Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 09:23
damaetas
damaetas is offline
dat gevoel krijg ik steeds. dat is zoo vreemd, want in het begin was dat omgekeerd. ik voel me er soms wel schuldig over, of ik begin te twijfelen of ik uberhaupt nog van em houd.
wat moet ik hier nou mee
Oud 05-06-2003, 09:26
l00k At Me
l00k At Me is offline
Citaat:
damaetas schreef op 05-06-2003 @ 10:23:
dat gevoel krijg ik steeds. dat is zoo vreemd, want in het begin was dat omgekeerd. ik voel me er soms wel schuldig over, of ik begin te twijfelen of ik uberhaupt nog van em houd.
wat moet ik hier nou mee
Niks het zo laten dat kan je niet veranderen.
Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen want jij voelt je zo punt uit.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 09:41
ieneminie
ieneminie is offline
Er over praten met je vriend?? Kijken wat die relatie je allemaal nog waard is?? en dat kan je niet alleen, praat erover met hem! Of ga een tijdje uit elkaar (in overleg met hem dan heh), zeg dat je niet helemaal zeker van jullie bent, en kijk of je hem gaat missen.. Succes!
Oud 05-06-2003, 09:46
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
ieneminie schreef op 05-06-2003 @ 10:41:
Er over praten met je vriend?? Kijken wat die relatie je allemaal nog waard is?? en dat kan je niet alleen, praat erover met hem! Of ga een tijdje uit elkaar (in overleg met hem dan heh), zeg dat je niet helemaal zeker van jullie bent, en kijk of je hem gaat missen.. Succes!
maar ik hou juist wel van em.
maar soms als hij van die hyperlieve dingen zegt (te lief soms ) dan denk ik van 'zo erg is het bij mij allemaal niet hoor. hou ik dan eig wel van em of is het gewoon verliefdheid.'
en hou voelt dat eig 'houden van' ik dacht dat ik het wel wist; maar nu twijfel ik nbtje hoewel ik eigenlijk nog hetzelfde voor em voel.

Oud 05-06-2003, 09:48
Punkygirl
Punkygirl is offline
Praat erover met hem dat scheelt altijd, en misschien moet je proberen elkaar een weekje of twee niet te zien.. kijken hoe dat loopt..
kusjes
Oud 05-06-2003, 10:02
ieneminie
ieneminie is offline
Ja dat zei ik punky Maar goed, damaetas, misschien hou je dan wel van hem maar misschien niet GENOEG???
Oud 05-06-2003, 10:03
Thomas
Thomas is offline
Dat ligt gewoon aan jou, dat gevoel komt in plaats van je onzekerheid ten opzichte op de relatie. Je zult gewoon moeten wachten en accepteren dat het niet waar is.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:26
Ichonama
Ichonama is offline
Zou het misschien niet gewoon zo kunnen zijn dat hij zich (en zijn gevoelens) anders uit dan dat jij doet. En dat wat hij voelt ofzo daardoor anders overkomt.

(Het is maar gewoon het eerste wat bij me opkwam toen ik het las)
Oud 05-06-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 05-06-2003 @ 10:46:
maar ik hou juist wel van em.
maar soms als hij van die hyperlieve dingen zegt (te lief soms ) dan denk ik van 'zo erg is het bij mij allemaal niet hoor. hou ik dan eig wel van em of is het gewoon verliefdheid.'
en hou voelt dat eig 'houden van' ik dacht dat ik het wel wist; maar nu twijfel ik nbtje hoewel ik eigenlijk nog hetzelfde voor em voel.

Hoe lang hebben jullie al wat met elkaar dan? Het kan best zijn dat jouw gevoelens nu even achterblijven bij die van hem maar dat dat vanzelf bijtrekt. Bij de een gaat verliefdheid sneller over in houden van dan bij de ander, dus misschien moet het bij jou gewoon nog wat meer groeien.. Je bent in ieder geval absoluut niet verplicht dingen precies zo te ervaren als hij, en dat hoeft ook niet, want jij bent een ander persoon.

Als je zijn gevoelens nu even buiten beschouwing laat, wil je dan met hem verder en ben je dan gelukkig met hem? Zo ja, dan is er toch niets aan de hand?

Je zou erover kunnen praten met hem inderdaad, maar het kan hem ook alleen maar onnodig onzeker en dergelijke maken.. Wanneer je echter twijfelt of je met hem verder wil zou ik zeker wel met hem praten, want dat is wel even iets anders dan dat je gevoelens niet volledig gelijk zijn aan die van hem..
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 10:55
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
l00k At Me schreef op 05-06-2003 @ 10:26:
Niks het zo laten dat kan je niet veranderen.
Je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen want jij voelt je zo punt uit.
Lekker makkelijk.

Dit gevoel wordt ergens door veroorzaakt. Stress, een teleurstelling, een andere levensfase. Of je ziet gewoon niet meer datgene in je vriend wat er eerst wel was. Je kunt voor jezelf nagaan of je daar verandering in kunt brengen. Door met hem te praten, door op te schrijven wat er in je omgaat en hem dat te laten lezen. Je moet wel in je achterhoofd houden dat dit gevoel niet iets is wat zomaar kan blijven aanmodderen. Je voelt zelf ws wel aan dat er "iets" moet gebeuren.
Oud 05-06-2003, 10:56
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
damaetas schreef op 05-06-2003 @ 10:23:
wat moet ik hier nou mee
Als je van hem houd dan is het toch goed? Beter dan erachter komen dat hij minder/niet meer van je houd.
Zolang hij er niets over zegt zal hij er wel geen last van hebben denk ik zo.
Oud 05-06-2003, 10:57
damaetas
damaetas is offline
bijna 9 maand. en ik ben wel gelukkig met hem. maar dat knaagt zo nbtje
ik zie em deze zomer al anderhalve maand niet (ik vertrek 4 juli tot ergens in augustus) dus we zullen wel zien hoe dat gaat.

bedankt voor de reacties allemaal
Oud 05-06-2003, 11:52
Verwijderd
Heh dat had ik dus ook. Dat ik meer van m'n vriendin hield dan zij van mij. Ook negen maanden. En ze heeft het uitgemaakt. En ik ben ontroostbaar.

Zegt verder niks over jullie hoor misschien gaat het bij jullie wel goed.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 11:55
de goeie fee
de goeie fee is offline
Mja, maar mss ben jij gewoon anders in het uitdrukken van je gevoelens... je ziet hem wel graag, maar hebt niet de behoefte dat uit te spreken, je weet het gewoon voor jezelf.
Over het algemeen heb ik het gevoel dat jongens gewoon liever zijn dan meisjes Zij zijn het die steeds afkomen met bloemetjes en 'oooh ik zie je zo graag gewauwel', en bellen en 30 km fietsen en..., meisjes zijn gewoon anders ingesteld, denkik
nix aan de hand meis
Oud 05-06-2003, 17:37
Verwijderd
Citaat:
damaetas schreef op 05-06-2003 @ 11:57:
bijna 9 maand. en ik ben wel gelukkig met hem. maar dat knaagt zo nbtje
ik zie em deze zomer al anderhalve maand niet (ik vertrek 4 juli tot ergens in augustus) dus we zullen wel zien hoe dat gaat.

bedankt voor de reacties allemaal
Elkaar een tijdje niet zien, das mss wel goed idd! Dan kan je rustig nadenken, en kijken hoeveel je hem mist ed.

Maar mss is het helemaal niet zo dat hij meer van jou houdt dan jij van hem, ik bedoel iedereen houdt toch anders van elkaar. Beetje lastig uitleggen, maar goed.

En als je negen maanden wat hebt, waarschijnlijk geef je dan meer om hem dan je denkt. Mss trekt het gevoel hij houdt meer van mij dan ik van hem, wel weer weg. Dat heb ik soms namelijk ook. Dan zijn er periodes waarin ik, voor mijn gevoel, meer van hem houdt dan hij van mij, maar soms is dat gevoel ook andersom, dat hij meer van mij houdt dat ik van hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten