Dit aub vertalen... ik weet het is veel, maar je mag het ook beetje gemakkelijker schrijven, maar liefst nie te hard inkorten...
Ik hoop echt dat iemand wilt helpen. Alvast bedankt
Eerst en vooral zou ik naar Spanje vliegen, met een luchtballon, waar 1000de duiven aanhangen die mij dan naar Spanje voeren. Aangekomen in Spanje, ga ik allemaal souvenirs uitzoeken. En ze dan opzenden naar mijn thuisadres. Zodat ik bij thuiskomst heel veel spulletjes bij heb. Natuurlijk moet ik vanuit Spanje nog verder reizen, omdat het mijn bedoeling is om een wereldreis te maken. Dus laat ik een duikboot speciaal ombouwen, zodat het alle luxe bevat die ik maar wil. Natuurlijk heeft de duikboot ook veel bediendes. En een hele grote kamer waar je kan fuiven. In Italië, ga ik natuurlijk naar Rome. De paus even een bezoekje brengen, en misschien ook wel een souveniertje afgeven. Daarna zet ik mijn tocht verder richting Nederland. Met mijn eigen vliegtuig. In Nederland aangekomen, koop ik wel 12 keer 12 dozijn tulpen. In alle kleuren. En als souveniertje koop ik klompen. Om dan in de stemming te blijven, vertrek ik op klompen verder terug naar mijn eigen land. België…
Daar aangekomen, neem ik de trein, richting zee. Natuurlijk heb ik die trein laten ombouwen tot een hoog technologisch staaltje. Zodat ik op wel 10minuten aankom aan zee.
De zee is afgehuurd, dus mogen enkel mijn vrienden en ik er komen. Vanaf de kust, nemen mijn vrienden en ik de boot verder richting Engeland. Een soort van cruise. De boot is natuurlijk leuk omgebouwd met een zilveren tint. En heeft verschillende snufjes. In Engeland aangekomen, bezoek ik de pubs en snuif er het Engelse gevoel op. En vanuit Engeland zet ik mijn reis verder naar Afrika, waar ik een heel domein afhuur om er dan uit te rusten van mijn zware reis…
And last but not least, vertrek ik dan naar mijn eigen eilandje…