Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 20:02
rodina
rodina is offline
Wel eens meegemaakt dat er pillen of iets in die trant in je drank is gegooid? Zelf bij iemand gedaan?

In een kroegje hier in de buurt hadden ze onlangs een of ander leuk pilletje in 't drankje gegooid van een meissie, kind helemaal beroerd, naar 't ziekenhuis, maag leeg pompen. Toll zo'n avondje uit.

Afgelopen zaterdagavond, een of ander reinigingsmiddel in mn drinken. Damn ik voelde me echt gigantisch beroerd. Kdacht eerst dat 't pillen zouden zijn maar 't bleek dus schoonmaak middel te zijn...

Naja jullie ervaringen?
Oud 13-05-2003, 21:42
beuk
beuk is offline
Laatst zat er water in mn bier
Oud 13-05-2003, 23:38
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
rodina schreef op 13-05-2003 @ 21:02:
Wel eens meegemaakt dat er pillen of iets in die trant in je drank is gegooid? Zelf bij iemand gedaan?

In een kroegje hier in de buurt hadden ze onlangs een of ander leuk pilletje in 't drankje gegooid van een meissie, kind helemaal beroerd, naar 't ziekenhuis, maag leeg pompen. Toll zo'n avondje uit.
zonde van dat pilletje dan...

volgens mij moet dat meisje sowieso aardig van het padje af zijn geweest,,, een pilletje in je drankje proef je echt wel...
Oud 14-05-2003, 00:00
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
pinhead schreef op 14-05-2003 @ 00:38:
zonde van dat pilletje dan...

volgens mij moet dat meisje sowieso aardig van het padje af zijn geweest,,, een pilletje in je drankje proef je echt wel...
Ja, ongetwijfeld...
Oud 14-05-2003, 06:25
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Nee, gelukkig nog nooit gehad ... moet er niet aan denken.

Naja, soms wel dat je de afwasmiddel een beetje kon proeven, omdat ze blijkbaar *niet-zo-veel-tijd* in de afwas hadden gestoken, maar niet dat ik er ziek van ben geworden (heb gewoon nieuwe gevraagd en gekregen).
Oud 14-05-2003, 07:58
BBEM
BBEM is offline
wij hadden een keer een vriend zijn bier aangevult met ons speeksel
Oud 14-05-2003, 09:11
miro
miro is offline
Je hebt toch ook van die "verkrachtings" pillen, die doen ze dan bij n meisje in het drinken en dat meisje lijkt dan kei zat en is kei "makkelijk" en de volgende dag weet ze dr niks meer van.

Maar ik heb t gelukkig nooit meegemaakt, tja vriendinnen die wiskhy in mn cola doen of dat soort dingen, en een keer een opgezwollen lip van een vies glas. Maar nooit "echt"

[edit] ik ben wel een keer strontziek geworden op stap zonder dat ik veel gedronken had, maar ik weet niet of dat komt doordat ze iets in mn drankje gestopt zouden hebben" .
Oud 14-05-2003, 12:47
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
miro schreef op 14-05-2003 @ 10:11:
Je hebt toch ook van die "verkrachtings" pillen, die doen ze dan bij n meisje in het drinken en dat meisje lijkt dan kei zat en is kei "makkelijk" en de volgende dag weet ze dr niks meer van.
GHB is the magic word.
Oud 14-05-2003, 14:40
miro
miro is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 14-05-2003 @ 13:47:
GHB is the magic word.
Mja kon dr niet op komen
Oud 14-05-2003, 15:13
coecie
coecie is offline
ghb dat verhaal is echt de grootste onzin
het smaakt namelijk zo blaartrekkend walgelijk, dat je het zeker zou merken als iemand het in je drankje deed, wat voor een drankje ook, alles slaat dood en je krijgt spontaan kotsneigingen, als je ghb wil innemen, moet je het echt wìllen
Oud 14-05-2003, 16:36
Rrr.
Rrr. is offline
Gewoon een beetje uitkijken met je glas. Bij je houden. Niet laten staan, weglopen en vervolgens weer vrolijk door gaan. Maar gelukkig nog niks mee te maken gehad.
Oud 14-05-2003, 16:40
sjw
sjw is offline
shit gebeurt mensen!! maar is natuurlijk niet normaal!!
Oud 14-05-2003, 16:48
knights
knights is offline
Echtwaar,

Er zat wat in me drinken, is de meest gebruikte smoes voor mensen die zogenaamd niet 'usen'.

Maar als het om een ander geval gaat.. het kan wel.... maar gebeurt zo weinig.
Oud 14-05-2003, 16:50
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
het smaakt namelijk zo blaartrekkend walgelijk, dat je het zeker zou merken als iemand het in je drankje deed, wat voor een drankje ook, alles slaat dood en je krijgt spontaan kotsneigingen, als je ghb wil innemen, moet je het echt wìllen
Ooit gehoord van ketamine kan je ook in je drankje krijgen, zal je echt niet merken hoor.
Of je gooit GHB in smirnoff merk je het ook niet, dus heel simpel het kan makkelijk.

Zelf bij me is t een keer gebeurd, ik weet niet wat er in zat.
Alleen weet ik dat t ziekelijk grap was 0.00 was ik thuis en om 15.30 kreeg ik warmte golven 39 graden koorts,zware hart kloppingen.
Daarna een ijskoude douche genomen dat hielp voor 10 minuten.
Toen ben ik naar de eerste hulp gegaan, 2 keer van me fiets gevallen door zwarte vlekken voor m'n ogen.
Bij de eerste hulp aangekomen kreeg ik ijs op m'n buik en op m'n hoofd na 3 uur was t voor een gedeelte over.
Oud 14-05-2003, 19:52
m@rie
m@rie is offline
ik drink mijn drankje altijd in een keer op. Dan krijg je er ook geen pillen o.i.d in
Oud 15-05-2003, 19:58
Ciao Che
Ciao Che is offline
Ik houd bewust m'n drankje in mijn hand of drink het in een keer op. Ik drink ook nooit mijn drankje verder op als ik het ergens heb neergtezet en uit het oog ben verloren.
Het is een kleine moeite, en ik heb liever geen hartkloppingen of andere enge dingen.
Oud 15-05-2003, 22:05
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
m@rie schreef op 14-05-2003 @ 20:52:
ik drink mijn drankje altijd in een keer op. Dan krijg je er ook geen pillen o.i.d in
Inderdaad.

Dames: wees voorzichtig. Gewoon, ad fundum!
Oud 16-05-2003, 02:08
<<Latin*Metal>>
<<Latin*Metal>> is offline
Citaat:
BBEM schreef op 14-05-2003 @ 07:58:
wij hadden een keer een vriend zijn bier aangevult met ons speeksel
fucking walgelijk
Oud 16-05-2003, 06:36
Moodindigo
Moodindigo is offline
Citaat:
Ciao Che schreef op 15-05-2003 @ 20:58:
Ik houd bewust m'n drankje in mijn hand of drink het in een keer op. Ik drink ook nooit mijn drankje verder op als ik het ergens heb neergtezet en uit het oog ben verloren.
Het is een kleine moeite, en ik heb liever geen hartkloppingen of andere enge dingen.
Dé tip voor iedereen!

Mjah, een paar vriendinnen van me willen graag naar een plaatselijke homokroeg (tja kan ik het helpen dat ze nogal veel aandacht krijgen van bepaalde vervelende heren in "normale" gelegenheden???) en tja, daar heb je dus echt van die smeerlappen zitten. Die stoppen écht wel GBH of hoe die troep heet in je drankje. Ik heb echt jochies doodziek afgevoerd zien worden . Dat vernøkt je avond best wel... Dus gewoon je drankje voor jezelf houden en de barman -hoewel die vaak NIET de boosdoeners zijn- in de gaten houden en daarna je eigen glas/die van je vrienden.

Bier met onderin een sloot curry is ook smerig... Deden ze een keer bij mij in de bar van mijn oude studentenvereniging toen ik effe de aardappels aan het afgieten was. Maar ik kon daar wel om lachen...daar word je niet dood- en doodziek van, het is gewoon smerig, meer niet...
Oud 16-05-2003, 13:17
Roos
Roos is offline
Nee is mij nooit gebeurd, meestal ad ik m'n drankje gelijk, of ik heb hem in ieder geval binnen een minuut op.
Oud 16-05-2003, 14:14
PieterB
PieterB is offline
vorig jaar op lowlands was het echt te druk aan de bar, en toen bestelde 2 gasten die ik niet kende die voor mij stonden voor mij..
ik nam een paar slokken en het had al een rare nasmaak.. toen het begon te lijken alsof de grond aan het bewegen was heb ik het biertje maar weg geflikkerd (die gast die het andere biertje had, had hetzelfde)

verder hebben ik en een vriend een keer zo'n megalach kick gehad, dat we een uur lang alleen konden lachen om alles. Dat was na het uitgaan, en we hadden alleen maar flesjes bier gedronken... maar dat was serieus ook echt vet. Ik zag op een gegeven moment ook echt 3 ogen in het gezicht van die gast en toen ik de 3de probeerde aan te wijzen stak ik mijn vinger ene paar centimeter in zijn oog
Oud 18-05-2003, 03:14
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
coecie schreef op 14-05-2003 @ 16:13:
bullshit.
Oud 18-05-2003, 13:02
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
empyrian schreef op 18-05-2003 @ 04:14:
bullshit.
want?
Oud 18-05-2003, 13:37
Ditchie
Ditchie is offline
GHB heeft een zoute smaak waardoor je het in principe wel kunt merken.Alleen in de vele zoete drankjes van tegenwoordig valt het haast niet op.

Bij een te hoge dosering werkt GHB acuut verdovend.
Oud 18-05-2003, 13:46
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
pinhead schreef op 18-05-2003 @ 14:02:
want?
want zoals ditchie het ook al zegt, in al die breezers en passoa-mix-shit merk je niks van de lage dosis die nodig is om iemand niet meteen neer te laten gaan. voeg daaraan toe dat die breezersletjes meestal toch al zwaar BeZoPuHh zijn en niks merkuhh.
Advertentie
Oud 18-05-2003, 15:26
coecie
coecie is offline
maar het is echt onzin
heb je zelf weleens ghb genomen? je proeft het overal doorheen

sowieso is het binnen 2 uur totaal uit je bloed verdwenen, en werkt het dus niet zolang als nodig zou zijn voor die zogenaamde rapedrug

en dan nog dit, als je ghb met alcohol neemt dan raak je in coma
dat ghb die zogenaamde rape drug is, is echt klink klare onzin

sowieso geloof ik totaal niet in mensen die dingen in je drankje gooien en heb ik er ook schijt aan
als zij hun drugs aan mij willen verspillen, mij best, maar uiteindelijk zullen ze er toch niets aan hebben
ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zijn ghb, pillen, coke of ketamine aan iemand anders gaf zonder dat diegene ervan wist om er vervolgens zelf baat bij te hebben... het is gewoon bullshit, je weet niet of je uiteindelijk wel met dat meisje of die jongen in gesprek zal raken en of je er baat bij zal hebben, misschien is de persoon wel omringt met vrienden die d'r onmiddellijk helpen als ze zich vreemd voelt. het is gewoon een broodje aap verhaal
Oud 18-05-2003, 15:28
coecie
coecie is offline
oja, en als jij een drankje weet waarin je ghb niet proeft, vertel het me alsjeblieft, want ik wordt altijd zo misselijk van de smaak als ik het in mijn appelsap, limonadesiroop of redbull gooi... als jij een nog zoeter drankje weet dat de smaak van ghb totaal laat verdwijnen, hou ik me van harte aanbevolen
Oud 18-05-2003, 16:01
ESCO
ESCO is offline
Ketamine proef je niet in een drankje voor de 2e keer.
Oud 18-05-2003, 16:58
coecie
coecie is offline
nee ketamine niet dat is waar
maar alsof je daarvan mensen kan gaan verkrachten
kom op, daarvan krijg je hoogstens een bad trip... maar neuken met ketamine.. nou nee
Oud 18-05-2003, 17:54
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
coecie schreef op 18-05-2003 @ 16:26:
maar het is echt onzin

sowieso is het binnen 2 uur totaal uit je bloed verdwenen, en werkt het dus niet zolang als nodig zou zijn voor die zogenaamde rapedrug

In kleine hoeveelheden geeft GHB een ontspannen, vredig gevoel en werkt het seksueel stimulerend. GHB slikken terwijl je alcohol drinkt is inderdaad levensgevaarlijk. Doordat alcohol en GHB door hetzelfde leverenzym worden afgebroken, raakt de lever overbelast, waardoor het middel veel langzamer wordt afgebroken.Effect van een overdosis dus.Bij hogere doseringen van GHB kunnen misselijkheid en duizeligheid optreden.Dat kan leiden tot bewusteloosheid,ademhalingsstoornissen etc.

GHB als rape drug lijkt me ook sterk.Het zal dan in de drankjes worden gegooid.Maar is het mogelijk om een meisje (GHB in combinatie met acohol) onder dat soort omstandigheden te verkrachten..
Oud 18-05-2003, 19:35
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
sja een kameraad van me had 1,5 pilletje door een flesje water geflikkerd, ik dus drinke....
maar dat maakte nie uit want we hadde toch al ieder 2 op

verder nooit zoiets meegemaakt,
Oud 18-05-2003, 20:32
coecie
coecie is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef op 18-05-2003 @ 20:35:
sja een kameraad van me had 1,5 pilletje door een flesje water geflikkerd, ik dus drinke....
maar dat maakte nie uit want we hadde toch al ieder 2 op

verder nooit zoiets meegemaakt,
en pillen lossen niet op
als je dat wil drinken moet je continue blijven schudden of roeren, evenals bij mdma poeder en andere amfetamines...
dusseh, drugs in drankjes... voordat je zoiets doet moet je een halve scheikundige zijn en voordat je dat bent, moet je zoveel geleerd hebben dat je wel moet weten dat drugs in andermans drankjes iets stoms is om te doen

conclusie
het is allemaal een pot nat
Oud 18-05-2003, 21:07
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
heb een keer in tsjechie een drankje aangeboden gekregen. Ik heb dat achterover geslagen (shootertje) en van dat moment weet ik helemaal niks meer. Vriend van me had hetzelfde. Op dat moment is het wel heel fijn dat er verderop nog 10 andere vrienden zaten, omdat ik blijkbaar echt de kluts kwijt was.

Goede les voor me. Maar denk niet dat zoiets me nog een keer gaat overkomen. Wij zijn altijd met 15 men op stap en hebben dan meestal een eigen tafel.
Oud 18-05-2003, 21:22
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
nee ketamine niet dat is waar
Lukt makkelijk ketamine bestaat al erg lang en een bad trip krijg je bij te veel ketamine,dus dat is bullshit.
Als je een klein beetje gebruikt voel je je slap en je kan moelijk bewegen in je benen en armen,perfect voor die figuren om meisjes te verkrachten.
Oud 18-05-2003, 21:56
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
Citaat:
coecie schreef op 18-05-2003 @ 21:32:
en pillen lossen niet op
als je dat wil drinken moet je continue blijven schudden of roeren, evenals bij mdma poeder en andere amfetamines...
dusseh, drugs in drankjes... voordat je zoiets doet moet je een halve scheikundige zijn en voordat je dat bent, moet je zoveel geleerd hebben dat je wel moet weten dat drugs in andermans drankjes iets stoms is om te doen

conclusie
het is allemaal een pot nat
nou die kerel had dus iets gedaan zodat het 'suikerlaagje' dat de gehele pil bij mekaar houdt eraf ging, en er een hele brose pil over bleef.
en toen inderdaad nuftig lang schudden, de poedersubstantie was nog wel te zien, maar was wel fijn verdeeld door de gehele inhoud water.

maar zoals wel eens wordt gezegd 'pilletje in m'n bier geflikkerd'
kan niet zo makkelijk, blijft gewoon op de bodem liggen.
Oud 18-05-2003, 22:13
Thomas
Thomas is offline
Zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Oud 18-05-2003, 22:33
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Wawl schreef op 18-05-2003 @ 23:13:
Zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Oud 18-05-2003, 23:20
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
beuk schreef op 13-05-2003 @ 22:42:
Bier in mn water vind ik vervelender :+
Oud 18-05-2003, 23:23
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Six4Eight schreef op 19-05-2003 @ 00:20:
Bier in mn water vind ik vervelender :+
beter dan water in je bier..
Oud 19-05-2003, 07:54
checko
checko is offline
meestal als ik in mijn glas kijk istie leeg...
maar die mensen die troep er in gooien zijn triest!!!!
Oud 20-05-2003, 00:22
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef op 14-05-2003 @ 13:47:
GHB is the magic word.
kdacht Rohypnol
Oud 20-05-2003, 23:09
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
beuk schreef op 13-05-2003 @ 22:42:

als dat bij mij gebeurt dan heb k sowiets van pech gehad... k ga er gewoon van genieten
Oud 21-05-2003, 07:06
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 20-05-2003 @ 01:22:
kdacht Rohypnol
een slaapmiddel
Oud 21-05-2003, 12:07
the exploding boy
the exploding boy is offline
Is me nog nooit gebeurd, maar ik sleep mn drnakje ook altijd overal mee naar toe

Wat hierboven wordt gezegd over dat pillen niet oplossen etc. kan wel waar zijn of dat je ghb duidleijk proeft, maar als je al behoorlijk ver heen bent, dan letten veel mensen daar echt niet meer op.
Ik ken wel een disco waar het helemaal hip is om LSA in drankjes te doen. En of het nu een hele kleinde dosis is of niet, het kan echt wel gevaarlijk zijn.

Wat trouwens wel vaak als rape drug werd gebruikt is idd ketamine in combi met wat ether. Gewoon effe mensen voor de gein aan flesje laten ruiken en hopla. Dat heb ik wel een aantal keer gezien en dat is wle minder.

Ook al snap ik niet waarom mensen drugs in drinken zouden willen gooien, ik let er maar beter wel op. Ik wil graag weten wat ik in me heb , mocht ik ineene raar gaan doe3n.
Oud 22-05-2003, 03:45
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Spacey schreef op 21-05-2003 @ 08:06:
een slaapmiddel
wordt ook gebruikt als rape-drug
Oud 22-05-2003, 12:49
gizmo
gizmo is offline
Heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt, zelf niet en bij mensen die ik ken ook niet.
Mijn moeder is daar altijd vet bang voor dat dat gebeurd bij mij of vrienden en heeft in het begin dat ik uitging vaak gezegd, dat ik mijn drinken nooit ergens neer moet zetten maar altijd in mijn hand moet houden.
Oud 23-05-2003, 19:35
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
coecie schreef op 18-05-2003 @ 16:26:
maar het is echt onzin

Een hele tijd geleden hadden mensen in een disco GHB door de cola van een meisje gegooid. Maar dat meisje was al een beetje dronken aan het worden, en die eikels wisten waarschijnlijk niet dat je GHB nooit icm alcohol moet gebruiken. Dat meisje ging volledig out en moest naar het ziekenhuis enzo. Sindsdien durft ze niet goed meer uit te gaan.
Oud 24-05-2003, 05:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
duyvel schreef op 23-05-2003 @ 20:35:
Een hele tijd geleden hadden mensen in een disco GHB door de cola van een meisje gegooid. Maar dat meisje was al een beetje dronken aan het worden, en die eikels wisten waarschijnlijk niet dat je GHB nooit icm alcohol moet gebruiken. Dat meisje ging volledig out en moest naar het ziekenhuis enzo. Sindsdien durft ze niet goed meer uit te gaan.
alcohol + drugs is een kwestie van grenzen kennen ....

of geen grenzen hebben
Oud 26-05-2003, 18:31
MAANUH18
MAANUH18 is offline
ik vind het gewoon sneu als je iets bij iemand in zijn drinken gooit en dat je zo iemand het bed in moet krijgen of de vernieling in maar ik hou altijd mijn hand op mijn glas of vraag een vriend of vriendin er even opteletten als ik dat niet kan en ik vind het enorm stom dat er mensen zijn die dat soort dingen doen dan vraag ik me af WAAR ZIT JE VERSTAND
Oud 28-05-2003, 21:18
Verwijderd
Ik heb het (gelukkig) nog nooit gehad, maar ik neem er ook geen risico mee. Ik houd mijn drankje altijd bij me, drink het meteen op, en ik neem in principe ook geen drankjes aan van mensen die ik niet ken...
Advertentie

Regels voor berichten