Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zeg dat meestal eigenlijk ook tegen vriendinnen maar dat zeg ik dan omdat hun dan zwaar verliefd op me zijn ed. en ik nog zoiets heb van "nou ik vind d'r wel leuk maar zo erg is het bij mij nou ook weer niet"
wat eraan te doen.. tsja.. denk dat ie over time wel meer van je zal gaan houden maar je moet niet teveel inbreng van hem verwachten in de relatie denk ik.. en als je daar niet mee kan leven, uitmaken qed
|
ik denk niet dat je hieruit gelijk moet concluderen dat hij helemaal niet om je geeft, maar dat hij gewoon nog niet zoveel om je geeft, als jij voor hem.
Maar zoiets moet ook nog groeien, dat is er niet in 1 keer. Geef hem dus rustig de tijd en het ontwikkelt zich vanzelf. je moet het denk ik niet uitmaken, want dan weet je nooit wat het uiteindelijk had kunnen worden, dus geef het een kans! Als je heel erg twijfelt, vraag dan of hij wel genoeg voor je voelt, of het een relatie waard is.. Als hij zegt dat dat niet zo is, dan weet je genoeg en dan zou ik het denk ik wel uitmaken, hoewel dat dan meer van zijn kant zou moeten komen, want dan werkt het gewoon niet. Liefde (en ook verliefdheid) moet wel vanuit twee kanten komen.
|
Ik denk dat hij het zegt om je te waarschuwen. Je bent misschien zo verliefd dat je niet door hebt dat het hem benauwd. Misschien klamp je jezelf te veel vast aan hem, waardoor hij denkt: "dit gaat fout".
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan zijn uitspraak. Jullie gaan tenslotte nog maar een maand. Mijn vriend zei al na 2 weken dat ie van me hield, maar zo'n gevoel had ik echt niet. Ik was wel erg verliefd, maar ik hield nog niet van hem. Het gevoel "houden van" moet groeien. Je moet hem de tijd gunnen aan jullie relatie te wennen. Als je hem de ruimte geeft, zul je zien dat hij steeds meer naar je toe trekt en dat hij ook wel van je zal gaan houden. Veel succes!
||
Citaat:
|
hij houd NOG niet echt van je
stay to him, show him what you're made of in een paar maanden gaat ie wel echt van je houden liefde komt niet altijd vanaf het begin even sterk van beide kanten, soms begint het met een die wat meer voelt voor de ander dan de ander voor de een (eehm vage zin.. ![]() zo is het btw ook gelopen bij mij en mn vriendin, maar dat zit wel goed nu ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriend speelt spelletjes? amin16 | 5 | 20-04-2010 22:43 | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb het idee dat het niet werkt, maar ik hou zoveel van hem... Verwijderd | 12 | 20-10-2003 20:24 | |
Liefde & Relatie |
Ik krijg geen waardering voor alles wat ik voor hem heb gedaan.. Kñorr | 35 | 27-04-2003 20:35 | |
Liefde & Relatie |
ik hou teveel van hem om het uit te maken *mystery* | 20 | 16-09-2002 18:41 | |
Psychologie |
Ik zie de nut van mijn leven niet meer! kameria | 6 | 25-03-2002 14:18 |