Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat klopt,materie is ook geen rijkdom,geld ook niet dus.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bid niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je weet dat een gedachte een energie is,dan komt die energie bij de mensen aan . Bidden is een krachtige vorm van energie.. Als veel mensen bidden,wordt al die energie samengebundeld en reken maar dat dat werkt! |
![]() |
||
Citaat:
daar hoef ik echt geen gebedje voor op te zeggen hoor! dat kan ik ook als ik gewoon bezig ben. ik vind bidden meer iets als respect vertonen
||
![]() |
Citaat:
Jazeker,je kunt ook je spijt betuigen en daarna jezelf vergeven want dat is belangrijk. Hulp vragen doe je aan de schepper of God of de bron... dat klopt en het is een vorm van energie-overdacht |
![]() |
||
Citaat:
Hulp vragen doe ik ook niet aan god. alle hulp die ik nodig heb komt me toe, als ik hulp zou moeten vragen dan zou het ovor iets zijn wat ik of zelf al kan oplossen, of dat niet eens een probleem is.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
sterker nog ik vind het totaal iets anders
||
Citaat:
![]() ![]() bijzondere manier van meditatie heb je... daar mag je me wel eens wat meer over vertellen (stuur maar een pm ![]()
||
![]() |
Citaat:
Bij meditatie kom je in contact met je ware zelf,het is een vorm van 'bewust dromen' Je blijft bewust(vaak zeer bewust bij contemplatie bv) maar je ziel heeft de mogelijkheid om hogere ervaringen op te doen. Door meditatie kom je ook dichter tot God |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) wanneer ik als leidraad één of andere godsdienstige waarheid neem, krijgt mijn meditatie echter de waarde van een gebed. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je mediteert kom je altijd in contact met het hogere,het kost wel veel doorzettingsvermogen maar het is het waard. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Toen de poes ernstig ziek in paniek uit het raampje bij de dierenarts was gevlucht en wij a de hele nacht hadden lopen zoeken en roepen, toen wist ik het echt even niet meer.
Het was 6 uur 's ochtends, ik ging weer een ronde maken, en ik bad of ik haar alsjeblieft mocht vinden. Ik heb nog nooit iets zo hard gewenst. Tien seconden later kwam ze mauwend op me af, onherkenbaar verwrongen van de pijn. (Ze had blaasgruis) Ik ben nog nooit zo blij geweest. Poes leeft nog steeds in goede gezondheid, hoewel we haar nog wel een paar keer uit de klauwen van de dood hebben moeten grissen. Ook de andere poes heeft al een paar wonderbaarlijke genezingen gehad. Volgens de dierenarts had hij al drie keer dood moeten wezen, en was het mijn wil, mijn kracht, waarop poes het deed. En op zo'n moment bid ik zo hard ik kan. De laatste keer is het toch niet gelukt. Ook een poes heeft maar 9 levens natuurlijk. Voor mezelf vraag ik nooit wat.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Poes ligt hier nu op schoot naar al dat interessante toetsgetikkel te kijken en te luisteren.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die houdt zich dus in, poes 1 komt op schoot, poes twee dendert gewoon over het toetsenbord. Poes 3, die een hemelpoes is, was nog erger. Die ging expres in de weg lopen. Ik zweer het, hij zigzagde voor je uit, bij voorkeur als je iets in je handen had. Net zo'n vrachtwagenchauffeur die niet wil dat je hem inhaalt. Poes 1 heeft net lopen braken, grit in slijm. De trut heeft in de lekkende zak dakbedekkingsgrit gezeten. Dat is fijngemalen brokjes leisteen. Da's toch niet giftig?
||
![]() |
Citaat:
Sommige mensen hebben inderdaad een krachtig gebed,het is belangrijk om met zuivere intenties te bidden. Wat betekent zo'n ervaring voor jou,Poessiefox? Geeft het je een vertrouwen in het hogere? Bid voor de hele mensheid en voor iedereen die lijdt als je zoveel kracht hebt. Het zal de mensheid veel goed doen. |
![]() |
|
![]() |
7 jaar geleden kreeg mijn tante kanker. Ik heb dagelijks meerdermaals gebeden, dikwijls huilde ik er bij, ik dacht dat het hielp... twee jaar heb ik het volgehouden, ik zag alleen maar haar gezondheid achteruitgaan, maar ik hield vol, ik was bang, het deed pijn, ik was toen tien jaar en ik geloofde echt in een goddelijke macht (niet het christelijke, gewoon een hogere macht) op kerstavond kwam ik mijn kamer niet meer uit, khab uren zitten bidden en zo in slaap gevallen, smorgens stond ik op en hoorde dat ze gestorven was... kerstdag gestorven... op oudejaar begraven. De dagen ertussen heb ik gebeden, ook al was ze dood, ze was nu bij god, hij moest nu voor haar zorgen.
maar op haar begraving heb ik god (of wat ik me ook inbeelde) vervloekt, ik hoord van mijn familie die bij haar waakte hoe erg ze haar laatste twee weken geleden heeft. De behandelingen waren ook al geen lachertje, dat was niet wat ze verdiende... twee jaar bidden was voor niets geweest... ongeveer drie jaar na haar dood, ik was toen 15, kreeg mijn oom, die terugkwam van een reis uit afrika, malaria, ik had al wat vergelijkbaar was met god vervloekt, maar ik bleef hopen, ook al vertelden ze dat het ieder moment gedaan kon zijn. hij is er natuurlijk doorgekomen, ik denk dat het een kwestie van geluk is. Mijn bidden zal het zeker niet gedaan hebben...
|
![]() |
Vanwaar de vraag? ik ben zelf christelijk en bid dus ook elke dag. Je ervaart dat God bij je is en dat je kracht ontvangt. Ik heb me in Januari laten dopen nadat ik een hele moeilijke tijd had gehad. Maar dat is weer anders.
Als je erover wilt praten moet je het maar even zeggen. Groetjes |
![]() |
||
Citaat:
juist?? wat hebben die laatste 2 regels voor nut?? Het was gewoon een vraag lijkt me. van 'wie bid hier en waarom?' daar hoeft toch geen reden achter te zitten wel?
||
![]() |
Citaat:
mooi en diep,Evito! |
![]() |
||
Citaat:
maar dat is natuurlijk mijjn eigen mening. En nu heb ik hem onderbouwt. Wat natuurlijk mag. good night
||
![]() |
Citaat:
Bidden heeft geen voorwaarden. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
De zin of onzin van bidden, Bid jij wel of bid jij niet Linda Prins | 85 | 23-10-2012 21:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bidden goed voor hart en ruggengraat Sherpao | 26 | 15-12-2006 13:41 | |
Bidden??? kleinedraak | 26 | 23-05-2004 13:00 | |
helpt bidden? CD-R | 102 | 26-11-2003 20:37 | |
Games |
Bid For Power flippje | 12 | 05-10-2002 15:07 | |
Games |
wie kent het spel bid for power giresun27 | 30 | 19-02-2002 21:40 |