Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Euhm, geld, kampbandjes van scouting, Ibuprofen, bioscoopaartjes, treinkaartjes, jaarkaart Roosendaal - Goes voor de trein, bonnetjes, pinpas, schoolpasje, tampon, opwaardeerkaarten van T-mobile...
Dat was het wel denk ik.. [edit] Pasfoto's! Natuurlijk! alleen nog niet van mn vriendje, die vergeet ie al 11 maanden te geven... ![]() |
![]() |
|
te veel troep
![]() ik zal eens kijken: 2 pinpasjes kleingeld twee briefjes van 5 euro roze strippenkaart telefoonkaart kaart van een disco collegekaart 2 bibliotheekpassen ov-kaart oude treinkaartjes ![]() oude bios kaartjes ![]() id kaart een paar pasfoto's Fototjes samen met een vriendin veel kassa bonnen en pinbonnen kaartje van de schoenmaker één of andere stemkaartje ![]()
||
Citaat:
![]()
|
69 eurocent...
de oude schoolpas van checko (voor de foto) een kaartje van uitzendbureau treinkaartjes naar utrecht en baarn. strippenkaart valse o.v. kaart toegangsbewijs zwerverix (een kamp) pinpas, fittness pas, cjp pas, schoolpas, heel veel fotootjes, een tip en lange vloei en 2 condooms. (ja ik weet dat je ze nie in je portomonnee moet bewaren!! maar beter iets dan niets) |
![]() |
|
Pinpas
Bankpas Briefgeld Kleingeld Kaartjuhs voor het Examenfeest ![]() Buskaartjuh voor het Examenfeest Schoolpasje Id Kaart Supporters Club Card 2002 / 2004 (2) Pasje van Unive Icecards van bepaalde mensen Paar foto'tjuhs
|
- Een stortingsbewijs van de bank
![]() - Een kaartje van één of andere toneelvoorstelling voor school - Nog een stortingsbewijs (uit december 2002 ![]() - €26,36 - Wat muntjes van één of ander café - Pinpas - Videotheekpas - ID-kaart - Twee bibliotheekpasjes (de ene was ik kwijt, maar die bleek gewoon in m'n portomonnee te zitten ![]() - Verzekeringspasje - Pasje van sportschool Jaja...!
|
- geld
- pinpasje - kopieerkaart - schoolpasje - airmilespasje - verzekeringspasje - strippenkaarten - pasfoto's - zo'n korte handleiding van Vodafone over bellen in het buitenland - oude treinkaartjes - bonnetjes - paracetamol
|
Heb 2 portemonnee's
- Een klein paars dingetjes met een bloempje erop, waarin ik mijn geld steek en ook mijn bankkaart - Dan een grotere zwarte met een roze smiley derop, waarin dit allemaal zit: paspoort, lidkaart jeugdhuis, fitnessabonnement, stickers van de chipsjes van vorig jaar, SIS-kaart, World Assistance kaart, busabonnement, 2 andere vage kaartjes van ![]()
|
geld (briefje + een x aantal muntjes)
Pinpas CJP pas Groene Land pasje Hi Infokaart Stempelkaart van CineSneek Stamkaart (bus) en aantal verlopen week & maandkaarten nog een pinpas een volle strippenkaart een halfvolle strippenkaart een tweetal papiertjes die ik niet kwijt wil raken ![]()
|
- Papieren geld
- Munt geld - Huissleutel - CD-bon (die zit er al anderhalf jaar in ![]() ![]() ![]() - 2 buskaarten - OV - MVV seizoenskaart ![]() - Kopieerkaart van school - Collegekaart - Biebkaart - Bankpas
|
-Losgeld
-Briefgeld -Pinpas -Coca Cola Card.. die nie meer geldig is volgens mij -Fitnesskaart -Bonuskaart -Heeeeel veel pasfoto's -Bioscoopkaartjes, ik weet eigelijk ook niet waarom ik ze bewaar -Een paar van die persoonlijke kaartjes, van vrienden en familie -Bonnetjes -Aspirientje -Oude treinkaartjes -En nog zo'n papiertje waar je parfum op kan spuite Wat veel eigelijk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Schooltassen-topic Mr.Oizo | 42 | 18-04-2002 23:18 |