Advertentie | |
|
![]() |
|
waterfront - http://www.waterfront.nl/podium.php3 : alternatieve poppodium. hiphop, punk, ska, techno, tekno, drum&bass, van alles eigenlijk. veel alto's die er komen en lieve werknemers.
off.corso - http://www.off-corso.nl/2002/home/pr.../programme.php : soort van hippe tent waar veel van die zogenaamde hippe SPDFRX mensen komen. strenge deurbeleid. 21 + vaak. GERS is een leuk feest, funky soul hiphop etc, een maat van me draait er. de Baroeg - http://www.baroeg.nl : veel van die oude metaal hoofden en goffics zoals terror cow ![]() verder ga ik wel eens naar NIghttown als er d&b gedraaid word of een leuke band. Vibes is ook wel stom vermaak, wat ouder hip publiek die van 80's 90's feesten houden. Calypso als er 80's wordt gedraaid en hiphop en soms tekno en d&b. hier ga ik regelmatig naar toe. er zijn nog tig tenten waar ik nog niet ben geweest, maar vind dit aanbod al zat. ooit als ik er genoeg van heb dat ik iets nieuws probeer. en owja er is natuurlijk ook nog het Metropolis festival op 5 juni. KIJK ZIE JE IK KAN WEL ONTOPIC! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alternatieve dansavond is eigenlijk veel te rustig om leuk te zijn. waterfront is het leukst denk ik voor jou. offcorso is meestal erg duur. rotown vind je denk ik ook wel leuk
||
Citaat:
![]() (GRRR heeft al de nodige goeie plaatsen genoemd.) Hoewel 't Poortgebouw ook niet onvermeld mag blijven vind ik.
|
Maar de 28ste is er toch geen reet te beleven in R'dam./.
Owh w8 de Buurtsuper in Waterfront.. Dat is best leuk, alleen best druk voor een alternatieve dansavond.. Ik zou je dus aanraden om naar Waterfront te gaan de 28ste.. (kaartje van te voren kopen is wel een aanrader, Buurtsuper kan soms wel eens uitverkocht zijn).. En om ff fijn ergens te drinken raad ik Dj Café Bootleg aan.. Uitermate relaxe tent (je mag er ook blowen) en je kan fijn een biertje drinken voordat je uit gaat..
||
Citaat:
![]() op www.iconique.com kun je bij hot spots trouwens nog wat relaxte tentjes vinden om te loungen/drinken.. kijken en bekeken te worden ![]() en t-shirt take away voor kewle shirt prints maar die heb ik ook allemaal al ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Café beurs Rotterdam BijnaStudent | 3 | 26-04-2013 13:01 | |
Studeren |
Studeren in Rotterdam vs. studeren in Eindhoven Guinie | 6 | 07-12-2011 04:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Te dure kamers in rotterdam sammydjee | 12 | 18-11-2010 20:54 | |
Eten & Drinken |
Wie weet een leuk en betaalbaar restaurant in Rotterdam? Makaveli | 12 | 31-12-2005 18:06 | |
De Kantine |
Eindelijk weer zin in het leven! Verwijderd | 19 | 03-08-2003 14:06 | |
Algemene schoolzaken |
Studeren in rotterdam en kamers?? azncutie | 21 | 27-03-2002 19:34 |