![]() |
|
![]() |
Ik had er een heleboel bij m'n nagels en ook allemaal kleintjes op m'n hiel. Die bij m'n nagels heb ik wel 6 (!) keer aan laten stippen
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou, aan laten stippen dus. Vind ik trouwens helemaal geen pijn doen, je voelt het een beetje, maar nouja, das nou een van de weinige dingen waar ik niet bang voor ben bij de dokter!
En ten tweede heb je Formule W. Dat helpt ook wel, maar dat moet je wel alng volhouden. Oke, tien dagen, maar das nog kanp lastig! Succes
|
![]() |
Ik heb ook nog een 'gezonde' methode. Ook al zullen sommige van jullie het niet zo 'gezond' vinden. Ik heb ook last gehad van heel veel wratten. Vooral om mijn handen, een stuk of 25! Ik had van alles geprobeerd; formule W, stikstof enz. maar het hielp allemaal niet.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb er 3 op mijn hand..
Ik stip het al een EEUWIGHEID met formule W aan.. iets van een jaar ofzow.. maar het helpt nixxx en ik heb het 2x aan laten stippen bij de dokter en 1 x had mijn moeder ook zo'n aanstip spul gekocht hielp allemaal NIX ik heb ze nu nog... Maar donderdag heb ikweer dat aanstip spul gepakt en heb ze alledrie 3X bevroren.. ( mag Niet je mag maar hooguit 1 x per 10 dagen ofzow en als dat 2 x niet helpt moet je naar de dokter gaan ) DUs nu zitten er FLINKE pijnlijke blaren op en me vel is helemaal kapot MAARJA als dat niet helpt???? kutdingen! ![]()
|
![]() |
ik had dat vroeger ook en ik moest is op bezoek bij de tandarts, ja, de tandarts en die kreeg toen men handen in het oog en begon te vertellen over zen dochter enzo en die zei me dat ik een speciale zalf 5x per dag op men vingers moest doen, op de wratte hè en een speciaal rode vloeistof 2x per dag en na 3 maand zouden die weg zijn en ik ben de dag dat ik het 3 maanden gebruikte opgestaan zonder wratten
maar ik weet de naam van die zalf niet meer...... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wratten aanstippen ellen16 | 18 | 15-08-2005 07:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
wrat...rood en zwart na aanstippen? I love stars | 20 | 09-07-2005 11:29 | |
Lichaam & Gezondheid |