Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en waarom zou zn respect dan wel oprecht zijn? ik mis de link ff
|
![]() |
Nou oke
![]() Maar kan er geen klein beetje kans zijn dat ie me ook echt graag heeft? Hij behandelt me helemaal niet als die andere meisjes, toont meer interesse en heeft al kansen genoeg gehad, die hij niet neemt, hij laat het initiatief over aan mij, en hij weet goed genoeg dat er dan helemaal niets zal gebeuren omdat ik gewoon geen initiatief zou nemen! Dus tactiek is het ook niet... (denk ik ![]() |
![]() |
|
Waarschijnlijk heeft-ie je ook echt graag ja.
En na een aantal afleveringen van Jambers te hebben gezien is de kans groot dat hij je daarna vermoordt. "Ach, ik zag U toch zo graag.."
|
![]() |
Maar ik hoef hem ook niet in bed!
![]() Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk kan zijn dat een player ook respect voor je kan hebben zonder dat er gesekst moet worden... Of aan de players onder jullie: kunnen jullie ook respect hebben voor meisjes of denken jullie bij alle meisjes hetzelfde (= I want to f*ck you and dump you afterwards) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Besides, hoe kunnen wij zeker weten van jouw situatie of hij daadwerkelijk respect toont, of dat dit gewoon een andere maniet is om jou zover te krijgen dat je met hem meegaat... dan wel eens waar over de langere duur. En moet zeggen, zo te horen lijkt het nog enigzins effect te hebben ook, als je nu gaat nadenken over zijn respect voor jou. Want het begint met respect... Anyway,voor de andere vraagjes, nee, denk niet dat ik bevriend kan zijn met iemand die meiden als grof vuil en pleziertjes misbruikt (gebruiken kun je het vaak al niet meer noemen) Maar weet dat een player niet per definitie een domkop is die gewoon een standaard routine uitvoert om meisjes het bed in te krijgen. Iedere meid is anders en zal wellicht een andere aanpak nodig hebben om ze zo ver mogelijk te krijgen ![]() En wederom, ik spreek NIET uit ervaring ![]()
|
Ik vindt niet dat je het uit moet sluiten dat een player ook een keer echt respect heeft voor een meisje maar het is niet erg waarschijnlijk. Zolang jij maar goed beseft hoe hij is en dat de kans klein is als hij iets probeert dat het serieus is kan het geen kwaad.
Of ik vrienden met een player zou kunnen zijn? Ik zou het er in ieder geval niet met hem er over willen hebben (ik zie liever de andere kant), maar denk dat als ik toch verhalen zou blijven horen (viavia) weet ik niet of ik vrienden zou kunnen blijven. Ook voor vriendschap moet je op 1 lijn zitten, en als je over zoiets (wat toch redelijk belangrijk is) zo erg van mening verschilt... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Maar misschien: ik trap niet in zijn praatjes ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ben bevriend met een player... hij probeert af en toe wel wat bij me, maar omdat ik toch niks toelaat, zijn we wel gewoon vrienden. ik vind niet dat je van een player kan denken dat hij nooit respect zal tonen voor iemand.
de rest van je verhaal vind ik erg onduidelijk, dus ga ik ook niet op antwoorden ![]()
|
![]() |
|
Het is niet respect tonen voor jou, denk ik. De echte players hebben voor elk meisje een ander verhaaltje om ze het bed in te praten, afhankelijk van hoe het meisje in elkaar zit en wat ze graag wilt horen.
Ik ben dus bang dat hij voor jou net zoveel respect heeft als voor die andere meisjes. Dus ik zou zeggen... niet aan beginnen, niet naar hem luisteren.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zou best bevriend kunnen zij met zo'n jongen...wel lullig voor al die meisjes dat hij zo is maar als hij meisjes op die manier behandelt zoals jij beschrijft zullen de meeste meisjes dat ook wel via via gehoord hebben dus zijn ze zelf ook dom om met hem te gaan...en als ze niet weten wie hij is en hoe hij met meiden omgaat dan is dat lekker jammer voor ze als jij toch goed met em op kan schieten wat maakt het dan uit. Laat je in elk geval niet versieren door hem. Want dan houd je alleen jezelf voor de gek. Als je hem nadat ie door jou afgewezen hebt niet weer ziet...lekker laten lopen die jongen dan weet je dus meteen waar het hem omging.(dat ie tegen je liegt is geen respect...tja misschien wil die niet dat jij denkt dat hij een player is schaamt ie zich een beetje voor het grote aantal of wil die jouw gewoon in bed hebben...komt er vanzelf achter)
Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 16:53. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien vind ik dat iemand die tegen je liegt, uberhaupt geen respect voor je toont.
|
ik heb PRECIES hetzelfde meegemaakt...en hoe het bij mij is gegaan:
Hij toonde bij mij op PRECIES dezelfde manier respect....uiteindelijk, toen hij me had, heeft hij me genadeloos laten zitten...uiteindelijk bleek dus, dat hij deed alsof hij respect voor me had, om mij te krijgen.... (en ja, ik ben toen een ontzettende domme koe geweest ![]() ik zou je er verder niet druk over maken, of hij je respect toont ja of nee, hij liegt over het aantal meisjes, zodat jij geen slechte indruk krijgt van hem, hem geen player vindt, en zodat jij uiteindelijk iets met hem neemt.. Hoe knap die jongen ook is, players veranderen niet 'opeens' voor een meisje... Jij bent een uitdaging voor hem, omdat jij je niet meteen gebruiken door hem...dat was bij mij tenminste...na een jaar ben ik helaas op zijn avances in gegaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Echt, doe het niet, je krijgt er spijt van...hoe knap hij ook is, kijk niet naar hem om, er zijn zóveel andere leuke en lievere jongens te vinden... Veel suc6! Liefs |
![]() |
||
Citaat:
Respect is een loos klote woord in deze context trouwens.
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Tuurlijk kán het. Alles kan. Ook in dit geval kan hij respect voor je hebben. Maar alleen jij kan weten of dat echt het geval is of niet. En kom op, je merkt het toch wel? zo uit jou reactie te lezen denk ik dat hij je echt graag mag, dus blijf gewoon leuk met hem omgaan, en als ie iets probeert schop je um un keer ofzo..
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tja, moet je toch voorzichtig zijn, want dan is het volgens mij toch gewoon een truc... was het niet om je snel in bed te krijgen, dan wel om je na verloop van tijd in bed te krijgen. Hoe dan ook, zou als ik jou was gewoon contact met hem verbreken. Als hij andere meiden zo als stront behandeld, is hij gewoon een klootzak en die wil je wellicht niet in je omgeving hebben. En dat respect... zoals Argontonis zei: Hij zal respect voor je hebben tot ie je heeft. Wil je met iemand onder die voorwaarden wel vrienden zijn? Voel je je zo gevleit vanwege het respect waar je zo op doorgaat? Je moet weten, dat je veel respect bij zijn slachtoffers haalt, als je hem juist de rug toont. Dus als het om respect gaat... ga hem uit de weg. Mijn respect heb je dan in ieder geval al.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Venezuela, Chávez, RCTV en de partijdige Nederlandse media Eric Berger | 54 | 15-06-2007 09:27 | |
Vrije tijd |
Doelpunt van de Week RayMania | 413 | 07-04-2005 18:00 | |
Seksualiteit |
Jongens stoer? Meisje een hoer? BaLLooN | 62 | 08-09-2003 12:31 | |
Liefde & Relatie |
Mening: wat vinden jullie ervan als een blank meisje anonieme_teddybeer | 76 | 12-10-2002 21:55 | |
Liefde & Relatie |
"Player" (alleen voor de meisjes) EviL69 | 94 | 13-05-2002 23:48 |