Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Er over praten met je vriend?? Kijken wat die relatie je allemaal nog waard is?? en dat kan je niet alleen, praat erover met hem! Of ga een tijdje uit elkaar (in overleg met hem dan heh), zeg dat je niet helemaal zeker van jullie bent, en kijk of je hem gaat missen.. Succes!
||
Citaat:
maar soms als hij van die hyperlieve dingen zegt (te lief soms ![]() en hou voelt dat eig 'houden van' ik dacht dat ik het wel wist; maar nu twijfel ik nbtje hoewel ik eigenlijk nog hetzelfde voor em voel. ![]()
|
![]() |
Zou het misschien niet gewoon zo kunnen zijn dat hij zich (en zijn gevoelens) anders uit dan dat jij doet. En dat wat hij voelt ofzo daardoor anders overkomt.
(Het is maar gewoon het eerste wat bij me opkwam toen ik het las)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zijn gevoelens nu even buiten beschouwing laat, wil je dan met hem verder en ben je dan gelukkig met hem? Zo ja, dan is er toch niets aan de hand? Je zou erover kunnen praten met hem inderdaad, maar het kan hem ook alleen maar onnodig onzeker en dergelijke maken.. Wanneer je echter twijfelt of je met hem verder wil zou ik zeker wel met hem praten, want dat is wel even iets anders dan dat je gevoelens niet volledig gelijk zijn aan die van hem.. |
![]() |
||
Citaat:
Dit gevoel wordt ergens door veroorzaakt. Stress, een teleurstelling, een andere levensfase. Of je ziet gewoon niet meer datgene in je vriend wat er eerst wel was. Je kunt voor jezelf nagaan of je daar verandering in kunt brengen. Door met hem te praten, door op te schrijven wat er in je omgaat en hem dat te laten lezen. Je moet wel in je achterhoofd houden dat dit gevoel niet iets is wat zomaar kan blijven aanmodderen. Je voelt zelf ws wel aan dat er "iets" moet gebeuren.
||
Citaat:
Zolang hij er niets over zegt zal hij er wel geen last van hebben denk ik zo.
|
bijna 9 maand. en ik ben wel gelukkig met hem. maar dat knaagt zo nbtje
![]() ik zie em deze zomer al anderhalve maand niet (ik vertrek 4 juli tot ergens in augustus) dus we zullen wel zien hoe dat gaat. bedankt voor de reacties allemaal
|
![]() |
Mja, maar mss ben jij gewoon anders in het uitdrukken van je gevoelens... je ziet hem wel graag, maar hebt niet de behoefte dat uit te spreken, je weet het gewoon voor jezelf.
Over het algemeen heb ik het gevoel dat jongens gewoon liever zijn dan meisjes ![]() ![]() nix aan de hand meis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar mss is het helemaal niet zo dat hij meer van jou houdt dan jij van hem, ik bedoel iedereen houdt toch anders van elkaar. Beetje lastig uitleggen, maar goed. En als je negen maanden wat hebt, waarschijnlijk geef je dan meer om hem dan je denkt. Mss trekt het gevoel hij houdt meer van mij dan ik van hem, wel weer weg. Dat heb ik soms namelijk ook. Dan zijn er periodes waarin ik, voor mijn gevoel, meer van hem houdt dan hij van mij, maar soms is dat gevoel ook andersom, dat hij meer van mij houdt dat ik van hem. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak ben jij verliefd geweest, hoe lang & hoe hevig? Verwijderd | 87 | 13-07-2007 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
de vortex van urbaan (deel1) combinatorman | 5 | 29-05-2003 18:28 | |
Liefde & Relatie |
ik hou meer van hem dan hij van mij?? wat nu?! niem | 16 | 08-10-2002 23:43 | |
Liefde & Relatie |
hij wil het wel, maar kán het niet Verwijderd | 16 | 01-05-2002 17:01 | |
Liefde & Relatie |
negatief over z'n ex :S Verwijderd | 2 | 04-04-2002 18:23 |