Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 16:41
Sonrisa
Sonrisa is offline
Bij mij op school zit een jongen (die ik zelf ook graag heb) die voor sommige meisjes totaal geen respect toont (bv vrijt ermee, wordt betrapt door zijn andere vriendinnetje, laat het meisje waarmee hij net seks heeft gehad alleen achter om achter het zielige meisje te lopen) maar bij mij niets probeert (omdat hij mij oprecht graag heeft) maar wel 'liegt' om mij in zijn bed te krijgen (als ie zou zeggen dat ie al met 20 meisjes in bed heeft gelegen zou ik natuurlijk nooit seks met hem hebben, dat weet hij, dus zegt hij maar dat het er 6 waren). Is dit dan respect tonen voor mij? (omdat hij niets probeert, en het is geen tactiek ofzo) En zo ja, hoe kan hij dan voor het ene meisje wel respect tonen en voor anderen niet?
En zouden jullie bevriend kunnen zijn met iemand die meisjes als stront behandelt (hiermee bedoel ik aan het lijntje houden, of meerdere vriendinnetjes tegelijk hebben,...)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2003, 16:44
aansteker
aansteker is offline
Hij heeft geen respect voor jou ( en terecht )
Maarja gewoon met hem naar bed gaan joh, dan kun je daarna uithuilen bij die andere 20 meisjes, en als je het heel slim aanpakt wil hij je mischien nog wel een keer neuken.
Veel succes..

Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:48
Verwijderd
Vrouwen...

Natuurlijk behandelt hij je niet met respect.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:48
Verwijderd
Beide woorden wekken bij mij irritatie op.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:52
Sonrisa
Sonrisa is offline
Citaat:
aansteker schreef op 07-10-2003 @ 17:44:
Hij heeft geen respect voor jou ( en terecht )
Maarja gewoon met hem naar bed gaan joh, dan kun je daarna uithuilen bij die andere 20 meisjes, en als je het heel slim aanpakt wil hij je mischien nog wel een keer neuken.
Veel succes..

Tjeezis, zo dom ben ik ook niet hoor!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:58
aansteker
aansteker is offline
echt wel...
En nou niet moeilijk gaan doen, geef die player wat hij wil...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:02
Sonrisa
Sonrisa is offline
En ondertussen word er niet op de andere vragen geantwoord...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:04
aansteker
aansteker is offline
Luister dan gewoon naar mijn advies
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:06
Verwijderd
Hij zal respect voor je hebben tot ie je heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:06
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ik zou niet goed bevriend kunnen zijn met zon type omdat ik het gewoon zelf niet vind kunnen..
Oud 07-10-2003, 17:07
Sonrisa
Sonrisa is offline
En als ie wel respect heeft/toont voor jou? (je duikt er sowieso niet het bed mee in!)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:08
Sonrisa
Sonrisa is offline
Citaat:
********** schreef op 07-10-2003 @ 18:06:
Hij zal respect voor je hebben tot ie je heeft.
Hmm damn, rotzak
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:08
Last Resort
Last Resort is offline
geloof me, hij vindt jou niet oprecht leuk. Haal die illusie uit je hoofd, en je weet dat hij je laat vallen als ie je heeft gehad.
Oud 07-10-2003, 17:09
Sonrisa
Sonrisa is offline
Maar wat als ie me niet krijgt!???? Kan zijn respect dan oprecht zijn??? (damn, ik voel me blond )
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:10
Last Resort
Last Resort is offline
Citaat:
Sonrisa schreef op 07-10-2003 @ 18:09:
Maar wat als ie me niet krijgt!???? (damn, ik voel me blond )
dan krijgt ie je niet, jij bent de enige die dat in de hand heeft hoor.

en waarom zou zn respect dan wel oprecht zijn? ik mis de link ff
Oud 07-10-2003, 17:13
Sonrisa
Sonrisa is offline
Nou oke
Maar kan er geen klein beetje kans zijn dat ie me ook echt graag heeft? Hij behandelt me helemaal niet als die andere meisjes, toont meer interesse en heeft al kansen genoeg gehad, die hij niet neemt, hij laat het initiatief over aan mij, en hij weet goed genoeg dat er dan helemaal niets zal gebeuren omdat ik gewoon geen initiatief zou nemen! Dus tactiek is het ook niet... (denk ik )
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:14
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Waarschijnlijk heeft-ie je ook echt graag ja.
En na een aantal afleveringen van Jambers te hebben gezien is de kans groot dat hij je daarna vermoordt.

"Ach, ik zag U toch zo graag.."
Oud 07-10-2003, 17:15
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Dat je uberhaupt ENERGIE verspilt aan een player

Doe jezelf een plezier en ga niet achter die baco-boy aan maar vind iemand die niet gelijk na 2 dates met je het nest in wil duiken
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:17
Sonrisa
Sonrisa is offline
Maar ik hoef hem ook niet in bed!
Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk kan zijn dat een player ook respect voor je kan hebben zonder dat er gesekst moet worden...

Of aan de players onder jullie: kunnen jullie ook respect hebben voor meisjes of denken jullie bij alle meisjes hetzelfde (= I want to f*ck you and dump you afterwards)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:22
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Als ik een player zou zijn zou ik zo denken. simp0l

gelukkig voor mij (en misschien de potentiele slachtoffers die er maar weer al te vaak in trappen ) denk ik zo niet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:28
Verwijderd
Kan zijn dat hij je als een normale vriendin ziet en daardoor niks probeert.

Wat onderscheidt jou van die andere meisjes?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 17:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Sonrisa schreef op 07-10-2003 @ 18:17:
Maar ik hoef hem ook niet in bed!
Ik vroeg me gewoon af of het mogelijk kan zijn dat een player ook respect voor je kan hebben zonder dat er gesekst moet worden...

Of aan de players onder jullie: kunnen jullie ook respect hebben voor meisjes of denken jullie bij alle meisjes hetzelfde (= I want to f*ck you and dump you afterwards)
Players zijn ook mensen en daarmee us het voor hen ook mogelijk een keertje respect te tonen voor iets of iemand. Zo zullen ze heus wel af en toe respect hebben voor een jongen of voor een meid, die hun gewoon een keer te slim af was, of goed doorheeft hoe de vork in de steel steekt. Ze stellen wellicht slimheid op prijs, na de zoveelste meid die zo onnozel is om weer voor hun te vallen. Het is dus mogelijk... denk ik. (ben geen player, dus weet niet zeker)

Besides, hoe kunnen wij zeker weten van jouw situatie of hij daadwerkelijk respect toont, of dat dit gewoon een andere maniet is om jou zover te krijgen dat je met hem meegaat... dan wel eens waar over de langere duur. En moet zeggen, zo te horen lijkt het nog enigzins effect te hebben ook, als je nu gaat nadenken over zijn respect voor jou. Want het begint met respect...

Anyway,voor de andere vraagjes, nee, denk niet dat ik bevriend kan zijn met iemand die meiden als grof vuil en pleziertjes misbruikt (gebruiken kun je het vaak al niet meer noemen)

Maar weet dat een player niet per definitie een domkop is die gewoon een standaard routine uitvoert om meisjes het bed in te krijgen. Iedere meid is anders en zal wellicht een andere aanpak nodig hebben om ze zo ver mogelijk te krijgen ...

En wederom, ik spreek NIET uit ervaring
Oud 07-10-2003, 18:17
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik vindt niet dat je het uit moet sluiten dat een player ook een keer echt respect heeft voor een meisje maar het is niet erg waarschijnlijk. Zolang jij maar goed beseft hoe hij is en dat de kans klein is als hij iets probeert dat het serieus is kan het geen kwaad.

Of ik vrienden met een player zou kunnen zijn? Ik zou het er in ieder geval niet met hem er over willen hebben (ik zie liever de andere kant), maar denk dat als ik toch verhalen zou blijven horen (viavia) weet ik niet of ik vrienden zou kunnen blijven. Ook voor vriendschap moet je op 1 lijn zitten, en als je over zoiets (wat toch redelijk belangrijk is) zo erg van mening verschilt...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:20
Sonrisa
Sonrisa is offline
Citaat:
******** schreef op 07-10-2003 @ 18:28:
Kan zijn dat hij je als een normale vriendin ziet en daardoor niks probeert.

Wat onderscheidt jou van die andere meisjes?
Vraag ik me ook af
Maar misschien: ik trap niet in zijn praatjes

Citaat:
Pletterprater schreef op 07-10-2003 @ 18:46:
Besides, hoe kunnen wij zeker weten van jouw situatie of hij daadwerkelijk respect toont, of dat dit gewoon een andere maniet is om jou zover te krijgen dat je met hem meegaat... dan wel eens waar over de langere duur. En moet zeggen, zo te horen lijkt het nog enigzins effect te hebben ook, als je nu gaat nadenken over zijn respect voor jou. Want het begint met respect...
Iedere meid is anders en zal wellicht een andere aanpak nodig hebben om ze zo ver mogelijk te krijgen ...
Ja ik denk erover na want ik heb hem graag en zou het jammer vinden moest ie enkel maar vriendelijk tegen me zijn om me in bed te krijgen Maar als blijkt dat hij echt respect heeft voor me, kruip ik nog altijd niet met hem in bed hoor, daarvoor zou ik hem niet vertrouwen! ("loontje komt om zijn boontje" mag hij dan denken )
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 00:32
annabegins
annabegins is offline
ik ben bevriend met een player... hij probeert af en toe wel wat bij me, maar omdat ik toch niks toelaat, zijn we wel gewoon vrienden. ik vind niet dat je van een player kan denken dat hij nooit respect zal tonen voor iemand.
de rest van je verhaal vind ik erg onduidelijk, dus ga ik ook niet op antwoorden
Oud 08-10-2003, 21:49
Sade
Sade is offline
Het is niet respect tonen voor jou, denk ik. De echte players hebben voor elk meisje een ander verhaaltje om ze het bed in te praten, afhankelijk van hoe het meisje in elkaar zit en wat ze graag wilt horen.
Ik ben dus bang dat hij voor jou net zoveel respect heeft als voor die andere meisjes.
Dus ik zou zeggen... niet aan beginnen, niet naar hem luisteren.
Oud 08-10-2003, 22:37
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
GND86 schreef op 08-10-2003 @ 22:49:
Het is niet respect tonen voor jou, denk ik. De echte players hebben voor elk meisje een ander verhaaltje om ze het bed in te praten, afhankelijk van hoe het meisje in elkaar zit en wat ze graag wilt horen.
Ik ben dus bang dat hij voor jou net zoveel respect heeft als voor die andere meisjes.
Dus ik zou zeggen... niet aan beginnen, niet naar hem luisteren.
Lees het gehele verhaal en je weet waarschijnlijk dat je stelling niet opspeetl voor dit geval... niet om dat meisje in ieder geval zo snel mogelijk in bed te krijgen.
Oud 09-10-2003, 05:55
Another Way
Another Way is offline
Zon persoon lijkt me wel leuk om te zijn eik
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 08:31
SeXieJ-MenDieJ
SeXieJ-MenDieJ is offline
Citaat:
Sonrisa schreef op 07-10-2003 @ 17:41:
Bij mij op school zit een jongen (die ik zelf ook graag heb) die voor sommige meisjes totaal geen respect toont (bv vrijt ermee, wordt betrapt door zijn andere vriendinnetje, laat het meisje waarmee hij net seks heeft gehad alleen achter om achter het zielige meisje te lopen) maar bij mij niets probeert (omdat hij mij oprecht graag heeft) maar wel 'liegt' om mij in zijn bed te krijgen (als ie zou zeggen dat ie al met 20 meisjes in bed heeft gelegen zou ik natuurlijk nooit seks met hem hebben, dat weet hij, dus zegt hij maar dat het er 6 waren). Is dit dan respect tonen voor mij? (omdat hij niets probeert, en het is geen tactiek ofzo) En zo ja, hoe kan hij dan voor het ene meisje wel respect tonen en voor anderen niet?
En zouden jullie bevriend kunnen zijn met iemand die meisjes als stront behandelt (hiermee bedoel ik aan het lijntje houden, of meerdere vriendinnetjes tegelijk hebben,...)
Meis... trap er niet in!! Dit soort jongens lopen er heel veel van rond en ben er zelf ook vaak genoeg mee in aanraking gekomen... maar hoe leuk hij er ook uitziet.. niet intrappen!! hij weet dat hij zijn looks en zijn praatjes mee heb en daar maakt hij gebruik van!!! Ik zou er echt niet intrappen, want stel hij vindt je niet goed genoeg... hij gooit zow een verhaal over je door de hele school... of whatever... Gebruik je verstand en trap er niet in!!! Wat hij doet is geen respect tonen... hij is respectloos!!!
Oud 09-10-2003, 09:55
Verwijderd
Doettie goed

respect!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:42
Verwijderd
Of hij nou oprecht respect heeft voor jou of niet, hij blijft voor al die andere meisjes een respectloze player, een respectlose klootzak is hij dus.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:53
Misfit
Misfit is offline
Ik zou best bevriend kunnen zij met zo'n jongen...wel lullig voor al die meisjes dat hij zo is maar als hij meisjes op die manier behandelt zoals jij beschrijft zullen de meeste meisjes dat ook wel via via gehoord hebben dus zijn ze zelf ook dom om met hem te gaan...en als ze niet weten wie hij is en hoe hij met meiden omgaat dan is dat lekker jammer voor ze als jij toch goed met em op kan schieten wat maakt het dan uit. Laat je in elk geval niet versieren door hem. Want dan houd je alleen jezelf voor de gek. Als je hem nadat ie door jou afgewezen hebt niet weer ziet...lekker laten lopen die jongen dan weet je dus meteen waar het hem omging.(dat ie tegen je liegt is geen respect...tja misschien wil die niet dat jij denkt dat hij een player is schaamt ie zich een beetje voor het grote aantal of wil die jouw gewoon in bed hebben...komt er vanzelf achter)

Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 16:53.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:14
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sonrisa schreef op 07-10-2003 @ 18:13:
Nou oke
Maar kan er geen klein beetje kans zijn dat ie me ook echt graag heeft? Hij behandelt me helemaal niet als die andere meisjes, toont meer interesse en heeft al kansen genoeg gehad, die hij niet neemt, hij laat het initiatief over aan mij, en hij weet goed genoeg dat er dan helemaal niets zal gebeuren omdat ik gewoon geen initiatief zou nemen! Dus tactiek is het ook niet... (denk ik )
je zegt dat ie bij jou niks probeert? Maar tegelijkertijd liegt ie wel dat ie maar met 6 mensen naar bed is geweest ipv 20, zodat je mss toch met hem naar bed wil. Dat is toch ook iets proberen? Alleen dan op een andere manier.

Bovendien vind ik dat iemand die tegen je liegt, uberhaupt geen respect voor je toont.
Oud 09-10-2003, 18:01
groovy
groovy is offline
ik heb PRECIES hetzelfde meegemaakt...en hoe het bij mij is gegaan:

Hij toonde bij mij op PRECIES dezelfde manier respect....uiteindelijk, toen hij me had, heeft hij me genadeloos laten zitten...uiteindelijk bleek dus, dat hij deed alsof hij respect voor me had, om mij te krijgen....

(en ja, ik ben toen een ontzettende domme koe geweest )

ik zou je er verder niet druk over maken, of hij je respect toont ja of nee, hij liegt over het aantal meisjes, zodat jij geen slechte indruk krijgt van hem, hem geen player vindt, en zodat jij uiteindelijk iets met hem neemt..

Hoe knap die jongen ook is, players veranderen niet 'opeens' voor een meisje...

Jij bent een uitdaging voor hem, omdat jij je niet meteen gebruiken door hem...dat was bij mij tenminste...na een jaar ben ik helaas op zijn avances in gegaan

Echt, doe het niet, je krijgt er spijt van...hoe knap hij ook is, kijk niet naar hem om, er zijn zóveel andere leuke en lievere jongens te vinden...

Veel suc6!
Liefs
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 18:08
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Sonrisa schreef op 07-10-2003 @ 17:41:
En dát noemt men nou playen.
Respect is een loos klote woord in deze context trouwens.
Oud 09-10-2003, 18:29
Sonrisa
Sonrisa is offline
Citaat:
Misfit schreef op 09-10-2003 @ 16:53:
dat ie tegen je liegt is geen respect...tja misschien wil die niet dat jij denkt dat hij een player is schaamt ie zich een beetje voor het grote aantal of wil die jouw gewoon in bed hebben...komt er vanzelf achter
Hmm, misschien liegt ie inderdaad wel omdat ie me gewoon aardig vind Ach, we zien wel, hij krijgt mij niet in zijn bed en dat weet hij, dus daarom moet hij in ieder geval niet liegen tegen me...

Citaat:
Pletterprater schreef op 08-10-2003 @ 23:37:
Lees het gehele verhaal en je weet waarschijnlijk dat je stelling niet opspeetl voor dit geval... niet om dat meisje in ieder geval zo snel mogelijk in bed te krijgen.
Inderdaad, ik hoef niets met hem, geen relatie, geen seks...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 18:43
Unexplained
Unexplained is offline
Zeur niet zo, je bent 20. Condoom erom en genieten van het leven.
Oud 09-10-2003, 19:05
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
Tuurlijk kán het. Alles kan. Ook in dit geval kan hij respect voor je hebben. Maar alleen jij kan weten of dat echt het geval is of niet. En kom op, je merkt het toch wel? zo uit jou reactie te lezen denk ik dat hij je echt graag mag, dus blijf gewoon leuk met hem omgaan, en als ie iets probeert schop je um un keer ofzo..
Oud 09-10-2003, 20:48
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Sonrisa schreef op 09-10-2003 @ 19:29:
Hmm, misschien liegt ie inderdaad wel omdat ie me gewoon aardig vind Ach, we zien wel, hij krijgt mij niet in zijn bed en dat weet hij, dus daarom moet hij in ieder geval niet liegen tegen me...

Inderdaad, ik hoef niets met hem, geen relatie, geen seks...
Hmmm, Sonrisa, heb eens dat begin stukje na een aantal opmerkingen van anderen nog eens doorgenomen... en je zegt daarin, dat hij je wel in bed wilt krijgen? En dat hij liegt tegen je over de hoeveelheid meiden die hij heeft gehad?

Tja, moet je toch voorzichtig zijn, want dan is het volgens mij toch gewoon een truc... was het niet om je snel in bed te krijgen, dan wel om je na verloop van tijd in bed te krijgen.

Hoe dan ook, zou als ik jou was gewoon contact met hem verbreken. Als hij andere meiden zo als stront behandeld, is hij gewoon een klootzak en die wil je wellicht niet in je omgeving hebben.

En dat respect... zoals Argontonis zei: Hij zal respect voor je hebben tot ie je heeft.

Wil je met iemand onder die voorwaarden wel vrienden zijn? Voel je je zo gevleit vanwege het respect waar je zo op doorgaat? Je moet weten, dat je veel respect bij zijn slachtoffers haalt, als je hem juist de rug toont. Dus als het om respect gaat... ga hem uit de weg. Mijn respect heb je dan in ieder geval al.
Oud 10-10-2003, 13:42
Sonrisa
Sonrisa is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 09-10-2003 @ 21:48:
Hmmm, Sonrisa, heb eens dat begin stukje na een aantal opmerkingen van anderen nog eens doorgenomen... en je zegt daarin, dat hij je wel in bed wilt krijgen? En dat hij liegt tegen je over de hoeveelheid meiden die hij heeft gehad?

Tja, moet je toch voorzichtig zijn, want dan is het volgens mij toch gewoon een truc... was het niet om je snel in bed te krijgen, dan wel om je na verloop van tijd in bed te krijgen.
Hij zal waarschijnlijk niet tegenstribbelen moest ik met hem naar bed willen, maar hij weet ook dat ik dat niet zou doen, en toch blijft hij 'interesse' tonen in me, gewoon als mens.

Citaat:
Hoe dan ook, zou als ik jou was gewoon contact met hem verbreken. Als hij andere meiden zo als stront behandeld, is hij gewoon een klootzak en die wil je wellicht niet in je omgeving hebben.

En dat respect... zoals Argontonis zei: Hij zal respect voor je hebben tot ie je heeft.

Wil je met iemand onder die voorwaarden wel vrienden zijn? Voel je je zo gevleit vanwege het respect waar je zo op doorgaat? Je moet weten, dat je veel respect bij zijn slachtoffers haalt, als je hem juist de rug toont. Dus als het om respect gaat... ga hem uit de weg. Mijn respect heb je dan in ieder geval al.
Goh, vrienden zijn is veel gezegd... Ik hoef hem niet de rug te tonen omdat ie sommige meisjes onrespectvol behandelt, vind ik. Zolang ik niet met hem in bed duik, wat dus zeker mijn bedoeling niet is, denk ik dat zijn slachtoffers ook wel respect hebben voor me, en hij ook denk ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten