Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hoe ik ermee omga... ik doe het vooral alleen.. in het begin veel herinneringen ophalen, foto's kijken, gesprekken in mijn hoofd herhalen.... ik wordt heel stil en slecht geconcentreerd, moet opeens veel slapen...
ik moet het een plaats geven en dat kost tijd... wat voor verdriet het ook is
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik hou het voor mezelf, zonder me af op mn kamer en ga op mn bed liggen. Vaak mn radio aan, mr dat kan ook een negatief effect hebben bij mij...
Als ik kwaad ben van verdriet, is mn drumstel meestal het slachtoffer (en de buren ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat doe jij als je verdriet hebt?
ligt eraan wat voor verdriet.. ik huil snel.. dus ik zal wel gaan huilen, vaak naar muziek luisteren of praten ofzo Doe je het alleen of niet? uhm.. ligt er ook aan.. is er iemand overleden ga ik het liefste naar mensen die hem of haar ook kende.. om gwoon bij elkaar te zijn enzow. Waarover heb jij verdriet? Dus het kan ook zijn omdat je liefdes verdriet hebt of als er iemand is overleden. ik heb over veel dingen verdriet eigenlijk.. wil ik niet op ingaan |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik kan niet met verdriet omgaan en ik krop het vaak op, als ik dan weer eens heel erg down ben en alles er ineens uitkom dan lig ik vaak 's avonds urenlang in bed te huilen omdat ik nergens meer raad mee weet en op dat moment alles door elkaar haal. Ik houd alles voor mezelf zodat anderen niet merken dat ik verdriet heb.
|
ik ben denk ik zovaak verdrietig dat ik t zelf niet meer actief opmerk.
als ik nadenk wanneer ik t laatst verdrietig was zou ik daar geen bepaald moment bij kunnen uitkiezen.. ![]() bestwel raar. ![]() "verdrietig" is ook een raar woord. wat is "verdrietig"? huilen? spijt? ![]() wat ik ermee doe? ik zet verdriet om in boosheid denk ik, en ik ga meestal meer blowen bij alles dat me minder goed laat voelen, dus ook dan.. ![]() tijd om te stoppen. ![]() Laatst gewijzigd op 17-05-2003 om 23:25. |
![]() |
|
Als ik verdriet heb tja dan ga ik meestal naar mijn kamer om na te denken en te huilen want ik vertel nooit dat ik verdriet heb. Ik houd alles binnen en praat er niet over. Ja nu met mijn vriend wel een beetje maar niet zoveel.
Ik heb nog t meest verdriet om Chris en zijn zelfmoord. Want ik mis m gewoon enorm en hij was toch wel 1 van de belangrijkste dingen in mijn leven. Je moeder verliezen is helemaal niet fijn. En dat idee van die steen vind ik erg leuk.
||
Citaat:
wel een beetje. Meestal druk ik verdriet weg, wat zich weer uit in allerlei zooi. (jank/down/paniek-buien)
|
Als ik verdriet heb dan ga ik ook altijd aan dingen denken.
Waarom was dit nou gebeurd? Mijn moeder was nooit ziek en ze was erg levedig. Ze beklom bergen en kon als de beste skien. En echt ze was nooit ziek en opeens had ze kanker! Ik snap er geen reet van. Ik huil alles uit en dan word ik weeeer rustig. Ik ga dan in het donker stil zitten nadenken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het klinkt vreemd, maar het lukt mij (sinds) 3 jaar niet meer om te huilen. Mijn ogen worden gewoon alleen een beetje vochtig waarbij af en toe een klein traantje wegspringt.
Ik wil weer huilen, ik heb het nodig om mijn frustraties van gebeurtenissen de laatste tijd. het lukt gewoon niet verdomme, ik heb het gevoel dat er iets opgekropt zit in mij, maar het er gewoon niet uitkan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is goed een vriendin op te bellen, maar praat dan wel over je verdriet, het is erg belangrijk over je verdriet te praten, en over wat je dwars zit. Anders krop je alles op, want eens komt het eruit, het is veel moeilijker het in je eentje te verwerken.
En je hoeft niet bang te zijn dat je vader verdrietig wordt als jij met hem over jouw verdriet praat, want dat verdriet van je vader wordt dan alleen maar zichtbaar, het zit al in zijn hart. Je moet zorgen dat het verdriet van jou en je vader zichtbaar wordt door erover te praten. Zo zorg je dat het grotendeels uit je hart verdwijnt, zo kun je je verdriet goed verwerken. Jouw vader is dus eigenlijk bij uitstek de juiste persoon om jou verdriet bij te verwerken, omdat je je vader ook helpt. Ik praat zelf tegenwoordig altijd met anderen over mijn verdriet. [edit] Je kunt natuurlijk ook over je verdriet praten door te chatten die met mensen van jouw leeftijd die ook (1 van) hun ouders hebben verloren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar vandaag ook weer..zit ik even te staren..vragen er gelijk 2 aan me of het wel gaat. Maar okey, het is lief bedoeld..
||
Verwijderd
|
Citaat:
*betwijfelt dat eigenlijk best wel* maar laat ik maar niets meer zeggen |
![]() |
|
hmm... een van me beste vriendinnen is jaart overleden.. hoe ik met me verdriet om ga? praten. praten praten en nog eens praten. en na het praten huilen... muziek op zetten, herinneringen ophalen en me proberen goede dingen voor de geest te halen. hopen dat ze het nu beter heeft... het komt allemaal wel goed, trust me! sterkte...
||
Citaat:
![]() ik zou het liefst ook de ogen uit mn kop willen janken, want ik word gek van mn eigen opgekropte woede, verdriet, ellende noem maar op. je hebt zeg maar zelf een barriere om je heengebouwd, maar die is nu zo dik en stevig dat je er zelf niet eens meer doorheen komt. en helaas, ik heb de opening ook nog niet gevonden ![]() anywayz sterkte ermee, ik weet hoe slopend het is! knuvv, K.G. |
![]() |
|
Verwijderd
|
--------------------------------------------------------------
ReV3rEnD schreef op 19-05-2003 @ 20:29: Het klinkt vreemd, maar het lukt mij (sinds) 3 jaar niet meer om te huilen. Mijn ogen worden gewoon alleen een beetje vochtig waarbij af en toe een klein traantje wegspringt. Ik wil weer huilen, ik heb het nodig om mijn frustraties van gebeurtenissen de laatste tijd. het lukt gewoon niet verdomme, ik heb het gevoel dat er iets --------------------------------------------------------------- hmm ik herken dit gevoel heel erg. Op een gegeven moment is het doorbroken door een ludieke actie van een vriend van mij. Toen heb ik 2 uur lang gehuild zonder dat het eigenlijk me heel erg raakte. Daarna voelde ik me weer goed ![]() Maar nu gaat het weeer en weer steeds slechter Groetjes Eva P.s ik moet toch eens leren hoe je dat quoten doet wnat het wilde mij niet echt lukken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
wie helpt ons in een paar minuutjes met ons pws? (enquete echtscheidingen) nummer12345 | 6 | 25-08-2012 20:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zou jij reageren als iemand je belt met de mededeling.... Trinity | 23 | 13-11-2005 11:19 | |
Psychologie |
hoe gaan jullie hiermee om? AngelEyez | 12 | 31-05-2003 17:01 | |
Psychologie |
Hoe ga je hiermee om?? Tuuntje | 13 | 03-05-2003 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Aantrekkingskracht van Verdriet Tuuntje | 6 | 02-05-2003 21:29 | |
Liefde & Relatie |
Verkering met mijn beste vriend.. (Lang verhaal) U-NiQ | 27 | 23-12-2002 20:13 |