Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2003, 13:43
Lonn-E
Lonn-E is offline
ik heb 2 vragen over een condoom:

1: Hoe kan je nou precies zien welke kant je hem moet uitrollen?

2: Ik had eerst een condoom om, maar er was toen geen ''uithangseltje'' ( ) met lucht, is dat heel belangrijk? toen ik klaarkwam bleef wel gewoon alles in het condoom...
Oud 03-06-2003, 13:45
joentje2
joentje2 is offline
Citaat:
Lonn-E schreef op 03-06-2003 @ 14:43:

2: Ik had eerst een condoom om, maar er was toen geen ''uithangseltje'' ( ) met lucht, is dat heel belangrijk? toen ik klaarkwam bleef wel gewoon alles in het condoom...
door hem te proberen uit te rollen domme vraag noob
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:46
sgt_plompzak
sgt_plompzak is offline
als je hem verkeerd uit rolt rol je hem verder op.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:47
SaGA
SaGA is offline
Citaat:
Lonn-E schreef op 03-06-2003 @ 14:43:

een condoom heeft altijd zo'n reservoirtje. die kant dus van je afwijzen en dichtknijpen met je duim en wijsvinger. Je weet dan vanzelf hoe je m moet uitrollen... en als je het niet ziet omdat het reservoirtje niet uitsteekt dan moet je even goed kijken hoe het ding is opgerold. Een kand is rond en de andere kant zit een vouw in, de ronde kant dus naar je toe houden.

succes
Oud 03-06-2003, 13:50
hondsdolle_aap
hondsdolle_aap is offline
Vooral punt 2 is heel belangrijk.
als dat ding er niet aan zit, staat er waarschijnlijk hartelijk gefeliciteerd op je condoom ;-)

maareh, zit het er niet op, en je komt klaar, dan klapt dat condoom, en loop je een maand rond met pijn aan je lus.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 13:50
Lonn-E
Lonn-E is offline
Citaat:
SaGA schreef op 03-06-2003 @ 14:47:
succes

hahah ok thx
Oud 03-06-2003, 20:05
Verwijderd
altijd lastig die dingen.
ik probeer t wel ns bij mn vriend maar als ik t doe lukt t dus echt never nooit..
en hoe ver moet t? dat vragen wij ons soms wel ns af..
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 20:07
sinsere
sinsere is offline
Hm ik gebruik ze niet ..
Oud 03-06-2003, 22:14
marlies
marlies is offline
Citaat:
SaGA schreef op 03-06-2003 @ 14:47:
een condoom heeft altijd zo'n reservoirtje. die kant dus van je afwijzen en dichtknijpen met je duim en wijsvinger. Je weet dan vanzelf hoe je m moet uitrollen... en als je het niet ziet omdat het reservoirtje niet uitsteekt dan moet je even goed kijken hoe het ding is opgerold. Een kand is rond en de andere kant zit een vouw in, de ronde kant dus naar je toe houden.

succes
ja maar de ene kant is gladder dan de anderen.. Soms gaat ie verkeerd om en dan is al dat glijmiddel weg en ja hij rolt ook moeilijk om
Oud 03-06-2003, 22:23
Stuartje
Stuartje is offline
Het rolletje moet gewoon aan de buitenkant zitten, is toch zo moeilijk niet om dat te vinden?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:24
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
marlies schreef op 03-06-2003 @ 23:14:
ja maar de ene kant is gladder dan de anderen.. Soms gaat ie verkeerd om en dan is al dat glijmiddel weg en ja hij rolt ook moeilijk om

Dan heb je hem dus binnenstebuiten. Doe dan ook even het licht aan en je bril op!
Oud 03-06-2003, 22:25
RiCkY-bOy
RiCkY-bOy is offline
rolrandje binne anders moet je vanuit binnenuit rollen.
en je moet dat puntje dichtknijpen want als er lucht inzit kan de condoom kapotgaan. als er geen lucht inzit kan de sperma erin.
succes ermee
Met citaat reageren
Oud 03-06-2003, 22:30
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
RiCkY-bOy schreef op 03-06-2003 @ 23:25:
rolrandje binne anders moet je vanuit binnenuit rollen.
en je moet dat puntje dichtknijpen want als er lucht inzit kan de condoom kapotgaan. als er geen lucht inzit kan de sperma erin.
succes ermee

Nee joh, juist andersom. Je moet het tuutje beetpakken, en dan even schudden, en dan zit hij vanzelf al goed. Dan heb je een kommetje, en datr plant je zo, als een hoedje, bovenop je eikel. Het rolletje zit dan buiten. Dan kun je hem zo naar buiten toe afrollen.

Ga maar eens oefenen met een opgerolde sok om je voet doen.. Dat is misschien duidelijker.
Oud 04-06-2003, 11:16
Mark
Mark is offline
het is zo simpel, gewoon het reservoir dichtknijpen met je vingers, met je andere hand zet je het voorste gedeelte over je eikel en dan rol je hem met diezelfde hand af over je hele penis. Ohhja, en wel zorgen dat ie hard blijft...
Oud 04-06-2003, 16:43
Verwijderd
simpel?
vind t zelf behoorlijk lastig. Heb t ns bij mn vriend geprobeert, maar dat gaat echt absoluut niet. En dan worden we melig en dan is ie niet meer stijf en dan lukt t dus al helemaal niet meer!
word echt gek van die stomme condooms.. (en nog zo duur ook )
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:01
Stuartje
Stuartje is offline
Condooms zijn toch zo duur niet of vindt je iets meer dan halve euro teveel voor een condoom?

Dat omdoen is gewoon kwestie van oefenen hoor
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 18:34
marlies
marlies is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 03-06-2003 @ 23:24:
Dan heb je hem dus binnenstebuiten. Doe dan ook even het licht aan en je bril op!
Ja maar je scheurt het pakje open en dan pak je dat tuitje beet, maar soms gaat ie dan echt verkeerd. Dan maar het verschil gaan voelen ofzo, maar is daar geen makkelijkere oplossing voor? Welke kan boven (van de verpakken) want we hebben niet eerst dat hele condoom binnenste buiten gehaald
Oud 04-06-2003, 21:14
Mark
Mark is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-06-2003 @ 17:43:
simpel?
vind t zelf behoorlijk lastig. Heb t ns bij mn vriend geprobeert, maar dat gaat echt absoluut niet. En dan worden we melig en dan is ie niet meer stijf en dan lukt t dus al helemaal niet meer!
word echt gek van die stomme condooms.. (en nog zo duur ook )
hahaha, sorry

Oud 04-06-2003, 21:17
Verwijderd
LOL @ sommige replies hier

doet me denken aan een quiz die ik laatst in het blad Girlz! las (mjah, ik had niks te doen op m'n werk, dus ging een BrEeZaH-blad lezen)

*kuch*

Hoe vaak kan je een condoom veilig gebruiken?

A) 2x, na de 1e keer binnenstebuiten rollen

B) 1x

C) Zo vaak je maar wil
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 21:28
Martin
Martin is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-06-2003 @ 17:43:
(en nog zo duur ook )
Lees je wel eens de consumentengids? Deze maand is een condoomtest aan de orde geweest, de condooms van de Schlecker kwamen als "Beste koop" uit de test.

Ik citeer:

"Conclusie: Beste koop is de Schlecker Vulkan Natural (€ 2,80 voor 12 stuks). Schlecker is een drogisterijketen met 271 filialen in heel Nederland".

Omgerekend kost een Schlecker-condoom € 0,23 per stuk, Durex precies het dubbele.

Beste koop wil zeggen: goede kwaliteit voor een redelijke prijs
Met citaat reageren
Oud 04-06-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Martin schreef op 04-06-2003 @ 22:28:
Lees je wel eens de consumentengids? Deze maand is een condoomtest aan de orde geweest, de condooms van de Schlecker kwamen als "Beste koop" uit de test.

Ik citeer:

"Conclusie: Beste koop is de Schlecker Vulkan Natural (€ 2,80 voor 12 stuks). Schlecker is een drogisterijketen met 271 filialen in heel Nederland".

Omgerekend kost een Schlecker-condoom € 0,23 per stuk, Durex precies het dubbele.

Beste koop wil zeggen: goede kwaliteit voor een redelijke prijs

ow, lees dat niet.. ns bij mn opa kijken
maar juist die hebben we niet.. maar vast wel in amsterdam.. zal mn vriend ffies op wijzen.. dat valt idd mee.
maar bij die durex die we hadden was t iets van 14 euro voor 24.. dus zeg maar 7 euro voor 12.. das toch zeker vier keer die andere..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten