met iemand van het andere geslacht nou niet het eerste is waar ik aan denk bij een schone jonkvrouw.

Begrijp me niet verkeerd, ben niet uit op seks, relatie e.d. als ik een vrouw zie maar als manzijne ga je om met je vertrouwde groep mannen en aangezien vrouwen nog al verschillen qua gedrag van mannen (er zijn uitzonderingen en ik denk dat je precies weet welk type dame ik bedoel) kan je er als manzijnde niet echt lekker in je vel mee voelen. Je voelt je meer opgelaten en probeert je meer van je beste kant te laten zien (heb ik dan tenminste) en dat is precies nou net waar ik niet zo heel veel zin in heb als ik aan het relaxen ben met een zooi vrienden.

Overigens heb ik (verbasingwekkend genoeg nadat je bovenstaande gelezen hebt ) wel een aantal vrouwelijke vriendinnen waar ik goed bevriend mee ben. Maar logischer wijs besteed je daar minder aandacht aan als aan je vrienden want de interesses van je vrienden zijn (in de meeste gevallen) hetzelfde als je eigen en die van die vriendin (iets) minder.

Tsja.. en als die interesses van die ene vriendin nou ook toevallig hetzelfde zijn als de jouwe dan is het geen vriendin meer maar iemand die je als echte vriendin wil hebben!

en zo is het balletje weer rond
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 06:54
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
Ja ik ben het met je eens... Geldt echt niet voor elke jongen maar bij vele ook weer wel... Maf verschijnsel vind ik het
hoe Hardstylesage het beschrijft klinkt wel weer vrij logisch maar goed
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 07:41
Fleur
Fleur is offline
Ik ben wel goed bevriend met een aantal jongens, die hebben wel bijna allemaal al een relatie trouwens. Als je het goed met iemand kunt vinden en jullie interessen komen overeen dan kan je volgens mij prima bevriend zijn met iemand van het andere geslacht.
Ik vind jongens in bepaalde opzichten leuker als vrienden dan meisjes.
Ik heb ook een vriendin die bisexueel is, maar daar merk ik helemaal niets van, kan dus ook prima.
Oud 10-11-2003, 08:02
Slettelina *
Slettelina * is offline
Heb genoeg vrienden van het andere geslacht. Over het algemeen zijn het volgens mij mee jongens dan meisjes, niet extreem meer ofzo maar toch totaal geen problemen mee ofzo. En me vriend heeft ook genoeg vriendinnen maar vind het onzin om te gaan verbieden om met hun om te gaan. Hij is toch verliefd op jou geworden en als hij een van die andere meisjes leuk had gevonden had ie vast niet met jou genomen.
Sommige jongens misschien wel Maar laten we er maar ff niet vanuit gaan.
Oud 10-11-2003, 08:24
Gothic
Gothic is offline
Zodra de verliefdheid over is, kan je prima bevriend zijn met het andere geslacht...
Oud 10-11-2003, 08:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik ben het niet met hardstylesage eens, ik heb gister hier ook een topic geopend over ongeveer dezelfde situatie. Ik voel me wél op m'n gemak en mezelf als ik bij die ene vriendin ben.

Ik kan ook met haar onderwerpen bespreken die ik met het gros van m'n vrienden nooit zal aankaarten. Anderszijds zit ik nu met het probleem dat ze me niet echt meer wilt zien omdat ze het niet echt leuk vindt dat ik (alweer) op haar verliefd ben geworden.
Beetje jammer dus.

Toen ik niet op haar verliefd was leek het perfect te gaan; veel met elkaar omgaan, ouwehoeren en serieuze gesprekken voeren.
Maar ik moest weer roet in het eten gooien door deze punten teveel aan te grijpen om op haar verliefd te worden.

Maar om even ontopic te blijven, ik geloof dus best dat je met het andere geslacht heel goede vrienden kunt zijn, mits er geen speciale gevoelens bij komen kijken.
Oud 10-11-2003, 08:32
michieldewit
michieldewit is offline
Mannen onderling (en in vergelijkbare mate ook vrouwen onderling) kunnen een vriendschap met elkaar onderhouden zonder dat ze zich ook maar een keer hoeven af te vragen of ze misschien meer dan alleen vriendschap willen. Bij een gemengde vriendschap is zo'n vraag veel natuurlijker en die doet zich (volgens mij) dan ook gegarandeerd eer keertje voor. Dat is ook wel 'des mans', zou ik zeggen.

Zelf heb ik de (beperkte) ervaring dat vriendschap met vrouwen toch altijd een beetje moeilijk ligt. Op een of andere manier moet je als man toch altijd de concurrentie aan met de hele schare vriendinnen. En niet alleen dat, er wordt van jou als man in gezelschap van al deze vriendinnen ook een zeker stereotyp gedrag verwacht. Voldoe je niet aan deze verwachtingen dan verword je al heel snel tot een vriendin en zit je voor je het weet met je neus midden tussen het gegiebel en de menstruatieverhalen.

Er zijn slechts twee situaties denkbaar waarin vriendschappelijke omgang met vrouwen mogelijk is: wanneer alle betrokken partijen reeds (naar volle tevredenheid) voorzien zijn van een partner of als de dame in kwestie mannelijk gedrag vertoont.
Oud 10-11-2003, 08:34
michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
birthmark schreef op 10-11-2003 @ 09:32:
Ik ben het niet met hardstylesage eens, ik heb gister hier ook een topic geopend over ongeveer dezelfde situatie. Ik voel me wél op m'n gemak en mezelf als ik bij die ene vriendin ben.

Ik kan ook met haar onderwerpen bespreken die ik met het gros van m'n vrienden nooit zal aankaarten. Anderszijds zit ik nu met het probleem dat ze me niet echt meer wilt zien omdat ze het niet echt leuk vindt dat ik (alweer) op haar verliefd ben geworden.
Beetje jammer dus.

Toen ik niet op haar verliefd was leek het perfect te gaan; veel met elkaar omgaan, ouwehoeren en serieuze gesprekken voeren.
Maar ik moest weer roet in het eten gooien door deze punten teveel aan te grijpen om op haar verliefd te worden.

Maar om even ontopic te blijven, ik geloof dus best dat je met het andere geslacht heel goede vrienden kunt zijn, mits er geen speciale gevoelens bij komen kijken.
Nou, precies mijn verhaal Zo'n beetje het scenario voor alle vriendschappen die ik ooit met vrouwen trachtte op te bouwen
Oud 10-11-2003, 09:18
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
90 procent van mijn vrienden zijn mannelijk.
jah en zonder sex of relatie. ik heb heel veel goede vrienden en ik ben er ook blij mee.. hun vriendinnetjes doen ook niet moeilijk ofzo.. misschien te maken met onze lifestijl enzo.. iedereen is heel close met elkaar en jongens en meisjes zijn gewoon goede vrienden.. iedereen slaapt ook gewoon bij elkaar.. desnoods in 1 bed, maakt niet uit. niemand doet ook moeilijk ofzo..

mjah ik zou ook niet weten waarom het niet zo kunnen..
Oud 10-11-2003, 09:41
martijn1985
martijn1985 is offline
Even een stukje sociale psychologie:

Can a male and a female have a relationship that is not sexual? Relatively little research has been done on such relationships, but it was recently reported that man and wome differ in their expectations about opposite-sex friendships (Bleske-Rechek & Buss, 2001). For example, men tend to initiate such friendship when the women is attractive, and they tend to expect a sexual relationship to develop. If physical intimacy is absent, men perceive this as a reason for ending the relationship. Women, in contrast, tend to initiate such a freindship to gain physical protection, and, in absencde o such protection, they feel justified in dissolving the relationship

Social Psychology 10th edition, Robert A Baron & Donn Byrne, pagina 505-506

Mijn eigen ervaring is echter anders. Ik heb een close vriendschap met een meisje

Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ben niet uit op seks, relatie e.d. als ik een vrouw zie maar als manzijne ga je om met je vertrouwde groep mannen en aangezien vrouwen nog al verschillen qua gedrag van mannen (er zijn uitzonderingen en ik denk dat je precies weet welk type dame ik bedoel) kan je er als manzijnde niet echt lekker in je vel mee voelen. Je voelt je meer opgelaten en probeert je meer van je beste kant te laten zien (heb ik dan tenminste) en dat is precies nou net waar ik niet zo heel veel zin in heb als ik aan het relaxen ben met een zooi vrienden.
Hoe kan jij nu voor alle mannen spreken? Als ik samen met die vriendin ben kan ik mezelf zijn, zonder me druk te hoeven maken over hoe ik op haar overkom, simpelweg omdat ik op haar geen goede indruk hoef te maken.

Ik geloof dus zeker dat een verschillende-sexe vriendschap kan, en dat die ook duurzaam kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 10:07
Verwijderd
Ik heb ongeveer even veel vrienden als vriendinnen, en de enige keer dat er een vriend van me verliefd op me was, was ik dat ook op hem en is het dus niet erg lang bij een vriendschap gebleven. Ik zie niet in wat het probleem zou zijn, eigenlijk...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 11:21
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-11-2003 @ 08:24:
Zodra de verliefdheid over is, kan je prima bevriend zijn met het andere geslacht...
ik word niet automatisch verliefd op alle jongens hoor. Ik heb genoeg vrienden van het andere geslacht waarbij ik bij het gros er niet aan moet denken er meer mee uit te spoken dat films kijken of uitgaan.
Oud 10-11-2003, 11:36
blackfairy
blackfairy is offline
Ik denk dat het per situatie verschilt natuurlijk. Je kan een goede vriendschap hebben zonder elkaar aantrekkelijk te vinden simpelweg gewoon omdat het niet je typ is. nou is dat niet altijd het geval. Maar ik denk dat het best mogelijk is.

Als ik het zo bekijk heb ik eigenlijk maar 1 vriendin waar ik geregelt mee omga en dat is mn beste vriendin die ik al 11 jaar ken. Verder, de mensen met wie ik wekelijks omga, zijn bijna alleen maar jongens.
In die groep heb ik 2 vrienden zitten waar ik het ontzettend goed mee kan vinden, en waar ik uren mee door zou kunnen brengen, En waar ik verder helemaal niks mee hoef ofo.

Nouja ik denk zeker wel dat t kan, de ervaring zegt genoeg bij mij.
Oud 10-11-2003, 12:59
martijn1985
martijn1985 is offline
Ik denk dat we trouwens eerst maar eens de term vriendschap moeten definiëren.

Je kunt mensen hebben waar je veel mee omgaat, die je mag, bij wie je het fijn vindt in de buurt te zijn en dat zijn 'je vrienden'. Maar als je naast die eigenschappen ook nog een sterke emotionele band met elkaar hebt, met elkaar goed kan praten, elkaar aanvoelt, intieme zaken met de ander bespreekt etc dan heb je een heel andere definitie van 'vriend(in)'

Overigens is het in beide gevallen mogelijk om een vriendschap te hebben, laat dat buiten kijf staan.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:25
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik ben hel goed bevriend met een jongen
...maar wij vinden elkaar gewoon niet echt aantrekkelijk ofzo
(ik geloof van zijn kant ook, dat heb ik hem niet gevraagd

we vinden alletweee iemand anders leuk, dus er zijn geen problemen..
Behalve dat zijn vriendin inderdaad erg jaloers is..
Oud 10-11-2003, 14:42
Verwijderd
Ik ben met 2 meiden heel goed bevriend en ben op 1 van hen verliefd geworden . Verder kan ik het allemaal wel aan hoor . Mijn toekomstige vriendin zal trouwens niet bepalen met wie ik omga...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 10-11-2003 @ 09:24:
Ook vóor en tijdens wel. Bij sommige jongens uit verliefdheid zich juist in attentie, zorgzaamheid en dergelijke. Dat lijkt me toch niet slecht als vriendschap. Als je een leuke tijd hebt, who cares wat de gronden dan zijn?

In ieder geval heb ik meer vriendinnen dan vrienden. Jongens zijn vaak platvloers, dat doorkruist niveaus. Erg jammer. Overigens kunnen sommige meisjes er ook wat van.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:59
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2003 @ 15:44:

In ieder geval heb ik meer vriendinnen dan vrienden. Jongens zijn vaak platvloers, dat doorkruist niveaus. Erg jammer.

misschien moet je dan toch maar eens een conclusie gaan trekken naar mannetje
Oud 10-11-2003, 15:12
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 10-11-2003 @ 15:59:
misschien moet je dan toch maar eens een conclusie gaan trekken naar mannetje
Ik ben niet transseksueel, daar heb ik al naar gekeken. Homo is ook niet echt waarschijnlijk, aangezien ik niet geil word van mannen en wel van vrouwen, dus daar zit het 'm ook niet in. Het zal wel komen doordat ik niet zoveel waarde hecht aan liefde, tenzij het gaat om mensen die ik écht heel erg waardeer. En dat zijn er maar heel weinig.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2003 @ 16:12:
Ik ben niet transseksueel, daar heb ik al naar gekeken. Homo is ook niet echt waarschijnlijk, aangezien ik niet geil word van mannen en wel van vrouwen, dus daar zit het 'm ook niet in. Het zal wel komen doordat ik niet zoveel waarde hecht aan liefde, tenzij het gaat om mensen die ik écht heel erg waardeer. En dat zijn er maar heel weinig.

dus sex met je moeder behoort tot de opties

Ja, ik weet het. Maar ik heb het gehad voor vandaag, ik wil slapen.
Oud 10-11-2003, 15:50
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
michieldewit schreef op 10-11-2003 @ 09:32:
Er zijn slechts twee situaties denkbaar waarin vriendschappelijke omgang met vrouwen mogelijk is: wanneer alle betrokken partijen reeds (naar volle tevredenheid) voorzien zijn van een partner of als de dame in kwestie mannelijk gedrag vertoont.
Ik heb meer vrienden dan vriendinnen, ik kan gewoon echt beter opschieten met jongens. Maar ik zal dan wel mannelijk gedrag vertonen, wat je daar ook onder verstaat.. Ik kijk naar Formule 1, gedraag me nogal lomp soms, speel waterpolo, maak me niet druk als ik een nagel breek, kan meepraten over auto's.. hele normale dingen in mijn ogen, die blijkbaar toch verschil maken.

Citaat:
michieldewit schreef op 10-11-2003 @ 09:32:
En niet alleen dat, er wordt van jou als man in gezelschap van al deze vriendinnen ook een zeker stereotyp gedrag verwacht. Voldoe je niet aan deze verwachtingen dan verword je al heel snel tot een vriendin en zit je voor je het weet met je neus midden tussen het gegiebel en de menstruatieverhalen.
Dat is juist waarom ik beter op kan schieten met mn vrienden: ze roddelen niet zo, ze giechelen niet om alles wat er gezegd wordt en ze zeuren niet over nagels breken, foute make-up, menstruatie-ergernissen en kilootjes te veel.

Dit is natuurlijk allemaal mijn ervaring en mijn mening.
Oud 10-11-2003, 17:21
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het altijd zo jammer dat er in zulke topics alleen maar van die stereotype mensen naar boven worden gebracht:
jongens zijn macho onder elkaar, meiden giechelen over domme dingen en roddelen over alles en iedereen.
Dat is misschien bij pubers zo, maar ik heb er geen last van in mijn directe omgeving.
Een vriendschap met de andere sekse vind ik heel goed gaan. Ik had als kind altijd heel veel vrienden, minder vriendinnen. Toen ik ging puberen, mocht je alleen met jongens omgaan als je populair was of als je verkering had.
Nu heb ik weer een heleboel vrienden. En dat vind ik net zo gezellig als vriendinnen. Ik heb er wel een iets andere band mee, maar de afwisseling vind ik zo leuk.
Bij mijn vriendinnen kan ik lekker uithuilen oid, met jongens kan ik een goed gesprek aangaan. Andersom kan natuurlijk ook, maar ik zou niet echt willen uithuilen bij mijn vrienden, weet niet waarom...
Oud 10-11-2003, 17:26
Verwijderd
Ik vind dat het gewoon kan. De meeste van m'n goeie vrienden zijn jongens, alleen m'n twee beste vriendinnen zijn meisjes. Ik maak deel uit van een redelijk grote vriendengroep, en daar is ongeveer de helft mannelijk.
Met die vrienden kan ik ook over alles praten: ik geef hen advies over meisjes en zij mij over jongens. Ik vind jongens ook een stuk relaxter dan meiden: ze maken niet overal zo'n probleem van. Bovendien zeuren ze niet eindeloos door over uiterlijk enzo. Omdat ik zelf ook geen echt 'meisje-meisje' ben, maar ook gek van sport ben, kan ik erg goed met ze praten en opschieten.
De meeste van hen hebben trouwens ook een relatie. Ik ben ook nog nooit verliefd geworden op een goeie vriend van me. Ik houd het niet tegen, maar ze zijn gewoon allemaal m'n type niet. Ik zie ze alleen als maatjes, niet als iets anders.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 17:32
ShadowX
ShadowX is offline
Verliefd worden en sex willen (=&krijgen) is allebei wel gebeurd bij vriendinnnen, maar je moet op een gegeven moment een keus maken want samen gaat niet. Niet goed iig.
Oud 10-11-2003, 17:50
snoopy
snoopy is offline
bij mij kan het in ieder geval...
Oud 10-11-2003, 18:08
kinggeitje
kinggeitje is offline
Jongens en meisjes gaan gewoon normaal met elkaar om als ze neit worden beivloedt door de grote groep. Ik zelf ga met veel mensen om. Jongens en meisjes. 1 groep zijn de stoere zuip jongens en de andere groep zijn de nette lieve meisjes. En ik vind gewoon dat je het zelf moet bepalen. Denk je dat je niet meer bij de grope hoort als je met meisjes omgaat dan ben je verkeerd bezig. Doe wat je zelf wil. Ik heb er nu een hele mooie vriendschappen met meisjes aan over gehouden. En soms wordt er 1 een relatie. En omdat je lekaar echt mag en leuk vind(neit alleen uiterlijk) Blijft het heel lang aan. Het is wel een verschil hoor jongens en meisjes. Meisjes kan je veel minder bij flikken. En ze hebben af en toe geen humor. Ze lachen om nix. En als ik en een ander jongen in een scheur liggen vinden zij eht neit luek. Onbegrijpelijk. Mar het izjn wel schatten meisjes. JOngens ook hoor.
Oud 10-11-2003, 18:25
Verwijderd
Ach ik begin nu steeds meer vriendinnen te krijgen, ik merk wel dat sommige mensen dat echt niet begrijpen (bijvoorbeeld je fiets mee naar huis na het stappen, wat ik ook altijd met een mannelijke vriend van mij doe) dan zoeken ze daar meteen wat achter...

Wat wel vervelend is van sommige vriendinnen is dat ze lang door blijven zeuren over dingen, bij mannen zijn problemen veel sneller uitgepraat. Maar dat ligt ook de persoon...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 18:29
fractuur
fractuur is offline
Je hebt wel gelijk hoor.. Denk je dat je een goede vriend hebt, wordt het duidelijk dat hij je leuk is gaan vinden.. Tja. Maar het is lang niet altijd zo hoor. Ik heb ook jongens waarmee ik heel goed op kan schieten, en die of al een vriendin hebben, of die ik eigenlijk al jaren als goede vriend beschouw..
Oud 10-11-2003, 18:38
bassgirl
bassgirl is offline
ik wordt juist eerder bevriend met jongens > klinkt stom, maar aan meisjes ga ik me vaak ergeren en jongens kan ik veel beter mee opschieten.

en nee ze gaan me echt niet perse leuk vinden hoor.. met mn beste heb ik vroeger een aantal x wat mee gehad maar de andere niet hoor.

denk dat het gewoon kan
Oud 10-11-2003, 20:01
kuivaar
kuivaar is offline
Ik ga eigenlijk net wat meer met meisjes om dan met jongens, meisjes zal ik wel net iets interessanter vinden dan

Citaat:
martijn1985 schreef op 10-11-2003 @ 10:41:
For example, men tend to initiate such friendship when the women is attractive, and they tend to expect a sexual relationship to develop. If physical intimacy is absent, men perceive this as a reason for ending the relationship.
Goh dat eerste stukje komt me van sommige gevallen bekend voor, dan spreek je zon leuk persoon es wat meer aan en dan groeit er geen relatie maar een leuke vriendschap uit. Dat laatste stukje klopt dus eigenlijk meestal niet bij mij.

En dat van die groepsdruk klopt wel, lang geleden in de brugklas was er ook zon sterke scheiding jongens-meisjes. Best jammer, ik heb iig geprobeerd me dr nooit wat van aan te trekken. Maar de laatste jaren is dat natuurlijk best veranderd, tis nu heel normaal dat iedereen van verschillende geslachten met elkaar omgaan. Daardoor heb ik nu een gezellige gemengde vriendengroep.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 21:02
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
kuivaar schreef op 10-11-2003 @ 21:01:

Goh dat eerste stukje komt me van sommige gevallen bekend voor, dan spreek je zon leuk persoon es wat meer aan en dan groeit er geen relatie maar een leuke vriendschap uit. Dat laatste stukje klopt dus eigenlijk meestal niet bij mij.
idd. Zoals gezegd: er is maar weinig onderzoek naar gedaan en er zijn (op andere gebieden) veel andere onderzoeken die elkaar tegenspreken. Het is dus niet onmogelijk dat er vandaag of morgen een onderzoek wordt opgezet waarbij het tegendeel 'bewezen' wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 21:12
Cinamon
Cinamon is offline
Ooh jaah hoor super!
Het gaat altijd over sex en videospelletjes maar haha soms is het wel interessant en diepgaand (lees: ik zit nog in een zwembad van 15-jarigen aka niet volgroeide pubers etc.) Hoe dan ook, sommigen zijn wel diepgaand, maar meestal mond dat dan toch weer uit in een soort van verliefd zijn of zo..
Da's wel jammer soms. Maar voor de rest:
Oud 11-11-2003, 08:21
damaetas
damaetas is offline
ik heb altijd al jongens als vrienden gehad

met 2 zulke problemen gehad zoals jij beschrijft en de andere tig niet.
maar de laatste 5 jaar toch niet meer hoor. ze gedragen zich keurig en hun vriendinnen ook
Oud 11-11-2003, 09:05
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik heb zelf meer vrienden als vriendinnen zeg maar. Puur omdat ik gewoon niet echt met meisjes kan omgaan..
En het is nog nooit gebeurd dat we hebben gezoend of dergelijke.. En ze weten ook dat ik een vaste vriend heb waarmee ik nog lang samen zal blijven.
Zelf zou ik ook wel redelijk jaloers worden als mijn vriend vriendinnen heeft die hij ontzettend vaak ziet.. En andersom is dat ook het geval.. Maar omdat we beide daar last van hebben kunnen we er gelukkig goed over praten..
Oud 11-11-2003, 15:24
-Farfalla85-
-Farfalla85- is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 10-11-2003 @ 19:38:
ik wordt juist eerder bevriend met jongens > klinkt stom, maar aan meisjes ga ik me vaak ergeren en jongens kan ik veel beter mee opschieten.

en nee ze gaan me echt niet perse leuk vinden hoor.. met mn beste heb ik vroeger een aantal x wat mee gehad maar de andere niet hoor.

denk dat het gewoon kan
Zo is het bij mij ook...
Oud 11-11-2003, 15:39
Verwijderd
Ik heb een paar 'vrienden' waar ik zeker van weet dat ze echt niet verliefd op me worden ofzo, en ik ook niet op hun. Dat lijkt me gewoon heel raar.
Bij mij is het in ieder geval zo dat ik iemand vrij snel dan leuk vind, en wanneer dat niet snel komt moet er wel een hele hoop gebeuren voordat ik hem wel leuk vind.
dus volgens mij kan het best, uit eigen ervaring gesproken dan...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 15:51
Verwijderd
Ikzelf heb vroeger ook een beste vriend gehad, en er ook een keer verkering mee gehad, maar voor mij voelde het meer als broer/zus relatie, dus ik heb toen ook uitgemaakt, we zijn nog wel vrienden gebleven, maar sinds een paar jaar spreek ik hem eigenlijk nooit meer...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2003, 16:36
JCL
JCL is offline
Ik was op een gegeven moment heel goed bevriend met een meisje. Dit was nou niet bepaald moeders mooiste. Maar na een tijdje ga je er gewoon wel aan denken. Het flitst gewoon een keer door je hoofd. Maar echt verliefd op "leuk gevonden" is het nooit geworden. Maar ik weet dat als ik met een meisje dat ik aantrekkelijk vind nooi "alleen vrienden" kan zijn. Daar zou ik vroeg of laat wel een keer verliefd op worden.
Reageren

Regels voor berichten