Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2002, 11:48
niem
niem is offline
mn vriend en ik hebben nog geen maand... maar ik vind hem echt heel leuk... nu zei hij eerst tegen mij... ik vind je echt heeeeeel leuk en je moet nix fouts gaan denken maar toch heb ik het idee dat jij meer van mij houdt dan ik van jou...

ik weet echt niet meer wat te doen!! ik bedoel... als hij dat zo zegt... dan ziet hij onze relatie blijkbaar niet echt serieus... en zal hij dan wel echt verliefd op me zijn...

Moet ik het nou uitmaken? zuchtje!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2002, 11:54
fsb_b3
fsb_b3 is offline
Oke het is erg lullig om te horen en mijn mening: het is een verzakte uitdrukking van ik hou niet van je!!!!

Voorzichtig dumpen. nu of over een paar weken/maanden maakt het alleen maar makkelijker.
Oud 04-10-2002, 12:01
Verwijderd
Tsja, het hoeft niet per sé iets te betekenen. Misschien vindt hij alleen dat je je te erg aan hem vastklampt, hoewel ik het bovenstaande ook niet kan uitsluiten.

Uitmaken vind ik een beetje te snel..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 12:22
Roos
Roos is offline
Misschien hebben jullie andere ideeen over deze relatie. Misschien wil jij iets serieuzers opbouwen dan hij wilt, vandaar zijn opmerking
Oud 04-10-2002, 13:50
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Je zegt dat jullie nog geen maand hebben...misschien weet hij nog niet precies wat hij van je vindt, zoiets moet toch ook groeien. Dus ik zou het nog niet uitmaken, maar hem gewoon ff wat tijd geven, gewoon leuke dingen doen met elkaar en dan na een paar weken het er nog eens over hebben of nu gewoon rechtstreeks vragen óf hij wel van je houdt of waarom hij dat toen zo zei...dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 14:29
Evilqueen
Evilqueen is offline
Ik zou gewoon eens aan hem vragen of hij je wel leuk genoeg vind dan kom je er vanzelf achter of het een subtiele manier was om te zeggen dat hij het uit wil maken zoals boven gezegt werd.

En als dat niet het geval is misschien proberen iets meer afstand te nemen en iets minder serieus te zijn.. trekt vanzelf wel bij. Succes.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:08
Verwijderd
hey, tijd niet gezien hier...

Ik vind het wel vaag als hij zoiets zegt, hij heeft er vast een bepaalde reden voor....
Het kan bijv. dat hij een beetje last van bindingsangst heeft.
Maar na een maand van iemand houden is ook wel snel hoor.
Ik zou in ieder geval proberen wat afstand van hem te nemen, en een beetje het initiatief van hem laten komen.
Het is heel moeilijk om er wat over te zeggen, want er kunnen zoveel redenen voor zijn dat hij zoiets zegt.
Maar ik snap dat zo'n opmerking veel pijn doet

Als jullie het er weer over hebben kun je hem misschien vertellen dat je het heel belangrijk vindt dat hij je nog leuk vindt en dat hij nog verliefd op je is en dat hij daar gewoon eerlijk over moet zijn, ookal doet hij je daar misschien pijn mee. Ook kun je zeggen dat het niet zo raar is dat hij na een maand nog niet echt van je houdt, zoiets moet groeien.

Afstand nemen is altijd moeilijk, maar ga gewoon leuke dingen doen met vriendinnen enzo. Zorg dat hij niet de hele tijd het enige is dat jou bezighoudt.... dan gaat het al een stuk beter.
veel suc6

Liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:19
Piccola
Piccola is offline
Jullie hebben pas een maand. Ik kan me voorstellen dat ie dan nog niet echt van je houdt, zoiets moet toch groeien?! Gun elkaar de tijd, doe veel leuke dingen samen, etc... Dan komt alles heus wel goed hoor. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken! Het uitmaken lijkt me absoluut (nog) niet nodig. Maak er samen gewoon iets moois van en vraag er over een paar maandjes nog eens naar ofzo. Dan is zijn gevoel vast sterker geworden enzo, en jouw gevoel ook.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:25
miro
miro is offline
Ehm dat heeft mijn vriend ook ooit tegen mij gezegd. En ik had dat zelf ook altijd gevoeld, ik ben gewoon veel emotioneler dan hem. En bij mijn ex was t juist andersom op het begin hield hij meer van mij dan ik van hem. Maar dat betekende niet dat ik NIET van hem hield, alleen op dat moment nog minder het moest nog een btje komen.

Ik kreeg ook mijn twijfels toen mijn vriend dit tegen mij zei. Maar nu we een paar maanden verder zijn heb ik echt het gevoel dat we op een lijn zitten. Misschien groeit liefde bij hem wat minder snel dan bij jou. Heb geduld en het zal echt wel gelijk groeien.

Wat ik wel raar vind is dat hij het zomaar uit zichzelf zegt, zomaar uit het niets? Of is da tniet zo had het een aanleiding?Tis namelijk niet nodig om het zomaar te zeggen als er niet om gevraagd is..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:35
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Misschien hebben jullie andere ideeen over deze relatie. Misschien wil jij iets serieuzers opbouwen dan hij wilt, vandaar zijn opmerking
Exactement. Zo'n opmerking hoeft heus niet per se te betekenen dat hij niet om je geeft, of het allemaal als een spelletje ziet, maar is denk ik meer een indicatie dat hij niet wil dat jij je helemaal aan hem gaat vastklampen, 'voor eeuwig', hij wil het gewoon wat luchtig houden denk ik ...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 16:56
Revelation15
Revelation15 is offline
ik zeg dat meestal eigenlijk ook tegen vriendinnen maar dat zeg ik dan omdat hun dan zwaar verliefd op me zijn ed. en ik nog zoiets heb van "nou ik vind d'r wel leuk maar zo erg is het bij mij nou ook weer niet"

wat eraan te doen.. tsja.. denk dat ie over time wel meer van je zal gaan houden maar je moet niet teveel inbreng van hem verwachten in de relatie denk ik.. en als je daar niet mee kan leven, uitmaken

qed
Oud 04-10-2002, 17:13
PardonMe
PardonMe is offline
ik denk niet dat je hieruit gelijk moet concluderen dat hij helemaal niet om je geeft, maar dat hij gewoon nog niet zoveel om je geeft, als jij voor hem.
Maar zoiets moet ook nog groeien, dat is er niet in 1 keer.

Geef hem dus rustig de tijd en het ontwikkelt zich vanzelf.
je moet het denk ik niet uitmaken, want dan weet je nooit wat het uiteindelijk had kunnen worden, dus geef het een kans!

Als je heel erg twijfelt, vraag dan of hij wel genoeg voor je voelt, of het een relatie waard is.. Als hij zegt dat dat niet zo is, dan weet je genoeg en dan zou ik het denk ik wel uitmaken, hoewel dat dan meer van zijn kant zou moeten komen, want dan werkt het gewoon niet.
Liefde (en ook verliefdheid) moet wel vanuit twee kanten komen.
Oud 07-10-2002, 16:41
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk dat hij het zegt om je te waarschuwen. Je bent misschien zo verliefd dat je niet door hebt dat het hem benauwd. Misschien klamp je jezelf te veel vast aan hem, waardoor hij denkt: "dit gaat fout".
Ik zou niet al te veel waarde hechten aan zijn uitspraak. Jullie gaan tenslotte nog maar een maand. Mijn vriend zei al na 2 weken dat ie van me hield, maar zo'n gevoel had ik echt niet. Ik was wel erg verliefd, maar ik hield nog niet van hem.
Het gevoel "houden van" moet groeien. Je moet hem de tijd gunnen aan jullie relatie te wennen. Als je hem de ruimte geeft, zul je zien dat hij steeds meer naar je toe trekt en dat hij ook wel van je zal gaan houden.
Veel succes!
Oud 07-10-2002, 16:55
highlight
highlight is offline
Citaat:
miro schreef:
Ehm dat heeft mijn vriend ook ooit tegen mij gezegd. En ik had dat zelf ook altijd gevoeld, ik ben gewoon veel emotioneler dan hem. En bij mijn ex was t juist andersom op het begin hield hij meer van mij dan ik van hem. Maar dat betekende niet dat ik NIET van hem hield, alleen op dat moment nog minder het moest nog een btje komen.

Ik kreeg ook mijn twijfels toen mijn vriend dit tegen mij zei. Maar nu we een paar maanden verder zijn heb ik echt het gevoel dat we op een lijn zitten. Misschien groeit liefde bij hem wat minder snel dan bij jou. Heb geduld en het zal echt wel gelijk groeien.

mee eens..maar dat ie het zo zegt vind ik wel een beetje lullig hoor
Oud 07-10-2002, 18:14
luckyleo
luckyleo is offline
hard to get spelen en zorgen dat ie moeite voor je gaat doen, gata ie ook wel wat meer van je houden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 13:39
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
hij houd NOG niet echt van je
stay to him, show him what you're made of
in een paar maanden gaat ie wel echt van je houden

liefde komt niet altijd vanaf het begin even sterk van beide kanten, soms begint het met een die wat meer voelt voor de ander dan de ander voor de een (eehm vage zin.. maar ik hoop dat je het snapt) en dat kan goed komen in time

zo is het btw ook gelopen bij mij en mn vriendin, maar dat zit wel goed nu
Oud 08-10-2002, 23:43
Tox
Tox is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:
hij houd NOG niet echt van je
stay to him, show him what you're made of
in een paar maanden gaat ie wel echt van je houden

liefde komt niet altijd vanaf het begin even sterk van beide kanten, soms begint het met een die wat meer voelt voor de ander dan de ander voor de een (eehm vage zin.. maar ik hoop dat je het snapt) en dat kan goed komen in time

zo is het btw ook gelopen bij mij en mn vriendin, maar dat zit wel goed nu
Ja en het kan er ook aan liggen dat (dit moet je niet lullig opvatten) jij je een beetje gedraagd als een getrouwd iemand of als een stelletje dat al jaren met elkaar gaat. En dat je gewoon een beetje te opdringerig bent. Dat kan een jongen ook afschrikken. En dan vind ie je wel kei leuk enzo, maar gewoon nog niet zoals jij dat ziet (en je hebt immers pas een maand met hem)
Reageren

Regels voor berichten