Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Kralingen is trouwens tegenwoordig ook vet crimineel! Stond een artikel in ErasmusMagazine dat het echt heel erg is. Er zijn van die groeperingen die gewoon 's nachts studenten opwachten; ze weten dat die pas laat van de sociëteit komen. Da's niet echt een prettig idee, maar ja, dat hou je toch. De kunst is dan natuurlijk om te fixen dat de breedste gast jou naar huis brengt ![]()
|
ik denk dat je je niet zoveel zorgen moet maken over de veiligheid van R'dam. je moet alleen niet te ver gaan qua 's avonds door van die verlaten steegjes banjeren. na een aantal maanden (weken?) ben je het al voor een groot deel gewend en weet je hoe ver je kan gaan
|
*meldt*
ik ga voglend jaar ook op kamers in rotterdam.. bedrijfskunde @ Erasmus Universiteit ( maar dan moet ik wel eerst slagen ![]() k'heb wel bekende wonen in rotterdam ( en enkele die ook daar studeren) dus ik kom wel aan een kamertje hoop ik ![]() iemand ervaring met "stadswonen" ??
||
![]() |
Citaat:
Nee serieus; er is een hele lange wachttijd, anderhalf jaar voor kralingen ofzow. Als je je nog niet hebt ingeschreven zou ik het alsnog doen, en dan geen voorkeuren opgeven. Dan krijg je waarschijnlijk wel een minder mooie locatie, maar een kamer is een kamer. Kweet niet waar je woont, maar als het echt ver weg is kun je door je decaan op de uni een urgentieverklaring laten tekenen waardoor je sneller een kamer kunt krijgen. Succes!
||
Citaat:
hmm.. heb me in september laten inschrijven.... tjah van stadswonen heb ik nu al geen vertrouwen in.. ik kreeg pas in november ( 2maanden later) pas een bevestiging... en volgens mij checken ze ook nooit hun mailbox nouja.. ik woon helemaal aan de andere kant van Nederland ( Oost-Gelderland) dus best wel ver jah maareuhm hoe zit dat met dat urgentieverklaring?? moet ik dan bellen? of euhm.. moet ik daar echt 'tekenen'??????
||
![]() |
Citaat:
Als ze ervan overtuigt is dat dit ook echt zo is zal ze een urgentieverklaring naar stadswonen sturen (of je moet hem zelf brengen, weet ik eigenlijk niet) waarin ze dus zegt dat je supersnel een kamer nodig hebt. Je krijgt dan voorrang. Nadeel: deze methode werkt dus niet voordat het jaar begonnen is, je moet al een paar weken bezig zijn voordat je dit probleem voor kunt dragen. Bovendien kun je geen voorkeuren indienen en zou je dus ook zomaar een kamer in Spangen kunnen krijgen. Da's niet ideaal, maar huisvesting is huisvesting. Het is natuurlijk altijd het proberen waard!
||
Citaat:
aah dit is wat ik wou weten .. thnx ![]() maareuhm.. is er geen andere mogelijkheid om 'sneller' aan een kamer te komen gezien de grote afstand ? voorkeursbehandeling oid ![]() [Dit bericht is aangepast door Lyx (23-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Ik heb me een maand geleden bij stadswonen ingeschreven, en ik ga in september in rotterdam studeren (ichtus). Ik heb bij voorkeur "Centrum" aangegeven, is dit een beetje te doen kwa tijd of niet? En weet je ook wijken die niet zo crimineel zijn (of juist wel)?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Geef de people-tjes bij Stadswonen eens een belletje zou ik zeggen, die weten het vast wel.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Twee jaar is wel erg lang hoor, dan heb je waarschijnlijk erg veel voorkeuren opgegeven. Ik zou ook geen briefjes ophangen in de supermarkt (alweer geen offence) maar gewoon bij jou op school, dat werkt beter. Ik zou niet bij een vereniging gaan voor een kamer, dat is vrij zinloos op die manier. Ik zou op een andere manier proberen te netwerken. Als je eenmaal mensen leert kennen kunnen die ook kijken of ze een kamer weten.
|
![]() |
noue ik hoor wel erg veel mensen die via hun studentenvereniging aan hun kamer zijn gekomen, misschien is dat niet bij iedere vereniging, maar zoals bij rsc, kom je al vrij snel aan een kamer, maja dat moet je zeker liggen ( mij niet btw
![]() btw, voorkeur alleen centrum, hoogste prijscatagorie, en nul reacties, zegt genoeg volgens mij. supermarkten kan ook zeker werken, al verschillende mensen gehoord die zo via via aan hun kamer zijn gekomen, dus t kan zeker wel, alhoewel die briefjes op school ook geen slecht idee zijn. ennu de junks, tja misschien letten dames er wat meer op ![]() maarre no offence... |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Rotterdam is de Studenten-hoofdstad Amsterdammer300 | 8 | 09-12-2013 19:11 | |
Werk, Geld & Recht |
Ik zoek als (aankoment) student een kamer in Rotterdam, maar waar? Rika2602 | 11 | 15-05-2012 22:26 | |
Studeren |
ik zoek een kamer in Rotterdam, in welke buurt/wijk kan ik het beste gaan wonen? Rika2602 | 3 | 05-03-2012 13:32 | |
Studeren |
Studeren in Rotterdam vs. studeren in Eindhoven Guinie | 6 | 07-12-2011 04:12 | |
Studeren |
Rotterdam of Amsterdam deel2 Magican | 14 | 14-01-2007 15:35 | |
Algemene schoolzaken |
Kamers in Rotterdam Verwijderd | 1 | 22-07-2004 09:30 |