Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nee, gelukkig nog nooit gehad ... moet er niet aan denken.
Naja, soms wel dat je de afwasmiddel een beetje kon proeven, omdat ze blijkbaar *niet-zo-veel-tijd* in de afwas hadden gestoken, maar niet dat ik er ziek van ben geworden (heb gewoon nieuwe gevraagd en gekregen).
|
Je hebt toch ook van die "verkrachtings" pillen, die doen ze dan bij n meisje in het drinken en dat meisje lijkt dan kei zat en is kei "makkelijk" en de volgende dag weet ze dr niks meer van.
Maar ik heb t gelukkig nooit meegemaakt, tja vriendinnen die wiskhy in mn cola doen of dat soort dingen, en een keer een opgezwollen lip van een vies glas. Maar nooit "echt" [edit] ik ben wel een keer strontziek geworden op stap zonder dat ik veel gedronken had, maar ik weet niet of dat komt doordat ze iets in mn drankje gestopt zouden hebben" . |
![]() |
||
Citaat:
|
ghb dat verhaal is echt de grootste onzin
het smaakt namelijk zo blaartrekkend walgelijk, dat je het zeker zou merken als iemand het in je drankje deed, wat voor een drankje ook, alles slaat dood en je krijgt spontaan kotsneigingen, als je ghb wil innemen, moet je het echt wìllen
||
Citaat:
Of je gooit GHB in smirnoff merk je het ook niet, dus heel simpel het kan makkelijk. Zelf bij me is t een keer gebeurd, ik weet niet wat er in zat. Alleen weet ik dat t ziekelijk grap was 0.00 was ik thuis en om 15.30 kreeg ik warmte golven 39 graden koorts,zware hart kloppingen. Daarna een ijskoude douche genomen dat hielp voor 10 minuten. Toen ben ik naar de eerste hulp gegaan, 2 keer van me fiets gevallen door zwarte vlekken voor m'n ogen. Bij de eerste hulp aangekomen kreeg ik ijs op m'n buik en op m'n hoofd na 3 uur was t voor een gedeelte over.
|
Ik houd bewust m'n drankje in mijn hand of drink het in een keer op. Ik drink ook nooit mijn drankje verder op als ik het ergens heb neergtezet en uit het oog ben verloren.
Het is een kleine moeite, en ik heb liever geen hartkloppingen of andere enge dingen.
||
Citaat:
Mjah, een paar vriendinnen van me willen graag naar een plaatselijke homokroeg (tja kan ik het helpen dat ze nogal veel aandacht krijgen van bepaalde vervelende heren in "normale" gelegenheden???) en tja, daar heb je dus echt van die smeerlappen zitten. Die stoppen écht wel GBH of hoe die troep heet in je drankje. Ik heb echt jochies doodziek afgevoerd zien worden ![]() Bier met onderin een sloot curry is ook smerig... Deden ze een keer bij mij in de bar van mijn oude studentenvereniging toen ik effe de aardappels aan het afgieten was. Maar ik kon daar wel om lachen...daar word je niet dood- en doodziek van, het is gewoon smerig, meer niet...
|
vorig jaar op lowlands was het echt te druk aan de bar, en toen bestelde 2 gasten die ik niet kende die voor mij stonden voor mij..
ik nam een paar slokken en het had al een rare nasmaak.. toen het begon te lijken alsof de grond aan het bewegen was heb ik het biertje maar weg geflikkerd (die gast die het andere biertje had, had hetzelfde) verder hebben ik en een vriend een keer zo'n megalach kick gehad, dat we een uur lang alleen konden lachen om alles. Dat was na het uitgaan, en we hadden alleen maar flesjes bier gedronken... maar dat was serieus ook echt vet. Ik zag op een gegeven moment ook echt 3 ogen in het gezicht van die gast en toen ik de 3de probeerde aan te wijzen stak ik mijn vinger ene paar centimeter in zijn oog ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
maar het is echt onzin
heb je zelf weleens ghb genomen? je proeft het overal doorheen sowieso is het binnen 2 uur totaal uit je bloed verdwenen, en werkt het dus niet zolang als nodig zou zijn voor die zogenaamde rapedrug en dan nog dit, als je ghb met alcohol neemt dan raak je in coma dat ghb die zogenaamde rape drug is, is echt klink klare onzin sowieso geloof ik totaal niet in mensen die dingen in je drankje gooien en heb ik er ook schijt aan als zij hun drugs aan mij willen verspillen, mij best, maar uiteindelijk zullen ze er toch niets aan hebben ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zijn ghb, pillen, coke of ketamine aan iemand anders gaf zonder dat diegene ervan wist om er vervolgens zelf baat bij te hebben... het is gewoon bullshit, je weet niet of je uiteindelijk wel met dat meisje of die jongen in gesprek zal raken en of je er baat bij zal hebben, misschien is de persoon wel omringt met vrienden die d'r onmiddellijk helpen als ze zich vreemd voelt. het is gewoon een broodje aap verhaal
|
oja, en als jij een drankje weet waarin je ghb niet proeft, vertel het me alsjeblieft, want ik wordt altijd zo misselijk van de smaak als ik het in mijn appelsap, limonadesiroop of redbull gooi... als jij een nog zoeter drankje weet dat de smaak van ghb totaal laat verdwijnen, hou ik me van harte aanbevolen
![]()
||
![]() |
Citaat:
GHB als rape drug lijkt me ook sterk.Het zal dan in de drankjes worden gegooid.Maar is het mogelijk om een meisje (GHB in combinatie met acohol) onder dat soort omstandigheden te verkrachten.. |
![]() |
||
Citaat:
als je dat wil drinken moet je continue blijven schudden of roeren, evenals bij mdma poeder en andere amfetamines... dusseh, drugs in drankjes... voordat je zoiets doet moet je een halve scheikundige zijn en voordat je dat bent, moet je zoveel geleerd hebben dat je wel moet weten dat drugs in andermans drankjes iets stoms is om te doen conclusie het is allemaal een pot nat
|
![]() |
heb een keer in tsjechie een drankje aangeboden gekregen. Ik heb dat achterover geslagen (shootertje) en van dat moment weet ik helemaal niks meer. Vriend van me had hetzelfde. Op dat moment is het wel heel fijn dat er verderop nog 10 andere vrienden zaten, omdat ik blijkbaar echt de kluts kwijt was.
Goede les voor me. Maar denk niet dat zoiets me nog een keer gaat overkomen. Wij zijn altijd met 15 men op stap en hebben dan meestal een eigen tafel.
||
Citaat:
Als je een klein beetje gebruikt voel je je slap en je kan moelijk bewegen in je benen en armen,perfect voor die figuren om meisjes te verkrachten.
||
Citaat:
en toen inderdaad nuftig lang schudden, de poedersubstantie was nog wel te zien, maar was wel fijn verdeeld door de gehele inhoud water. maar zoals wel eens wordt gezegd 'pilletje in m'n bier geflikkerd' kan niet zo makkelijk, blijft gewoon op de bodem liggen.
|
Is me nog nooit gebeurd, maar ik sleep mn drnakje ook altijd overal mee naar toe
![]() Wat hierboven wordt gezegd over dat pillen niet oplossen etc. kan wel waar zijn of dat je ghb duidleijk proeft, maar als je al behoorlijk ver heen bent, dan letten veel mensen daar echt niet meer op. Ik ken wel een disco waar het helemaal hip is om LSA in drankjes te doen. En of het nu een hele kleinde dosis is of niet, het kan echt wel gevaarlijk zijn. Wat trouwens wel vaak als rape drug werd gebruikt is idd ketamine in combi met wat ether. Gewoon effe mensen voor de gein aan flesje laten ruiken en hopla. Dat heb ik wel een aantal keer gezien en dat is wle minder. Ook al snap ik niet waarom mensen drugs in drinken zouden willen gooien, ik let er maar beter wel op. Ik wil graag weten wat ik in me heb , mocht ik ineene raar gaan doe3n. |
![]() |
|
Heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, zelf niet en bij mensen die ik ken ook niet.
Mijn moeder is daar altijd vet bang voor dat dat gebeurd bij mij of vrienden en heeft in het begin dat ik uitging vaak gezegd, dat ik mijn drinken nooit ergens neer moet zetten maar altijd in mijn hand moet houden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() of geen grenzen hebben
|
![]() |
ik vind het gewoon sneu als je iets bij iemand in zijn drinken gooit en dat je zo iemand het bed in moet krijgen of de vernieling in maar ik hou altijd mijn hand op mijn glas of vraag een vriend of vriendin er even opteletten als ik dat niet kan en ik vind het enorm stom dat er mensen zijn die dat soort dingen doen dan vraag ik me af WAAR ZIT JE VERSTAND
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ritalin en Alcohol naam ingebruik | 21 | 20-03-2009 22:24 | |
Eten & Drinken |
mening over suikerloos/vetloos eten Jampot | 56 | 16-12-2004 20:11 | |
Liefde & Relatie |
Iemand aanspreken Dj Thrill | 101 | 02-08-2004 22:45 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
medicatie, voor & tegens en welke gebruik jij? Ninnoc | 19 | 12-03-2003 21:32 | |
ARTistiek |
de manier waarop je me zoent (verhaal) The one who I am | 23 | 22-07-2001 16:14 |